Voor school moeten wij een enquete houden over biometrie in de samenleving. Als je interesse hebt vul hem dan ffe in.
http://www.votations.com/asp/survey.asp?pollid=33104
http://www.votations.com/asp/survey.asp?pollid=33104
Verwijderd
Verwijderd
Je komt en post een link naar een enquête. Bij W&L discussiëren wij, in plaats van een link te posten.Op woensdag 31 oktober 2001 16:13 schreef andrefoeken het volgende:
Waarom niet? Wij doen onderzoek naar Biometrie in de samenleving dus past hier toch precies bij?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
dat beslist die overheid namelijk toch welOp woensdag 31 oktober 2001 17:55 schreef andrefoeken het volgende:
Je hebt helemaal gelijk de vraag had moeten luiden:
4 / 12. Als de overheid beslist Biometrie gegevens een veplicht onderdeel van het paspoort te maken vind u dan dat uw gegevens alleen op uw eigen paspoort mogen worden opgeslagen of ook op een centrale plaats. *
Dit krijg je dus als je geen van de mogelijkheden aanvinkt, ik vind trouwens wel een zeer matige enquete. En dan druk ik me nog mild uit.You have not answered all questions / fields on the previous page !
Wat ziet u als de toekomst van Biometrie? (Meerdere keuzes mogelijk)
Please click on the back button of your browser and fill the missing answers
Engineering
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq