Waarom Regio Vrij maken ??

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Hoi ik zat me af te vragen. Waarom wil iedereen zo graag zijn dvd speler regio vrij hebben.
Om andere dvd's af te spelen ik denk het niet want 90 % importeert niks (denk ik).
Ik denk eerder een stukje anarchie in de trant van ha ik zal ze wel ff lekker terugpakken.

Wie is het hier mee eens

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

In videotheek zijn sommige films veel eerder dmv import uit de states (regio 1).
Denk dat veel mensen (waaronder ik) daarom een regiovrije dvd speler willen

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

Regio 1 DVD's zijn altijd "vetter" dan regio 2...Bijna standaard DTS soundtrack erop....daarom regio vrij...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Om DVD's uit de states te huren bij de lokale videoboer

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 31 oktober 2001 16:50 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi ik zat me af te vragen. Waarom wil iedereen zo graag zijn dvd speler regio vrij hebben.
Om andere dvd's af te spelen ik denk het niet want 90 % importeert niks (denk ik).
Ik denk eerder een stukje anarchie in de trant van ha ik zal ze wel ff lekker terugpakken.

Wie is het hier mee eens
De r1 komt eerder uit, is meestal goedkoper en heeft meestal meer extra's.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Ok mee eens met die postings, maar kan iemand dan ook vertellen hoe ik mijn Toshiba DVD speler Regiovrij kan maken??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 31 oktober 2001 17:16 schreef Silverlinx het volgende:
Ok mee eens met die postings, maar kan iemand dan ook vertellen hoe ik mijn Toshiba DVD speler Regiovrij kan maken??
kijk eens op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm voor interessante firmwares

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik vind het ook niet belangrijk die regio code, ik kijk toch amper/nooit regio 1 ofzo..

De Lite-On die ik heb is gewoon supersnel, maar moeilijk tot niet regiovrij te maken.. Daarvoor ga ik het dan niet laten..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 31 oktober 2001 16:50 schreef TrailBlazer het volgende:

Wie is het hier mee eens
Ik absoluut deels. De mensen die hierboven gereageerd hebben zijn IMHO uitzonderingen. Als ik om me heen kijk, dan ken ik nu een stuk of 10 mensen met DVD waarvan driekwart hem regiovrij heeft. Alleen zijn er maar twee die er daadwerkelijk gebruik van maken. Ik heb uit de periode dat er in nederland amper DVD's te krijgen waren nog een stuk of 20-30 DVD's liggen met R1 codering. En m'n zwager, die gewoon zwaar een freak is :P en elke week de nieuwste films kijkt en er dan een tot vier koopt (50% R1 dus).

Aan de andere kant is het voor al die mensen wel weer handig dat ze van mij DVD's kunnen lenen :o. Maar ik heb ook het idee dat de meeste mensen er helemaal niets mee doen, omdat ze nederlandse ondertitels toch wel fijn vinden. :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Ik heb het overigens wel over stand alone dvd.
PC dvd boeit me niet offie regio vrij is.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 22:40

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Ik heb nu een jaar een DVD speler, en tot op de dag van vandaag nog niet regiovrij gemaakt.
Van de films die eerder op DVD uitkomen, wil ik ze zo graag zien ,dat ik ze liever in de bios kijk, dan thuis.

DVD's kopen doe ik alleen voor "must-have"films,
Zoals saving private ryan, Menace II society, Boyz N da Hood, of de Sex in the City DVD box :)

Voor de rest huur ik ze gewoon.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Omdat ik ongeveer 30 tot 50 titels op Regio 1 heb, was ik wel genoodzaakt om mijn speler regiovrij te laten maken. Als ik nog geen dvds had gehad.. en ik zou een dvdspeler gaan kopen, dan zou ik hem lekker regio gelockt laten.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

kijk eens op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm voor interessante firmwares
:( M'n Toshiba SD-M1612 staat er niet tussen :(

Systeem specs

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 11:12
Op woensdag 31 oktober 2001 18:25 schreef Blisterin_Bull het volgende:

[..]

:( M'n Toshiba SD-M1612 staat er niet tussen :(
Daar ben ik dus ook al naar op zoek. Ik ken wat mensen die r1 films hebben die ik _erg_ graag zou willen lenen.
Dit is nog een nieuw model, hopelijk komt er snel een rpc1 firmware.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat de topicstarter nu aan het vertellen is over DVD-spelers was in het begin ook met de GSM's, de meeste mensen hadden gewoon maar 1 chip, maar toch hadden ze allemaal een ge-unlockte telefoon, is echt een hype.

-Januari DVD gekocht
-Augustus regiovrij gemaakt (om te kijken of het kon)
-September, regiovrij maken was gelukt, en de eerste DVD's werden bij SPAM & SPAM besteld.

20*350ZO45°

Verwijderd

Helaas mijn Toshiba kan ook nog niet regiovrij gemaakt worden, irri.

Verwijderd

Regiovrij maken heeft zeker voordelen. Ok het kost ff wat, 350 piek voor een chippie, maar dat heb je er zo uit. Ik bestel alijd in Canada en dat scheelt in sommige gevallen zelfs de helft van de prijs. Ff een voorbeeld; hier kost Gladiator 90 piek, vanuit Canada heeft het me 51 guldentjes gekost :) Is het zeker waard.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:47
Kun je alles kijken.

Sim-Pel

Verwijderd

Kan evengoed met regio 2. Alleen wat later :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

1. Ik let op mijn toekomst. Misschien zit ik over twee jaar in Australië.
2. Ik wil DTS dvd's.
3. Ik wil kunnen bestellen in Amerika of Australië.
4. Fully loaded CD's zoals Superbit, director's cut en zo komen vaak alleen maar in R1.
5. Ik schop graag tegen het regio-systeem.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Waarom?

Aangezien mijn videotheek heeeel veeeel Regio 1 heeft. Vaak heeft hij al films liggen die nog in de bios moeten komen :)

WWW.RC5.NL

Pagina: 1