disclaimer:
Ja, ik heb de search gebruikt maar ik heb niks bruikbaars kunnen vinden
Ik heb een simpele layout gemaakt met wat layers in Dreamweaver3. Ik gebruik een aparte layer als navigatie menutje.
Wat ik wil:
Als ik op een button (kan een normale link zijn, of een button, dat weet ik nog niet maar dat doet er op dit moment ook niet toe
) klik, wil ik dat er in een andere layer een html bestand geopen wordt... Voorbeeldje: als ik op Foto's klik, wil ik dat er in de content layer de foto's getoond worden, inclusief wat text.
Het lukt me al wel om wat html te laten verschijnen/verbergen (Behaviors -> set text -> set text of layer) in een layer, maar die code komt dan in m'n index.htm te staan, dus dat wordt een ontzettend groot document + lange laadtijd?
Hoe ga ik dat aanpakken? Liefts doormiddal van de behaviors in dreamweaver3.
Alvast hartelijk dank
Ja, ik heb de search gebruikt maar ik heb niks bruikbaars kunnen vinden
Ik heb een simpele layout gemaakt met wat layers in Dreamweaver3. Ik gebruik een aparte layer als navigatie menutje.
Wat ik wil:
Als ik op een button (kan een normale link zijn, of een button, dat weet ik nog niet maar dat doet er op dit moment ook niet toe
Het lukt me al wel om wat html te laten verschijnen/verbergen (Behaviors -> set text -> set text of layer) in een layer, maar die code komt dan in m'n index.htm te staan, dus dat wordt een ontzettend groot document + lange laadtijd?
Hoe ga ik dat aanpakken? Liefts doormiddal van de behaviors in dreamweaver3.
Alvast hartelijk dank