[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Search eens
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Schat, ik denk dat ie de diameter van het chipset koelblokje uit de koolance kast moeilijk in de Search kan vinden. Persoonlijk denk ik dat de doorlaat van dat koolance blokje wel kleiner is dan die Maze (geschat op basis van de dikte van de slangetjes in de koolance kast).
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik heb hier ook wel eens over zitten verzinne. Prijstechisch zijn ze best intressant. Misschien is het diameter probleem (als het er is) op te lossen door ook een GPU blokje te nemen en die met Y-stukjes voor de Maze te zetten.
One of the animals has left its cage today.
Ten eerste bedankt voor de reacties.
Iemand die hier nog meer info over heeft voor me?
Of iemand die een goed alternatief heeft voor een ander blok ofzo, zelf maken ben ik niet technisch genoeg voor (ik heb iig er niet het goede gereedschap voor).
Iemand die hier nog meer info over heeft voor me?
Of iemand die een goed alternatief heeft voor een ander blok ofzo, zelf maken ben ik niet technisch genoeg voor (ik heb iig er niet het goede gereedschap voor).
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
in een ander topic (over koelblok voor HD) kwam al naar boven dat ze die koelblokjes van koolance vooralsnog niet los verkopen.. misschien dat ze het later nog wel gaan doen maar dat weet ik niet zeker...
Een vriend van mij wil die coolance kast gaan kopen, dan zou ik er toch wel 2 chipset en 2 gpu blokken bij kunnen bestellen ofzo?Op donderdag 01 november 2001 17:40 schreef Leipo het volgende:
in een ander topic (over koelblok voor HD) kwam al naar boven dat ze die koelblokjes van koolance vooralsnog niet los verkopen.. misschien dat ze het later nog wel gaan doen maar dat weet ik niet zeker...
Pagina: 1