[mixen]Ik kom er niet meer uit......

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben bezig met een mix van mp3z, dit doe ik in Magix Music Studio DeLuxe 6, gaat prima allemaal, erg overzichtelijk. Lekker lekker lekker, maar.......

('t gaat om dance/trance brw)

ik heb een hele mooie overgang tussen Svenson & Gielen - Twisted en Marco V - Simulated, maar dat is nadat ik Marco V met devolgende opties heb gewijzigd met Pacemaker for Winamp :

- Tempo : +1%
- Speed : +6%

Ik krijg dan gewoon een beetje scrambles in me nummer wat natuurlijk nie om aan te horen is.....zijn er progjes die het ook kunnen zonder het te 'scramblen' :?

Dan hebbik echt een super goede overgang namelijk....

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Ga eens met Wavelab en Cubase aan de gang....gaat er een wereld voor je open denk ik.....

grtx RedVox

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 19:08 schreef RedVox het volgende:
Ga eens met Wavelab en Cubase aan de gang....gaat er een wereld voor je open denk ik.....

grtx RedVox
Waarom zou ik dat doen? dit werkt heerlijk hoor, top gewoon. het is alleen dat ene dingetje.....

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:08
Zoek ff op 'traktor' van native instruments... das pas mooi spul. (voor zover je met mp3 kan en wil mixen). Dat werkt wel realtime (zoals het hoort)

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Op woensdag 31 oktober 2001 19:20 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen? dit werkt heerlijk hoor, top gewoon. het is alleen dat ene dingetje.....
Ik krijg dan gewoon een beetje scrambles in me nummer wat natuurlijk nie om aan te horen is.....zijn er progjes die het ook kunnen zonder het te 'scramblen'

Dan hebbik echt een super goede overgang namelijk....

daarom dus..:))))) Ik zeg niet dat je over moet stappen..heb alleen met Steinberg nooit die probelemen gehad...

• Cartman!
  • Niet online
Die progjes zijn superduur en er zijn volgens mij geen demo's ( >:) ) van Cubase ofzow.....

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 19:48 schreef mercarra het volgende:
Zoek ff op 'traktor' van native instruments... das pas mooi spul. (voor zover je met mp3 kan en wil mixen). Dat werkt wel realtime (zoals het hoort)
Het moet NIET realtime zijn.......ik wil er een CD van maken.

-2700ste post!!-

Verwijderd

Je moet eerst de BPM van 2 verschillende liedje berekenen, en dan bijv. met Goldwave de pitch langzaam wat veranderen (het liefst over een hele lange periode) zodat het liedje de juiste BPM bereikt om zo te kunnen mixen

Dus zoek ff naar GOldwave in google ofzo, want daar zit dus zo'n handige pitch envelope controller in :)

grz

PS: Je kan natuurlijk ook heel creatief gaan mixen door de nummers zelf na te maken en dan elke liedje in hetzelfde BPM namaken :7

Verwijderd

Of door het de gehele track op of neer te pitchen, totdat zijn BPM gelijk ligt aan die van de spelende track? Ik geloof dat vrij veel mensen op de manier werken... |:(
Pagina: 1