Gemeente sites

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe staat het eigenlijk met de gemeente sites deze eeuw? Vorige eeuw hadden veel steden en dorpjes al een site, en meestal wel leuke ook nog!

Maar nu... bijvoorbeeld Deventer... niet leuk meer, gewoon om je te schamen - ik weet ook niet wie dat inelkaar heeft geprobeerd te puzzelen, maar wat een zooitje...

Wie van jullie kent goede sites van gemeentes? Slechte mogen ook natuurlijk :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Hier was laatst (2, 3 maanden terug?) ook een topic over, toen kwam Enschede Deventer aan de orde geloof ik. Heb 'm even proberen te zoeken maar heb 'm niet gevonden. Weet iemand daar de topic-title misschien nog van?

/edit
gevonden, 't was Deventer en niet Enschede: [topic=238639/1/25]

Verwijderd

www.almere.nl
een straat in almere:
www.deventerparty.nl
>:)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 15:49 schreef Pelle het volgende:
Hier was laatst (2, 3 maanden terug?) ook een topic over, toen kwam Enschede Deventer aan de orde geloof ik. Heb 'm even proberen te zoeken maar heb 'm niet gevonden. Weet iemand daar de topic-title misschien nog van?

/edit
gevonden, 't was Deventer en niet Enschede: [topic=238639/1/25]
Ow... toen zat ik waarschijnlijk in de Alpen...
Maar dat was een klacht, dit is een topic :) Zie het maar als een overzicht-topic-voor-slechte-gemeente-sites.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 14:34

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 31 oktober 2001 16:05 schreef Blue-eagle het volgende:
Ow... toen zat ik waarschijnlijk in de Alpen...
Maar dat was een klacht, dit is een topic :) Zie het maar als een overzicht-topic-voor-slechte-gemeente-sites.
Hmja maar ik zie het nut daar nog steeds niet van in... meer iets voor de HK zoals OzBoz al zei.
Zo kan je voor alle soorten slechte sites (scholen, slagerijen, webwinkels, idontcare) wel zo'n topic gaan maken. We hebben die hele Doxa-hype natuurlijk ook al gehad, en die worden tegenwoordig ook dichtgetiefd.

Nee, ik blijf bij m'n standpunt, nutteloos topic dit :)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 16:16 schreef Pelle het volgende:

[..]

Hmja maar ik zie het nut daar nog steeds niet van in... meer iets voor de HK zoals OzBoz al zei.
Zo kan je voor alle soorten slechte sites (scholen, slagerijen, webwinkels, idontcare) wel zo'n topic gaan maken. We hebben die hele Doxa-hype natuurlijk ook al gehad, en die worden tegenwoordig ook dichtgetiefd.

Nee, ik blijf bij m'n standpunt, nutteloos topic dit :)
eens :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het nut van dergelijke topics zie ik ook niet zo, maar ik weet wel wie Deventer.nl gemaakt heeft en zal dit topic even posten naar ze :)

Oh, Blue-eagle, ik heb net je collega Peter gesproken en al gezegd dat het slotje eraan kwam ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.