Toon posts:

Geen reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(ff es iets anders dan alleen maar pc's :)

Ik ben op zoek naar die stickers met "NEE - Geen ongeadresseerde post etc..." die je op je brievenbus kunt hangen, weet iemand waar je die kunt vinden ?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-01 23:12
Lekker wetenschappelijk topic en aartslui ben je ook wel geloof ik. In 2 seconden gevonden op google.

http://www.milieudefensie.nl/campagnes/boscamp/reclamdw.htm

Verwijderd

Probeer het eens bij de gemeente zou ik zo zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
tnx nadd :*

En 't is niet wetenschappelijk nee, maar ik zie hier niet echt een ander topic waaronder ik dit kan posten.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 09:34

Basszje

Reisvaap!]

Gemeentehuis bij ons in elk geval.
Aan de PR en voorlichtings balie. .,..

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Ow sjeez :(

Dit is hoe mensen tegen ons w&l'ers aankijken :7

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

En 't is niet wetenschappelijk nee, maar ik zie hier niet echt een ander topic waaronder ik dit kan posten.
Het was ook niet echt netjes geweest om dit zomaar in een ander topic te posten, dan zou het nl een off-topic reatcie zijn.
Het was wel netjes geweest om ditsoort dingen zelf uit te zoeken. Mocht je er echt niet uitgekomen zijn (lijkt me sterk, je weet tenslotte ook hoe je hier moet inloggen), dan had je ditsoort dingen kunnen vragen in de HK, of desnoods in SG. Als je daar geen rechten voor hebt, tja. Het fokforum is ook vrij algemeen geloof ik...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Kan dus nu dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.