Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik weet niet of je dit nou bedoelt.. zou je zelf ook nog wel op kunnen komen lijkt me......
Verwijderd
Je kunt NIET zorgen dat die maat over de headset komt en de game over de boxen.. Misschien met zo'n Microsoft set maar ja je hebt een labtec. wat je WEL kunt doen is een oud goedkoop PCI dingetje kopen voor je headset of natuurlijk alleen je mic erin douwen en maat over boxen laten schallenOp woensdag 31 oktober 2001 18:09 schreef DEM0N het volgende:
Oke,.. ik ga dit ff duidelijk proberen te beschrijven.
Ik heb een headset. Een Labtec Axis-301.
Ik heb een Sounblaster Live! Value.
Normaal loopt er een snoertje van mijn 2 simpele boxjes naar mijn SBLive!.
Dan gaat het snoertje gewoon in het groene gaatje en alles werkt.
Dit zijn de kleuren van links naar rechts op mijn SBLive!:
Zwart - Groen - Roze - Blauw - Geel
Op mijn headset zit een Microfoontje en een speakertje.
En dus ook 2 snoertjes, een roze en een zwarte.
De roze is de mic. en de zwarte de speaker.
Na enig kloten ben ik er achter gekomen dat ik het zwarte snoertje in het groene gaat je moet doen waar mijn speaker normaal inzit en het roze snoertje gewoon in het roze gaatje van mij mic. aansluiting.
Nu werkt mijn headset PERFECT.
MAAR. Dit heeft wel als gevolg dat mijn boxen niet meer werken want dat groene gaatje is nu bezet (d0h).
Wat ik wil is dus dat als ik Quake3 oid speel dat alle game effecten dus gewoon uit mijn boxen komen en dat ik ondertussen met een maat kan lullen (die uiteraard dan ook in de game zit)
Mijn vraag dus: Hoe moet ik dit gaan fixen
Tia.
DEM0N
Verwijderd
nope, hij wil zijn maat over headset horen en de game over de speakers.. maar dan heb je dus een aparte aansluiting nodig.. of je moet het presteren om je SBlive 4 speaker aan te zetten, in je game speakers op 2 speaker te zetten zodat je geen surround krijgt en dan de game volledig op FRONT zetten (in het groene gaatje) en de headset en het progje waarmee je praat op REAR (en headset in het zwarte gaatje, wat de achterspeaker out is. Maar ik weet niet hoe je voor aparte progjes kunt instellen of hun geluid van VOOR of van ACHTER zitOp woensdag 31 oktober 2001 18:12 schreef rick_h het volgende:
ehm.. koptelefoon dr uit halen en speakers dr in doen (mic dus laten zitten)..
ik weet niet of je dit nou bedoelt.. zou je zelf ook nog wel op kunnen komen lijkt me......
edit: dit is voor DK'tje's 1e post
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Is verder wel een leuk bedacht idee,.. maar veel geklooi denk ik.Op woensdag 31 oktober 2001 18:15 schreef DKtje het volgende:
[..]
nope, hij wil zijn maat over headset horen en de game over de speakers.. maar dan heb je dus een aparte aansluiting nodig.. of je moet het presteren om je SBlive 4 speaker aan te zetten, in je game speakers op 2 speaker te zetten zodat je geen surround krijgt en dan de game volledig op FRONT zetten (in het groene gaatje) en de headset en het progje waarmee je praat op REAR (en headset in het zwarte gaatje, wat de achterspeaker out is. Maar ik weet niet hoe je voor aparte progjes kunt instellen of hun geluid van VOOR of van ACHTER zit
Had ik maar een 5.1
Denk je dat dit van pas kan komen??Op woensdag 31 oktober 2001 18:17 schreef DEM0N het volgende:
Ik heb ook nog onboard sound,.. zou ik die kunnen enablen?
Ja toch?
Kzal het is vragen aan me lokale computerboer!Op woensdag 31 oktober 2001 18:39 schreef Red Baron het volgende:
Als je nou gewoon eens een splitter koopt die in je groene ingang van je SB stopt en daar zowel je headset als je speakers inplugt??
Thnx,..