Filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33
Ik download vrij veel films van kazaA, winmx en eDonkey 2000. Maar als ik zo'n film af wil spelen heb ik altijd min. 2 probjes.

1. Als ik h'm af wil spelen krijg ik in de speler de melding dat er iets met de filters was (windows media player)

2. kan ik h'm dan ook ondertitelen?

en zo ja, hoe? :?

Verwijderd

Je mag helemaal geen films downloaden :( ;(

Mja..ondertitelen...sure als je elk frame ff apart gaat behandelen wellicht :) Of is er speciale software voor?

/me weet dat eigenlijk helemaal niet

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Dat je filter problemen krijgt kan met 2 dingen te maken hebben.

- Je hebt de divx codec niet geinstalleerd staan
- De film is niet helemaal gedownload, je mist een stukje, dit kan je fixen door de header opnieuw te laten maken door een programma dat heet divxfix

Ondertiteling kan, mits voorradig via een DivxPlayer en een sub bestand -> http://divxsubtitles.dyndns.org/

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op woensdag 31 oktober 2001 17:08 schreef MrRudi het volgende:
Of is er speciale software voor?
Is er wel ja.

Zie boven en om te synchroniseren geloof ik SubSync.
LINK

* twopack weet alleen niet of en hoe goed het werkt, want heeft het zelf nog nooit geprobeerd.

edit: linkje opgezocht

specs

Verwijderd

Die filter heeft waarschijnlijk te maken met je divx codec. Download deze op www.divx.com of gewoon op www.tweakers.net

En die ondertiteling, het kan. Ik kijk alleen maar films met ondertiteling, zonder kijk ik ze niet eens (voor wijsneuzen onder jullie: dit heeft niks met mijn engels te maken!!). Zo goed als voor alle films zijn dus wel te ondertitels te downloaden.
Als je toevallig een matrox videokaart hebt dan kun je daarvoor op www.matroxusers.com kijken. Zoniet, dan moet je bsplayer gebruiken.
Ondertitels kun je downloaden op: http://users.pandora.be/black.phantom en mochten deze ondertitelingen niet helemaal goed zijn, dan kun je ze bewerken/synchroniseren met subsync.