[GBA]Linken werkt niet??

Pagina: 1
Acties:

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb geprobeerd Mario Kart met zen 2en te doen op de GBA. ik heb in bijde gba's het spel gedaan en de link kabel en in het menu de optie multi-pack link gekozen. nu staat ie de hele tijd te knipperen van: "Insert the gameboy advance game link cable and turn the power on" verder komt ie niet. wat doe ik fout ??

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je die andere pas moet aansluiten en aanzetten als dat scherm er komt. Dan merkt de "server-GBA" dat er een nieuwe GBA bij is gekomen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• BlackMage
Bedankt. ik zal morgen direct proberen. en nog een vraagje: hoe moet je de single pack link doen??? moet je dan gewoon geen spel in de 2e gba doen ?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

inderdaad, gewoon de GBA met mariokart aansluiten op de nr.1 van de kabel (let op, want dit maakt uit!! ook bij gewone links) en daarna de nr.2 aansluiten en je kunt leuk tegen elkaar spelen (al vaak gedaan met Bomberman, F-Zero en Mario Kart :) Allen met 1 cartridge :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• BlackMage
Ja, ik heb in het boekje gelezen dat er 2 verschillende stekkertjes zijn: een gewone en een paarse. die paarse schijnt iets breder te zijn. die zou dan in gba nummer 1 moeten enz enz. maar met die kabel die ik heb gebruikt zitten alleen 2 dezelfde aan en 2 brede voor die grijze gameboys. ik heb al wel gelinkt met een gewoon gb spel: tetris. dat werke wel. het kan zijn natuurlijk dat dat een gb color kabel was....

edit:
Die kabel heeft ook de kleur van een gb color (paars / roze) en ook doorzichtig. die kabel is niet van mij dus ik zal wel even vragen morgen. en de gba link kabels die in de winkel liggen staat wel allemaal P1,P2 enz op.

Verwijderd

Je moet ook opletten welke kabel je hebt.. ik had een kabel met 4 aansluitingen, hiermee kan je niet met z'n tweeen linken MOET met z'n vieren :r echt nep!! heb daarom een orginele kabel gekocht

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03
Op woensdag 31 oktober 2001 20:12 schreef normal888 het volgende:
Je moet ook opletten welke kabel je hebt.. ik had een kabel met 4 aansluitingen, hiermee kan je niet met z'n tweeen linken MOET met z'n vieren :r echt nep!! heb daarom een orginele kabel gekocht
Bedankt, dat wist ik dus niet ;) Nu even zo'n orginele
bestellen bij wehkamp voor Fl. 19.95 excl. Fl. 9,-
verzendkosten ;)

• BlackMage
Ik kon natuurlijk niet zien wat voor kabel het was.... de stekkertjes passen persies. en nog bedankt dat je gezecht hebt over die 4 player kabel. ik zocht al op de verpakking van die kabel of je ook met zen 2en kon spelen. stond er niet op. ik wou de gok wagen maar gelukkig was ik mijn portomonee vergeten |:( >:)

• BlackMage
Op woensdag 31 oktober 2001 20:14 schreef Wisey het volgende:

[..]

Bedankt, dat wist ik dus niet ;) Nu even zo'n orginele
bestellen bij wehkamp voor Fl. 19.95 excl. Fl. 9,-
verzendkosten ;)
kan jij een originele nintendo link kabel kopen voor 20 piek ??? bij dimension plus kost ie 37.95. een andere van trustmaster kost wel 19,95

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Da's raar... ik gebruik ook zo'n 4-stekker kabel (gehaald bij de FRS) en als ik 2 GBA's aansluit op stekker P1 en P2 werkt het perfect...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03
Op woensdag 31 oktober 2001 22:54 schreef BlackMage het volgende:

[..]

kan jij een originele nintendo link kabel kopen voor 20 piek ??? bij dimension plus kost ie 37.95. een andere van trustmaster kost wel 19,95
[url="http://"http://www.wehkamp.nl/data.asp?Recursion=Y&ArtikelNummer=610600&DefaultArtikelNR=610600&BC=&Page=WIN&HGC=EPN&SC=J05&GC=J51&FamilieID=25216&AantalDefault=1&FromOverzicht=Y&FromHotSpot=&PageCode=&ArtikelNummerByv=610667&MaatCodeByv=0000&AantalDefaultByv=1&MaatCode=0000&HAC=Linkkabel&HKL=Clear+Blue&MRK=Nintendo&Aktie="] Wehkamp.nl[/url]
Let op..wel excl. verzendkosten
Pagina: 1