• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik kan via iemand een Sony J6 in prepaid pakket voor weinig krijgen.

Is dit een interessante, en vooral goede, telefoon?

Misschien dat hier wat mensen zijn die hun ervaringen kunnen posten, ik kan namelijk maar weinig vinden over deze telefoon.

Oja, klopt het dat de J6 alleen qua uiterlijk verschilt van de J5?

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

er zit een beltoonopneem functie op zit (net zoals bij de panasonics)

das geloof ik het 'enige' verschil met de j5

maar de telefoon ziet er leuk uit, als ie niet te veel kost zeker kopen

Succes is een keuze

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Komt uit een andere post van mij:
J6: Klein, licht (85 gram), mooi, eenvoudig en grafisch menu, agenda, wap, Li-Ion batterij, lange standby en gesprekstijd, jog-dail (dat wieletje waarmee je heel je gsm kan bedienen), emails sturen en ontvangen (niet via wap, maar goedkoper), groot scherm (92x96 pixels met 4 grijswaarden per pixel), beeld en geluid bij sms (enkel tss Sony-gsm's), 4 spelletjes, rekenmachine (euro), wereldklok, timer, alarm, telefoonboek voor 500 personen met 3 tel-nrs en 2 tekstregel (bvb. adres en emailadres) per persoon, handfree bellen, beltonen kun je zelf op nemen in de kwaliteit als van een radio (bij mij staat nu 'Drop that beat' ingesteld), triller,...
Zeker kopen, als hij minder kost dan normaal.

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 18:30

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Ik heb zo een sony J6

Zitten enkele leuke features in zoals wereldkaart , internet en enkele leuke spellen

Het enige nadeel is dat de 'software' soms wel eens durft vastlopen (uitzonderlijk) , maar ff op de rode toets drukken en de gsm 'reboot' vanzelf :)
vindt em wel stuk minder in gebruiksgemak dan mijn oude panasonic EBG-520
greetz