Jongens, wat is nou eigenlijk het langste topic ooit (meeste reactie's dus)?
(deze
)
Bernaar
(deze
Bernaar
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Niet in de teller die bij de topics wordt bijgehouden...Op woensdag 31 oktober 2001 17:16 schreef JvS het volgende:
Ik zou toch zweren dat er DBZ topics zijn die de 2000 gehaald hebben
Verwijderd
Vreemd er waren er zeker 2 die over de 1500 zaten en ook 1tje die over 2000 zat..Op woensdag 31 oktober 2001 17:18 schreef ACM het volgende:
[..]
Niet in de teller die bij de topics wordt bijgehouden...
En een query om de "echte" lengte te bepalen duurt wat lang(tenminste, om te bepalen welke allemaal meer dan bijv 1500 replies hebben)
Overigens zijn er maar 4 topics met meer dan 1500 replies, waarvan 2 bikkelnachten... En de "how to become a dj"
DMaarten was dat. Damn dat was ook een topic ja.Op woensdag 31 oktober 2001 18:24 schreef Lampie het volgende:
Hoeveel was dat met die vriendin van een user die zelfmoord had gepleegd?
...
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Dan kom je makkelijk over de 10.000Op woensdag 31 oktober 2001 19:29 schreef Renko het volgende:
Post je achtergrond is ook wel lang.
alleen wordt ie telkens afgesloten, maar bij elkaar opgeteld kom je dan denk ik ook wel in de duizenden, toch?
die zijn dus allemaal weg, of de tellers van de topics kloppen niet meerOp woensdag 31 oktober 2001 19:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Motortopic en ook een DBZ-topic haalde ook de 2200 replies.
Dat was vlak voor de BC3. ook was er nog een topic over niets met Ingrid in de hoofdrol, die haalde toen opeens ook de 2200
Verwijderd
Dan kun je ook heel AOV 1 topic noemenOp woensdag 31 oktober 2001 19:29 schreef Renko het volgende:
Post je achtergrond is ook wel lang.
alleen wordt ie telkens afgesloten, maar bij elkaar opgeteld kom je dan denk ik ook wel in de duizenden, toch?
Ruim 500 repliesOp donderdag 01 november 2001 12:43 schreef havana het volgende:
En het topic over de dood van Irrelevant? Die was volgens mij ook gigantisch.
niet dusOp donderdag 01 november 2001 12:43 schreef havana het volgende:
En het topic over de dood van Irrelevant? Die was volgens mij ook gigantisch.
Langste kwa "meters scherm" zouden de vele desktop/babes threads wel es kunnen zijnOp donderdag 01 november 2001 18:51 schreef Smoothy_ het volgende:
Langste topic?
Je bedoelt het topic met de meeste reply's![]()
Jah, omdat BC alles verneukt heeftOp woensdag 31 oktober 2001 17:12 schreef ACM het volgende:
Langste topic is idd http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911 7333 posts
en de tweede is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/186597 2101 posts
En dat zijn de enige twee met meer dan 2000 posts in een thread.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Zelf denk ik dat het Radeon Topic erg mooi is omdat het een discussie op zeer hoog niveau is, die al meer dan een jaar aan de gang is. Het topic is heel waardevol omdat de discussie over 3D accelleratie gaat en men dus breder kijkt dan ATi Radeon.Op donderdag 01 november 2001 12:59 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Radeon topics zijn er ook wat geweest....
was eerst wel irri dat de topics vanzelf dicht gingen vbij 255
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Dat was een gewaardeerde forumbezoeker die op trieste wijze de dood heeft gevonden.Op zaterdag 03 november 2001 15:05 schreef bvwillig het volgende:
Wat was er met Irrelevant?!
Was dat die topic waarin ik voorstelde een hidden hoofdgroep aan te maken waar jij HGA zou worden, omdat je zo graag HGA wilde wordenOp zaterdag 03 november 2001 16:12 schreef ecteinascidin het volgende:
[topic=112520/1/256]
[..]
kortste topic ooit was iets als "Ecteinascidin voor president"
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wat was het ook alweer... terugreis van skivakantie tegen een boom opgeknald ofzo...Op zaterdag 03 november 2001 21:30 schreef havana het volgende:
[..]
Dat was een gewaardeerde forumbezoeker die op trieste wijze de dood heeft gevonden.
Verwijderd
Hmmm, ik heb weleens een post gedaan met het getal pi met 50.000 decimalen. Toen een paar anderen die gingen quoten was de chaos compleetOp zaterdag 01 december 2001 12:45 schreef bvwillig het volgende:
En wat is eigenlijk de post met het meeste dataverkeer?!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dataverkeer voor GoT of gewoon per topic? Ik denk dat de '10 mb playboy pics topics' wel aardig wat weggetrokken hebben aan bandbreedteOp zaterdag 01 december 2001 12:45 schreef bvwillig het volgende:
En wat is eigenlijk de post met het meeste dataverkeer?!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq