Heij, k was in me werkkamertje opzoek naar een tv kaart toen ik opeens een rare netwerk adapter tegen kwam, k kan hem momenteel niet in een van mijn pc inbouwen. Omdat het ding lijkt op een pci kaart en ook in een pci slot past . Alleen het frontje zegmaar staat aan de verkeerde kant
dus zou ik moete probere op een los mobo, maar de laatste is net de deur uit dus ik vraag jullie ff om hulp zodat k er geen uit een pc hoef te halen.
Zo ziet ie eruit: het is denk ik een IBM Sraight Blue, het lijkt op een omgebouwde pci kaart dat bedoeld is voor een soort inklik systeem. Er zit een grote chip op met koelblok en nog een paar andere dingen, Overal staat © 1992 maar de kaart zit er modern uit. Er zit een UTP aansluitng op en een ander vaag ding (zie je wel vaker op oude netwerk kaarten) Het printkaartje is blau en het lijkt dus op een pci kaart onder staat: Straight Blue 16/4 MC
kan op google nix vinden, alleen hoe prijzen
Zo ziet ie eruit: het is denk ik een IBM Sraight Blue, het lijkt op een omgebouwde pci kaart dat bedoeld is voor een soort inklik systeem. Er zit een grote chip op met koelblok en nog een paar andere dingen, Overal staat © 1992 maar de kaart zit er modern uit. Er zit een UTP aansluitng op en een ander vaag ding (zie je wel vaker op oude netwerk kaarten) Het printkaartje is blau en het lijkt dus op een pci kaart onder staat: Straight Blue 16/4 MC
kan op google nix vinden, alleen hoe prijzen