-
misschien staat het op http://www.scea.com/
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Verwijderd
Je kan je Ps1 memory card alleen gebruiken om op je Ps2 , je oude playstion 1 spellen op te slaan.
Dat komt omdat Ps2 spellen met Kb's werken en Ps1 spellen met blocks.
Dus voor je Ps2 spellen moet je een PS2 Memorycard van 8 Mb (99,- bij de Intertoys kopen)
Je controller kun je wel gewoon gebruiken ,alleen heeft de controller voor de Ps2 betere Dual Shock
Dat komt omdat Ps2 spellen met Kb's werken en Ps1 spellen met blocks.
Dus voor je Ps2 spellen moet je een PS2 Memorycard van 8 Mb (99,- bij de Intertoys kopen)
Je controller kun je wel gewoon gebruiken ,alleen heeft de controller voor de Ps2 betere Dual Shock
thnx..
bale dat die memory cards zo duur zijn. ach ja .. met 8 mb kan je wel een jaartje voort denk ik?
of gebruiken die spellen zoveel van die memcard?
bale dat die memory cards zo duur zijn. ach ja .. met 8 mb kan je wel een jaartje voort denk ik?
-
Verwijderd
Moet je eigenlijk wachten totdat de klonen makers (Piranha etc) ook Ps2 memory card gaan maken,dan is Sony wel weer verplicht op de prijs lager te maken,is ook met de Ps1 gebeurdOp woensdag 31 oktober 2001 18:54 schreef xonide het volgende:
thnx..
Dacht dat een spel opslaan ongeveer 300kb is ,maar weet het niet zeker omdat ik zelf niet altijd een Ps 2 thuis heb staan
sja .. krijg een adventure spel wat redelijk groot is.. lijkt me lullig om dan geen memory card te hebben.. ken ik niets opslaan.. dat schiet ook niet op dan
-
Verwijderd
Kun je telkens weer overnieuw beginneuhOp woensdag 31 oktober 2001 19:03 schreef xonide het volgende:
sja .. krijg een adventure spel wat redelijk groot is.. lijkt me lullig om dan geen memory card te hebben.. ken ik niets opslaan.. dat schiet ook niet op dan

Ik ken nog een verschil!!!
De PS2 joypad heeft drukgevoelige knoppen (3 standen) en de PSX joypad niet.... Probeer maar is bij het gasgeven in GT3 als je zachtjes druk gaat ie traag en harder dan gaat ie harder etc etc...
VET HE?
De PS2 joypad heeft drukgevoelige knoppen (3 standen) en de PSX joypad niet.... Probeer maar is bij het gasgeven in GT3 als je zachtjes druk gaat ie traag en harder dan gaat ie harder etc etc...
VET HE?
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
LoL wist ik nog niet , dank jeOp woensdag 31 oktober 2001 19:20 schreef GeJe het volgende:
Ik ken nog een verschil!!!
VET HE?
Pagina: 1