Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
HP 930? 940?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ik zou kiezen voor de Epson 685, dat is een hele goede printer voor weinig geld. Cartridges zijn niet al te duur en de afdrukkwaliteit is zeker voor foto's niet van echt te onderscheiden.
hp ruledOp woensdag 31 oktober 2001 16:51 schreef Moartn het volgende:
HP 930? 940?
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
ruled = verleden tijd!
rules = nu.
Hp's zijn in aanschaf goedkoop, en goed ondersteund door alle OS'en, maar de cardrdges zijn vééééél te duur. Ik zou inderdaad een ander merk kopen. Tenzij jij makkelijk aan goedkope cardridges kunt komen. (werk?)
rules = nu.
Hp's zijn in aanschaf goedkoop, en goed ondersteund door alle OS'en, maar de cardrdges zijn vééééél te duur. Ik zou inderdaad een ander merk kopen. Tenzij jij makkelijk aan goedkope cardridges kunt komen. (werk?)
euh aha ja van het werkOp donderdag 01 november 2001 09:15 schreef mboogie2 het volgende:
ruled = verleden tijd!
rules = nu.
ruled = verleden tijd en nog steeds
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Verwijderd
alweer deze discussie ???
[repeat]
worden eigenlijk nog wel SLECHTE printers gemaakt ?? Volgens mij niet echt. Zolang je kiest voor een A-merk (HP, Canon, Epson e.d.) heb je een goede (inktjet)printer.
Misschien kan wel een afweging zijn de kosten van het verbruik, maar zover ik weet is HP het zuinigst.
Merk is meestal een persoonlijke voorkeur...
[/repeat]
[repeat]
worden eigenlijk nog wel SLECHTE printers gemaakt ?? Volgens mij niet echt. Zolang je kiest voor een A-merk (HP, Canon, Epson e.d.) heb je een goede (inktjet)printer.
Misschien kan wel een afweging zijn de kosten van het verbruik, maar zover ik weet is HP het zuinigst.
Merk is meestal een persoonlijke voorkeur...
[/repeat]
Pagina: 1