Goede kleuren printer gezocht, maar welke?

Pagina: 1
Acties:

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Ik ben op zoek naar een goede kleurenprinter van HP of Epson of Canon. Maar welke is nu goed. Prijs tot ongeveer 400 pieken.
Ik heb de search al doorzocht maar kan iets zinnigs vinden.
Ervaringen zouden mij beter uitkomen.

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

HP 930? 940?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Ik zou kiezen voor de Epson 685, dat is een hele goede printer voor weinig geld. Cartridges zijn niet al te duur en de afdrukkwaliteit is zeker voor foto's niet van echt te onderscheiden.

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

Op woensdag 31 oktober 2001 16:51 schreef Moartn het volgende:
HP 930? 940?
hp ruled

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
ruled = verleden tijd!

rules = nu.

Hp's zijn in aanschaf goedkoop, en goed ondersteund door alle OS'en, maar de cardrdges zijn vééééél te duur. Ik zou inderdaad een ander merk kopen. Tenzij jij makkelijk aan goedkope cardridges kunt komen. (werk?)

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

Op donderdag 01 november 2001 09:15 schreef mboogie2 het volgende:
ruled = verleden tijd!

rules = nu.

Hp's zijn in aanschaf goedkoop, en goed ondersteund door alle OS'en, maar de cardrdges zijn vééééél te duur. Ik zou inderdaad een ander merk kopen. Tenzij jij makkelijk aan goedkope cardridges kunt komen. (werk?)
euh aha ja van het werk :? :?
ruled = verleden tijd en nog steeds

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

alweer deze discussie ???

[repeat]

worden eigenlijk nog wel SLECHTE printers gemaakt ?? Volgens mij niet echt. Zolang je kiest voor een A-merk (HP, Canon, Epson e.d.) heb je een goede (inktjet)printer.
Misschien kan wel een afweging zijn de kosten van het verbruik, maar zover ik weet is HP het zuinigst.
Merk is meestal een persoonlijke voorkeur...

[/repeat]
Pagina: 1