Toon posts:

Enquete over biometrie

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor school moeten wij een enquete houden over biometrie in de samenleving. Als je interesse hebt vul hem dan ffe in.

http://www.votations.com/asp/survey.asp?pollid=33104

Verwijderd

Hmm. Volgens mij mag je dat soort dingen eigenlijk hier niet posten.

Ik heb trouwens wel even die enquête gedaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet? Wij doen onderzoek naar Biometrie in de samenleving dus past hier toch precies bij?

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 16:13 schreef andrefoeken het volgende:
Waarom niet? Wij doen onderzoek naar Biometrie in de samenleving dus past hier toch precies bij?
Je komt en post een link naar een enquête. Bij W&L discussiëren wij, in plaats van een link te posten.

Je had het in mijn ogen beter gedaan als je er een discussie van had gemaakt over biometrie en dan onderaan vermelden dat je ook een enquête houdt. Dat werkt beter.

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

IK heb een beetje moeite met t invullen van vraag 4 .. de optie:
ik vind dat ze niet moeten worden opgeslagen

nu kan ik de poll niet afmaken ....

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet precies wat je bedoelt:

Vraag 4:

4 / 13. Als u zou mogen kiezen zou u dan wel of niet uw biometrische kenmerken laten registreren?

Is in jouw geval dus Niet

en vraag 5

5 / 13. Vind u dat uw gegevens alleen op uw eigen paspoort mogen worden opgeslagen of ook op een centrale plaats.

Is dus kennenlijk alleen op het paspoort en niet opgeslagen op centrale server.

Hopenlijk helpt dit zo niet reageer dan nog eens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

kewl ik heb ook pas een technology assessment over biometrische identificatiesystemen gemaakt :P

ik vul hem dus ook wel ff in

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

bij deze vraag:

3 / 12. Als u zou mogen kiezen zou u dan wel of niet uw biometrische kenmerken laten registreren? *

antwoord [ ] wel
[x] niet

en dan komt vraag vier:

4 / 12. Vind u dat uw gegevens alleen op uw eigen paspoort mogen worden opgeslagen of ook op een centrale plaats. *

antwoord [ ]Alleen op Paspoort
[ ]Ook op Centrale Plaats

Ik vind dat ze niet mogen worden opgeslagen. Maar misschien begrijp ik de enquete niet helemaal goed... :)

Ik heb trouwens maar 12 vragen .... ben ik nu de verkeerde aan t doen????

wel een boeiend onderwerp. Mag wel een maatschappelijke discussie over worden aangewakkert vind ik.

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

snap niet hoe deze tweede er tercht is gekomen ....

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een dubbelpost over een tijdsbestek van 18 minuten :?

das wel heel knap :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk de vraag had moeten luiden:

4 / 12. Als de overheid beslist Biometrie gegevens een veplicht onderdeel van het paspoort te maken vind u dan dat uw gegevens alleen op uw eigen paspoort mogen worden opgeslagen of ook op een centrale plaats. *

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Op woensdag 31 oktober 2001 17:55 schreef andrefoeken het volgende:
Je hebt helemaal gelijk de vraag had moeten luiden:

4 / 12. Als de overheid beslist Biometrie gegevens een veplicht onderdeel van het paspoort te maken vind u dan dat uw gegevens alleen op uw eigen paspoort mogen worden opgeslagen of ook op een centrale plaats. *
dat beslist die overheid namelijk toch wel :(

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:12
You have not answered all questions / fields on the previous page !

Wat ziet u als de toekomst van Biometrie? (Meerdere keuzes mogelijk)

Please click on the back button of your browser and fill the missing answers
Dit krijg je dus als je geen van de mogelijkheden aanvinkt, ik vind trouwens wel een zeer matige enquete. En dan druk ik me nog mild uit.

Engineering

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Tupolev:
Deze persoon is geen professionele enquete maker. Als z/hij nou denkt dat dit goed is, zal de docent wel vertellen waarom dat niet zo is. Zo'n losse mededeling als die van jou, daar heeft niemand iets aan.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Maar wat vinden jullie eigenlijk van biometrie? Helemaal als het op deze (lees passpoort + centrale server) manier gebruikt gaat worden door de overheid.

Ik ben er niet principieel tegen maar ik denk dat t heel erg gevoelig is voor misbruik. De overheid heeft al een dominante positie in ieders leven. Die moet niet verder uitgebreid worden door middel van dit soort acties. Misdadigers zullen altijd blijven bestaan.

T gekke is dat in het strafrecht dit soort dingen alleen maar mogen worden afgenomen indien iemand wordt verdacht van een misdrijf waarvoor verlopige hechtenis is toegelaten. (en dat is toch wel de wat zwaardere criminaliteit, globaal gezegd moet er vier jaar op staan)

En dat zou nu ineens overboord worden gegooid?
Zijn we dan bijvoorbaat al verdacht?
Zonder dat er zelfs maar een misdrijf is gepleegd!

... ik weet t ook niet precies, maar ik weet wel, dat ik 't een zorgelijke ontwikkeling vind.

T tast de persoonlijke levenssfeer te veel aan.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
GoT is niet bedoeld om al je enquetes op te dumpen. Misschien mag het in SG, maar daar ben ik niet helemaal van op de hoogte. Zal je aan de desbtreffende mod moeten vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.