Toon posts:

Alien vs Predator 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

ik heb eigenlijk de hele AVP niet gevolg, maar is dat spel nu afgeleid van de film "Predator" ?

lolz, en dat ik toevallig zo heet heeft hiermee niks te maken hoor :)

BF1: Don-Panio

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dit spel is een vervolg op het avp spel uit 1999, dat weer een spel gebaseerd op een strip uit 1989/90 was, die op zijn beurt weer gebaseerd op de alien films (2 op dat moment...) en predator 1. Deel 2 van predator kwam met de strip uit zover ik weet...

voor alle lamme takken die niet weten hoe en wat van het spel, check mijn Signature...

www.avpnews.com

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 17:52 schreef Aspi het volgende:
Ik sta versteld van de lameheid van de mensen hier.. :r
En de mods die het allemaal maar toelaten ook :r
Ja ok meneer Aspi, ik aanbid jouw dat je alles origineel hebt, ik ben maar gewoon een domme lamer die alles illegaal hebt....

Nu blij :?

Maar stfu dan als je nix zinnigs te melden hebt in deze topic!

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

ah..., hehehe, ik heb Alien vs Predator gespeeld, (de Demo geloof ik), en dan liep je helemaal in het begin een hoekje om (ik had dolby beetje hard staan), en toen sprong er oppeens zo'n beest voor je neus...

Men, ik krijg weer de kriebels als ik eraan denk. Ik dacht dat ik er toen ik bleef van de schrik... Heb de Demo daarna nooit meer gespeeld/ geprobeerd :) Wat een watje ben ik eigenlijk he, hahahahaha

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Volgens mij ben ik een van de weinige die wat zinnigs post in dit draadje. En ja inderdaad ben je een zielige warez lamer.. Triest ventje..

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

Christiano007

Ich bin der champion

Op donderdag 01 november 2001 18:26 schreef Webby het volgende:
Kheb nu als Alien aan het spelen en roelt ook ontzettend, wel cool dat je eerst moet groeien en zow :P

ook cool als je in een buik van een gast zit zie je die ribben longen/hart of zo, das echt wreed :P

zal zo wat pics posten van Alien :)
POSTEN DIE HAP :) , vanavond kijken ofk dan tijd heb om hm te ... ''bekijken''. :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

ik zal zo wat screens posten moet ze eerst eff wat kleiner maken en als jpg files opslaan en nog uppen :P

BTW: ik zit vast met mun alientje in een gebouw 'kantinie' denk ik of zo, maar ik kom daar niet verder :/ zit in LV 1201 Primary Operations Complex of zo? iemand daar al voobij gekomen??

Verwijderd

wat screens, niet echt mooi maar zal zo wat cewle maken :P

30kb per stuk ongeveer :)

Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://got.gamepoint.net/avp2/1.jpg

in die 1na laatste screen zit ik vast btw..

Verwijderd

je heb het al verder gebracht dan ik dan :P

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ik zit nu vast met predator als ik bij een marine basis met een lift omhoog moet. Ik word telkens opgemerkt door een defensie-kanon oid. Ondank het feit dat ik cloack en langzaam loop. Iemand die hier al voorbij is?

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op donderdag 01 november 2001 21:51 schreef NoordGestoord het volgende:
ik zit nu vast met predator als ik bij een marine basis met een lift omhoog moet. Ik word telkens opgemerkt door een defensie-kanon oid. Ondank het feit dat ik cloack en langzaam loop. Iemand die hier al voorbij is?
Niet bewegen, of via de achterkant aanvallen... omweg kan ook wel eens helpen...

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op donderdag 01 november 2001 19:21 schreef Aspi het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige die wat zinnigs post in dit draadje. En ja inderdaad ben je een zielige warez lamer.. Triest ventje..
Niet zeiken, we (ik iig) kopen hem echt wel legaal, maar om nu 3 maanden te wachten op een vertaald boekje...

www.avpnews.com

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Net als Marine zitten spelen, donkere kamer, geluid hard :P

Je schrikt je af en toe toch echt de pleuris hoor. En zonder 'nachtlampje' loop ik echt geen meter in die gangen, wacht gewoon totdat me battery weer vol is.

Wat een sfeer zit er in dit spel zeg, nog geen Alien of Predator gezien trouwens :)

Verwijderd

Als ik zo thuiskom ga ik hem ook downen, hij is er al bij de site :)

Verwijderd

Ik moet zeggen geweldig spel, maar het is wel kort. Ik heb de marine (op easy ja ik ben een mietje >:) ) in 5-6 uur uitgespeeld.

Nu heb je natuurlijk de Alien en de Predator nog (alhoewel de Alien bij mij niet wil laden :'( ) Maar toch vind ik het een beetje kort :( Zeker als je niet zoveel op het multiplayer gedoe "geilt"

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op vrijdag 02 november 2001 02:19 schreef Maverick-X het volgende:
Ik moet zeggen geweldig spel, maar het is wel kort. Ik heb de marine (op easy ja ik ben een mietje >:) ) in 5-6 uur uitgespeeld.

Nu heb je natuurlijk de Alien en de Predator nog (alhoewel de Alien bij mij niet wil laden :'( ) Maar toch vind ik het een beetje kort :( Zeker als je niet zoveel op het multiplayer gedoe "geilt"
Ten eerste: Kort? je krijgt 3 spellen voor de prijs van 1, zou je blij mee moeten zijn. (mag ik ook ff melden dat deel 1 helemaal een ramp was?)

Multiplayer kun je vanaf volgende maand (Hopelijk, hij kan best pas in februari komen) proberen, of download de demo...

www.avpnews.com

Verwijderd

*kuch*

heb help nodig :( kom er nog steeds nie uit :\
Op donderdag 01 november 2001 20:32 schreef Webby het volgende:
BTW: ik zit vast met mun alientje in een gebouw 'kantinie' denk ik of zo, maar ik kom daar niet verder :/ zit in LV 1201 Primary Operations Complex of zo? iemand daar al voobij gekomen??

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 08:18 schreef skullsplitter het volgende:

Ten eerste: Kort? je krijgt 3 spellen voor de prijs van 1, zou je blij mee moeten zijn. (mag ik ook ff melden dat deel 1 helemaal een ramp was?)

Multiplayer kun je vanaf volgende maand (Hopelijk, hij kan best pas in februari komen) proberen, of download de demo...
Nee je krijgt 1 spel met 3 verschillende hooflijnen. 6 missies die je in 5 uur uitspeelt noem ik geen apart spel :)

Multiplayer ben ik niet zo'n fan van, en jammer genoeg (tenminste ik heb ze niet kunnen vinden) zitten er geen bots in mp. In 1 was het hartstikke leuk om samen met mijn broer 2 marines tegen een horde aanstormende aliens op te nemen. Dat kan jammer genoeg niet meer.

Verwijderd

Als die moeilijkheids graden net zoiets zijn als bij deel 1, dan mis je nog de directors cut e.d. missies!

Op easy waren het ook maar 8 missies ofzo..op normal iets van 10 en dan op hard nog 2 extra!

Weet niet de precieze getallen, maar is ook alweer een tijdje terug!

Verwijderd

ben er trouwens al voobij had een gangetje niet gezien :P

Verwijderd

ben als marine begonnen !

eng man zie je zo'n wit stipje op je radar hoor je rare geluiden en weg is alles weer :?

nou jah ik ga zo maar eens als predator die gozer was in deel 1 het sterkst vindt ik !

mzzls

ps. moet je het spel met cd speel'n als je full install heb gedaan en crack eroverheen die bij de iso zit ???
dan kan ik weer wat ruimte vrij maken namenlijk.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op vrijdag 02 november 2001 12:27 schreef LooneyD het volgende:
ps. moet je het spel met cd speel'n als je full install heb gedaan en crack eroverheen die bij de iso zit ???
dan kan ik weer wat ruimte vrij maken namenlijk.
Denk nou eens na, wat doet die crack nou? |:(

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 14:07 schreef keldon het volgende:

[..]

Denk nou eens na, wat doet die crack nou? |:(
niet alle cracks zorgen ervoor dat je zonder cd kan spelen hoor !

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op vrijdag 02 november 2001 11:36 schreef Maverick-X het volgende:

[..]

Nee je krijgt 1 spel met 3 verschillende hooflijnen. 6 missies die je in 5 uur uitspeelt noem ik geen apart spel :)

Multiplayer ben ik niet zo'n fan van, en jammer genoeg (tenminste ik heb ze niet kunnen vinden) zitten er geen bots in mp. In 1 was het hartstikke leuk om samen met mijn broer 2 marines tegen een horde aanstormende aliens op te nemen. Dat kan jammer genoeg niet meer.
Zeg ventje, lees het interview eens... Het is 3 spellen maken, samenvoegen met een mooi verhaal en daarna voor de prijs van 1 spel uitbrengen... Iets wat we niet vaak zien, wel? Er zijn genoeg spellen die je binnen 5 uur ken uitspelen, en dat je geen MP fan bent, kan ik me iets bij voorstellen, iedereen speelt alsof het quake met extra gaven is, en dat is gewoon weg niet cool...

www.avpnews.com

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:31 schreef skullsplitter het volgende:
Zeg ventje, lees het interview eens... Het is 3 spellen maken, samenvoegen met een mooi verhaal en daarna voor de prijs van 1 spel uitbrengen... Iets wat we niet vaak zien, wel? Er zijn genoeg spellen die je binnen 5 uur ken uitspelen, en dat je geen MP fan bent, kan ik me iets bij voorstellen, iedereen speelt alsof het quake met extra gaven is, en dat is gewoon weg niet cool...
Okee, misschien hebben ze het spel gemaakt als 3 en daarna samenvoegen tot 1. Maar ik persoonlijk vind dit geen 3 verschillende spelen, maar 1 spel met 3 speel mogelijkheden. Zoiets als StarCraft heb je ook 3 rassen met een hele verhaallijn per ras maar het is maar 1 spel vind ik.

Ik speel ook geen quake en persoonlijk vind ik de potentie van AvP in multiplayer een stuk hoger dan bv Quake of Unreal of Counterstrike. Maar ik koop een spel toch meer voor de single player ervaring dan voor het multiplayer stuk. Merendeel omdat single player merendeel makkelijker is :)

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

wie weet de officiele release datum hier?

www.avpnews.com

Verwijderd

misschien eind november begin december.

Maar gelukkig hoef ik daar niet op te wachten :)

Tof spel in ieder geval.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Weet iemand heel toevallig hoeveel "small mammals" ik moet opeten voordat ik groot ben?

Ik heb 2 ventjes vermoord en 3 van die beesten stukgehapt/opgegeten, maar er veranderd weinig...

Dit is de missie die je krijgt vlak nadat je uit dat ventje in die stoel bent gekomen :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-02 11:03
Kep hem morgen, ben benieuwd

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

* skullsplitter krijgt hem van een aardige vriend te leen tot de final er is in hollandia....

www.avpnews.com

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 22:48

Copyman

Dode muis

Ik zal julie ook eens verrassen met een paar screenies, moet eerst werken, dus wordt vanavond pas. :) Kep ut spel ook al vanaf 31 okt.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 03 november 2001 01:18 schreef Undertaker2 het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoeveel "small mammals" ik moet opeten voordat ik groot ben?

Ik heb 2 ventjes vermoord en 3 van die beesten stukgehapt/opgegeten, maar er veranderd weinig...

Dit is de missie die je krijgt vlak nadat je uit dat ventje in die stoel bent gekomen :)
marines heb ik niet opgegeten, alleen ontweken, af en toe wat beesten opgegeten en doorgelopen, wordt je vanzelf groter.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je moet helemaal naar de docking bay lopen en daar bij de dierenkooi naar binnen... en dan hebbie level gehaald... :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Echt strak dat je die hele levens cyclus moet doorgaan met Alien.

Met de Predator voelde ik me ook echt een Predator, lekker boompje springen en bange ventjes hun hoofd eraf snypen en vervolgens je trophy halen!

Marine idem ditto....erg goed uitgewerkt!!

:9~ Heerlijk spel :9~

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 02 november 2001 11:09 schreef Webby het volgende:
*kuch*

heb help nodig :( kom er nog steeds nie uit :\
[..]
kom daar ook niet verder, via het plafond heeft ook geen zin want daar kom je vandaan, er zijn 3 switches die alledrie op rood staan, maar als alien kun je die niet omzetten

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ben net dus wel verder, je moet wel weer naar het plafond klimmen en dan vind je een doorgang in een hoek.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Hmmmzz... volgens mij ben ik bijna klaar met de Alien episode, maar dit keer is het probleem niet dat ik niet weet waar ik heen moet, maar dat ik steeds dood ga.

Op het plaatje zie je links en rechts een gang... van links ben ik aangekomen. (superlastig stukkie met 4 sentry guns en 3 ventjes met die geavanceerde wapens) Na 25 keer proberen toch gelukt, maar wel ook bijna dood.

In de rechtergang (waar ik heenmoet) staan nog 2 ventjes + 2 sentry guns... Probleem is dat ik niet eens in de buurt kan komen of ik ben al dood :( Moet ik soms ergens anders heen? Vergeet ik iets?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~snuve011/avp2.JPG

Dit is wel een extreem lastig stukje vergeleken met de rest zeg!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik ben met de marine begonnen |:( echt stom zeg. Schrik me de pleuris de hele tijd :) . Ik denk dat ik maar eens de alien moet proberen >:)

Ik ben met de marine bij de landing pods, heb de lichten aangezet, maar hoe moet ik verder? D'er is een deur een de voorkant waar ik niet doorheen kan (locked), en aan de zijkant is er nog een, maar daar is ook niks te vinden behalve een kamer, lift en nog een kamer. Waar moet ik heen? Ik wil weg!!! De fucking aliens komen eraan :'(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het forum deed het bij mij niet meer voor een dag of 2 :s dus ik kwam wat laat met mn pic.

even een simpel plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://24.132.20.228/mup/6983.jpg

nu ben ik met de alien al een beetje ''ver''
Maar met de marine kom ik niet eens die deur binnen, ik kan maar blijven klikken op die hack-apparaat maar er gebeurt gewoon niets..iemand oplossing voor deze knullige vraag?

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op zondag 04 november 2001 12:15 schreef Christiano007 het volgende:
Maar met de marine kom ik niet eens die deur binnen, ik kan maar blijven klikken op die hack-apparaat maar er gebeurt gewoon niets..iemand oplossing voor deze knullige vraag?
Haha, lache man, had ik ook de hele tijd. Toen heb ik maar de commander neergeschoten >:)
Maar je moet eerst die panel openen (met E) en dan hacken (met H).

Kan iemand mij helpen? Zie boven. Ik moet nu de A/V beacon aanzetten nadat ik de landing pod heb geactiveerd. Maar waar moet ik heen?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Op zondag 04 november 2001 12:40 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Haha, lache man, had ik ook de hele tijd. Toen heb ik maar de commander neergeschoten >:)
Maar je moet eerst die panel openen (met E) en dan hacken (met H).

Kan iemand mij helpen? Zie boven. Ik moet nu de A/V beacon aanzetten nadat ik de landing pod heb geactiveerd. Maar waar moet ik heen?
Ik speel het net, ik denk is ''hmmz ff kijken hoe de keys staan'' zie ik dus ''use = E'' ik proberen en voila het lukte eindelijk , wat een moeite voor niets zeg |:( :)

Ps:
nog bedankt :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 31 oktober 2001 19:32 schreef LaptopDude het volgende:
Als AvsP 2 een cd key nodig heeft om te multiplayen dan koop ik hem wel origineel en als je dat niet nodig hebt dan hou ik mij kopie wel :)
Dat gaat je dus een meier kosten dan ;)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zit vast met Marine, ik heb een welder gekregen om deuren en andere dingen open te kunnen 'lassen' maar krijg dat niet voor elkaar.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

nog ff een screen

Afbeeldingslocatie: http://24.132.20.228/mup/7283.jpg

B-)

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op zondag 04 november 2001 14:19 schreef Christiano007 het volgende:
nog ff een screen

[afbeelding]

B-)
die is de lul :D

Maar goed, 6 december mensen... 6 december...

www.avpnews.com

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 15:56

Neelon

FOR PONY!!!

Vandaag de alien single player uitgespeeld. Als ie in de winkel ligt is ie van mij. >:)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:02 schreef keldon het volgende:
Ik zit vast met Marine, ik heb een welder gekregen om deuren en andere dingen open te kunnen 'lassen' maar krijg dat niet voor elkaar.
Is toch eigenlijk niet zo moeilijk. Op de plaatsen waar dat kan krijg je een blauw icoontje tezien (ongeveer zoals het gele met de hacking tool) dan de welder kiezen en de vuur knop zo lang in houden todat het gekozen voorwerp weggebrand is.

Verwijderd

Zijn er hier ook nog Spelers, die het zonder schokken spelen?

Ik draai medium detail op een PIII 667 met 128MB en een TNT2
En ik moet zeggen dat het hier en daar eens flink wil schokken...

Nog een statement: 1000x improved met AVP1 (alleen het beeld is al lichter :))

Verwijderd

Hmmm...ik heb een PIII-450 met 256 Mb Ram, TNT2...als het goed is heb ik vanavond de game....zal het een beetje draaien ??? over ghost recon las ik ook allemaal meldingen dat het op mijn pc waarshijnlijk nietzou lopen, maar het werkte prima...okok, niet alle details op hoog en zo, maar smooth enough !!!!
Hoe is de multiplay-experience van AvP 2 ??? want ik vond avp 1 echt zeer triest....

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 11:04 schreef Burns het volgende:
Hmmm...ik heb een PIII-450 met 256 Mb Ram, TNT2...als het goed is heb ik vanavond de game....zal het een beetje draaien ??? over ghost recon las ik ook allemaal meldingen dat het op mijn pc waarshijnlijk nietzou lopen, maar het werkte prima...okok, niet alle details op hoog en zo, maar smooth enough !!!!
Hoe is de multiplay-experience van AvP 2 ??? want ik vond avp 1 echt zeer triest....
PIII 450....dat gaat krap worden.... ik met 667 (en het draait schokkerig, maar ik heb er maar 128MB inzitten)

Verwijderd

Gisteren met Marine als laatste uitgespeeld, vond de andere 2 rassen leuker dus die had ik al uitgespeeld!

Is idd een erg kort spelletje: 1 weekend en uitgespeeld!

Desalniettemin (is dat NL?) heb ik er erg van genoten, de herspeelbaarheid is ook groter dan bv. Max Payne omdat het niet zo langdradig is met veel afwisseling.

Naast dat vind bijna iedereen het wel leuk om als Predator of Alien rond de lopen!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 05 november 2001 02:14 schreef Maverick-X het volgende:

[..]

Is toch eigenlijk niet zo moeilijk. Op de plaatsen waar dat kan krijg je een blauw icoontje tezien (ongeveer zoals het gele met de hacking tool) dan de welder kiezen en de vuur knop zo lang in houden todat het gekozen voorwerp weggebrand is.
Ah, je moet een icoontje te zien krijgen. Ik was al meteen 'movie style' bezig complete deuren enzo eruit te branden :P

Iets te overmoedig dus :)

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 14:39 schreef keldon het volgende:
Ah, je moet een icoontje te zien krijgen. Ik was al meteen 'movie style' bezig complete deuren enzo eruit te branden :P

Iets te overmoedig dus :)
Probeerde ik in het begin ook >:) Toch een beetje jammer, maar zou ook te veel mogelijkheden geven denk ik om het er in te stoppen :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
is AvP2 nou eigenlijk al echt uit? en wanneer komt Wolfenstein uit? want één van de twee wil ik gaan kopen :)

The devil is in the details.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Op maandag 05 november 2001 16:05 schreef Marc00 het volgende:
is AvP2 nou eigenlijk al echt uit? en wanneer komt Wolfenstein uit? want één van de twee wil ik gaan kopen :)
Ik zou voor wolfenstein gaan, AvP2 is een gaaf spel..maar is te kort (vind ik).

Verwijderd

Ik zit GRANDIOOS vast :'(

Ik zit in dat Alien level(freedom), waar je de "humans" moet tegen houden zodat ze de "empress" niet meenemen. De empress ligt in een vrachtwagen.

T level begint dat je, als alien een schuin pad omhoog moet lopen, waarna je onder een heel groot "plafond" loopt, waar een predator op staat, met in de hoogte een 2e predator.
Met HEEL veel moeite lukt t me om de 1e te slopen en dan sloopt de 2e mij :'(

Als ik achter de muur ga staan, in de buurt van de empress(achter gaas), en dan ze probeer dood te bouncen, lukt dat ook niet.

Iemand een idee :? :? :? :? :? Ik ben wanhopig :'(

Verwijderd

Iemand :? :'(

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Wat een geweldig spel.
Ik zit hier helemaal alleen achter mijn pc.
Heb een klein lampje aan.

Creative 5.1 staat duidelijk hoorbaar aan.
Dit spel geeft je echt de kriebels.
Ik speel met de marine en die *BLIEP* *BLIEP* *BLIEP*
Echt angstaanwekkend zeg.
Weinig spellen kunnen je deze ervaring geven..
Dit moest ik gewoon even kwijt :)

If it bleeds, it can be killed!

Verwijderd

Ik zit nou met de Predator in een Level waar je Boven en Ruimtebasis/schip ziet en je waarschijnlijk daar in moet zien te raken.... tot nu toe was het een koekie met de pred

maar hoe komt ik daar binnen ongezien? want die auto guns schieten je helemaal verot en die dingen kunnen niet kapot

iemand?

Verwijderd

dubbel

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

kwil ook spelen :'(

www.avpnews.com

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik moet nu zien te ontsnappen met de alien dacht ik..maar k kom er ff niet uit.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Weet iemand hoe je moet ontsnappen in dat level? ik weet echt niet meer waar ik naartoe kan.

edit:

laat maar zitten ..kheb het al:)

Verwijderd

He hallo, kan je het ook alleen met cd1 installeren ??? ik mis nog....ahum...iets van cd2...maar kan niet wachten om alvast voorproefje te nemen
;)

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op dinsdag 06 november 2001 19:23 schreef Burns het volgende:
He hallo, kan je het ook alleen met cd1 installeren ??? ik mis nog....ahum...iets van cd2...maar kan niet wachten om alvast voorproefje te nemen
;)
Nope... tried it, je zal toch echt moeten w88, net is ik trouwens :P .

Steam

Verwijderd

Hmmm....mischien heb jij wel dezelfde versie als ik heb...ik krijg een read/write error met de bin/cue file...waarmee heb jij gefikt ?

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Op dinsdag 06 november 2001 19:36 schreef Burns het volgende:
Hmmm....mischien heb jij wel dezelfde versie als ik heb...ik krijg een read/write error met de bin/cue file...waarmee heb jij gefikt ?
Ik heb hm met blindwrite gefikt..geen problemen daarmee.

www.blindwrite.com

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op dinsdag 06 november 2001 19:36 schreef Burns het volgende:
Ik moet nog gewoon downloaden :P

Probeer eens met fireburner, alle isos zijn daarbij bij mij gelukt.

Steam

Verwijderd

of met CDRwin, lukt bij mij altijd.

Verwijderd

ISO branden? Dat was het...ik wist dat er nog een andere manier was :+)

/me heeft geen tijd om te wachten tot z'n brander klaar is: Deamon tools!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Laat dat branden maar zitten, over een week ligt ie waarschijnlijk in de winkel...

www.avpnews.com

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 13:04
Op dinsdag 06 november 2001 08:57 schreef Nosfer@tu het volgende:
Ik zit nou met de Predator in een Level waar je Boven en Ruimtebasis/schip ziet en je waarschijnlijk daar in moet zien te raken.... tot nu toe was het een koekie met de pred

maar hoe komt ik daar binnen ongezien? want die auto guns schieten je helemaal verot en die dingen kunnen niet kapot

iemand?
Als je daar iets naar rechts gaat dan kan je bij het water er heel makelijk over het hek ... wel van te voren ff wat humantjes weg snipere ... :) ... erg leuk met je rifle een headie maken :Y) ...

I think therefor I am ... I think

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb begrepen dat het spel op z'n vroegst ergens halverwege deze maand uit komt.....

Ik ga geen iso ofzo downen, ik wacht wel tot hij in de winkels ligt. Het is multiplayer trouwens ook zo'n spannende ervaring hoor, je moet gewoon niet quakestyle gaan spelen.

In de demo met 1 predator vs. 3 marines. Dat is ECHT spannend. De marines lopen de hele tijd in een team rond te zoeken en als predator sta je soms midden in de groep en kun je er eentje van achteren met de speer onthoofden. En je weet dat die gast gaat schrikken >:)

Als je er meer een tactisch spel van gaat maken dan is het heel erg leuk om te spelen.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 08:57 schreef Nosfer@tu het volgende:

iemand?
Bij een van die autogun staat zijn apc. Die gun daarzo werkt niet, dus daar kan je over het hek heenspringen zonder te worden afgeknald.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46

Chakotay

Lick here to continue

Hm ik kom met Alien niet echt ver, na een tijdje loop je met je facehuggert op een roosterplavond met een gat in het midden, met in de ruimte eronder 2 mannetjes. Maakt niet uit wat ik doe als ik beneden ben, maar binnen een halve minuut word ik door flamethrowerende marines gebraden... Wat moet ik hier doen? Als een gek die gangen inrennen? :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

FF wachten tot ze uitgepraat zijn dan draaien ze de ander kant op kun je dus er gewoon langs lopen.

Verwijderd

Ik heb em uit Met Pred, was makkelijker dan ik verwachte (qua puzzelen)
Next step: Alien

ff reactie op een aantal posts geleden, met die facehugger (die 2 ventjes) in die ruimte met die tafel, die moet je niet hebben, verder zit er een ventje in een kamer, die moet je hebben

Ik zag dit toen ik bij een vriend meekeek (wel koel als je die Chest-thingie bent (moet je je een weg naar buiten bijten :))

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 19:21 schreef Aspi het volgende:
doe ff normaal. Als zij wille ndownloaden laat ze toch. Net alsof ze anders die spellen wel origineel gehaald hadden.
Endat jij geld overhebt, betekend niet dat andere mensen dat hebben.

Verwijderd

jongens rustig, geen geflame op elkaar aub....

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:14 schreef Nosfer@tu het volgende:
Ik heb em uit Met Pred, was makkelijker dan ik verwachte (qua puzzelen)
Next step: Alien

ff reactie op een aantal posts geleden, met die facehugger (die 2 ventjes) in die ruimte met die tafel, die moet je niet hebben, verder zit er een ventje in een kamer, die moet je hebben

Ik zag dit toen ik bij een vriend meekeek (wel koel als je die Chest-thingie bent (moet je je een weg naar buiten bijten :))
Rustig achter ze naar beneden kruipen...door de deur naar buiten. Op het 'kruispunt' is weer zo'n ventilatie schacht....doorkruipen...kom je in een gesloten gang waar je nergens heen kan (althans zo lijkt het)! En hier bij zo'n deur is een heel klein plekje waar je onder zo'n roster door kan kruipen!

Ik hoop dat je er wat aan hebt....als die marines komen: Gewoon onder de tafel gaan zitten...gaan ze meestal wel weg na een tijdje! En niet te veel springen daar....horen die gastjes je..en komen de marines!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Thnx, dat maar ff proberen dan :)

Verwijderd

Voor de mensen die het spel te moeilijk vinden :+

Aliens vs. Predator 2 [Cheats]

Ingame press 'Enter' and enter '<cheat> ' (space after '<cheat>' is
required!), followed with the one of the codes from table below and then press
'Enter':

Code phrase Effect
-------------------------------------------------------------------------------
mpcanthurtme God mode on/off
mpschuckit Add weapons and ammo
mpsmithy Full armor
mpkohler Full ammo
mpstockpile Full ammo (maybe with differences?)
mpbeamme Beam player to level start with initial
conditions
mpsixthsense No clip on/off
mpicu 3rd person mode on/off (HUD doesn't
visible in this mode)
mptachometer Show speed info on/off
mpsizeme Show size info on/off
mpgrs Show rotation info on/off
mpgps Show position info on/off
mpfov Edit (with keys) FOV value
mpvertextint Edit (with keys) vertext tint
mplightadd Edit (with keys) light amplification
mplightscale Edit (with keys) light scale
mpbreach Edit (with keys) weapon breach
mpwmpos Edit (with keys) weapon offset 1
mpwpos Edit (with keys) weapon offset 2

- Unresearched codes:

mpdoctordoctor ? (Full health?)
mpbunker ?
mpreloadbutes ?
mpmorph ?
mptriggers ?
mpmph ?
mpmillertime ?
mpxfiles ?
mpconfig ?
mpdeathtoall ?

Greetz,

Apocalypse666

Ik speel het spel zonder codes, maar er zijn natuurlijk ook altijd mensen die het niet zonder kunnen :r

Hoop niet dat dit een slotje word..... >:)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Cheaten is voor watjes >:)

(en online cheaten is gewoon lame)

BTW tis gelukt, nu fijn de chestbuster uithangen :P

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 14:40 schreef Chakotay het volgende:

Online cheaten is lame, maar wat je lokaal op je pc doet, moet je zelf weten vind ik

succes met de chestbuster :)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 15:56

Neelon

FOR PONY!!!

Op donderdag 08 november 2001 14:40 schreef Chakotay het volgende:

Chestburster level had ik in eerste instantie wat moeite mee. Op een gegeven moment maar gaan racen tot ik was waar ik moest zijn. Is toch nog best snel voor een wormpje.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Nou ik heb hem ook uit met de Predator. >:)

Was leuk alleen een beetje kort puzzels waren erg makkelijk op 1 puntje na.

Nu ff lekker met de Alien rellen B-)

Later Luitjes.

Darkness

Verwijderd

vind het wel alleen jammer dat de fov van de alien normaal is, in avp1 had je grotere fov, gaf zo'n leuk alien effect.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op donderdag 08 november 2001 23:14 schreef Gio het volgende:
vind het wel alleen jammer dat de fov van de alien normaal is, in avp1 had je grotere fov, gaf zo'n leuk alien effect.
Moet in te stellen zijn >:)

www.avpnews.com

Verwijderd

Zijn cheats toch nog ergens handig voor >:)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ziet er mooi uit, als ze een linux versie uitbrengen zal ik t misschien nog kopen ook :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

prachtig spel
enorme sfeer
ik durfde op een gegeven moment niet eens verder te spelen met de marine :P terwijl ik nog geen nmy tegen was gekomen... ik speelde t alleen in me kamer [licht uit, koptelefoon op] hehe :D
alien is zeer koel, ook best makkelijk eigenlijk
predator t zelfde
marine nog niet veel gedaan :P

erg vet dat zeker, multiplayer lijkt me ook wel leuk, die hunt mode, 1 predator en paar mensjes >:)

Verwijderd

de demo is ook heerlijk, alleen mis ik best wel veel sfeer vergeleken met de full singleplayer versie.
lekker als alien rondkruipen en op nietsvermoedende marines en predators pouncen :) voel met net hobbes van calvin en hobbes :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm kzit weer vast, in Betrayal, waar je uit een ventilatieschacht in een klein kamertje met een Predator achter glas flikkert. Ik kan de Predator rechtzetten, dan gaatie je aankijken (woei!), 2 kastjes openmaken en iets omhoog schuiven waardoor er een printplaat tevoorschijn komt, maar je hebt daar geen hacking device... Wat te doen hiero? :)

• WhistlerNL
  • Laatst online: 08-02 07:30
ja, er zijn dus een paar mensen die hem hebben ondertussen.
maar bij mij liep de demo vrij brak (zowel laagste als hoogste detail), zijn er hier mensen die de demo hebben gespeeld (en dit ook hadden) en nu dan de hele versie zeg maar?

is dit verholpen?

(ik hoorde van iemand dat de demo van NOLF ook vrij brak liep en de hele prima, dus misschien hier ook zo mee?)

• r.e.n
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 19:21 schreef Predator_NL het volgende:
ah..., hehehe, ik heb Alien vs Predator gespeeld, (de Demo geloof ik), en dan liep je helemaal in het begin een hoekje om (ik had dolby beetje hard staan), en toen sprong er oppeens zo'n beest voor je neus...

Men, ik krijg weer de kriebels als ik eraan denk. Ik dacht dat ik er toen ik bleef van de schrik... Heb de Demo daarna nooit meer gespeeld/ geprobeerd :) Wat een watje ben ik eigenlijk he, hahahahaha
hahahaha, lol, ik schijt ook altijd in mijn broek van die lijpe spellen. Ik scheet ook in mijn broek bij Undying. Soms moest ik er gewoon mee stoppen, vond ik dat gehuil van die beesten gewoon te lijp worden. hahaha :P

• jaaoie17
  • Laatst online: 17:45
ik speel als predator en ik zit vast in de level Trophy.
ik sta bij een buis en op de buis staat steam. Wat moet ik doen.

Wie kan mij helpen

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

chakotay: je moet gewoon achter de predator naar beneden gaan :)

zat mij ook helemaal suf te zoeken.

Jaaoie17: even wat details wat je daarvoor heb gedaan enzo want je omschrijving is niet echt duidelijk :(

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Ben nou bij het einde met the Marine.......

• jaaoie17
  • Laatst online: 17:45
knightofn1 Kun je me uitleggen hoe die level haalt van begin tot aan het eind.

dit is mijn opdracht in de level: Find your original mask. Pursue Rykov. ik ben bij een stukje waar je twee vlammen ziet bij een grote inham.

en ik ben vlak bij een stoombuis

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

nog niet helemaal duidelijk maar ik denk wel weet waar je bent. grote kans is dat je daar een 'rooster' op de vloer moet mollen en dan onder een stuk moet volgen waarbij je een dooie clanmate vind. daar moet je als het goed is iets mollen of iets vinden. hoe het verder ging weet ik ook niet meer, maar als je gewoon goed zoekt & alles kapot slaat kom je in dit spel wel verder volgens mij.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1 2 Laatste