Suggestie: Waarschuwing bij reactie op oude topic

Pagina: 1
Acties:

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
Ik heb zelf nog wel 'ns de neiging om te reageren op een topic die ik in de search tegenkwam, of via een link in een recente posting. En dan zie ik net op tijd dat het al een vrij oud topic is, en dan reageer ik toch maar niet (goed he :9)
Maarja, het gebeurt regelmatig dat er wel op oude topics gereageerd wordt (soms gevolgd door een flink aantal flames).

Als er nu een waarschuwing tussen de Verstuur en daadwerkelijke submit zou zitten in de trant van "De laatste reactie op dit topic is meer dan één maand geleden. Weet je zeker dat je reactie nuttig genoeg is om te posten?".
Dan scheelt dat toch weer heel wat nutteloze omhoog-schoppers en flames, dacht ik zo.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmz, goed idee imo. en dan de melding bij bijv. topics ouder dan 6 maanden :).

Denk zeker dat dit *iets* is om in gedachten te houden, op korte termijn
gaat dit (denk ik :X) echter niet tot de mogelijkheden behoren.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op zich een heel goed idee moet ik zeggen..

Normaal gesproken zou je dit gerust kunnen droppen op bugs.topix.nl (ook voor feature requests), alleen is het nu niet meer duidelijk of dat nog zin heeft.. (zie dit topic: [topic=305265/1/50] )

Maar misschien een goed idee om in ieder geval te onthouden en in de toekomst te implementeren in welke forum-software dan ook!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 15:46 schreef LuNaTiC het volgende:
http://bugs.topix.nl :?
DAt heeft volgens mij geen nut meer...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 31 oktober 2001 15:47 schreef saviour het volgende:

[..]

DAt heeft volgens mij geen nut meer...
mja dat lees ik altijd bij zulke topics dus ik dacht ... :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

mja dat lees ik altijd bij zulke topics dus ik dacht ... :P
:P Geeft nix, ik houd nog steeds van je.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 31 oktober 2001 15:52 schreef saviour het volgende:

[..]

:P Geeft nix, ik houd nog steeds van je.
fjew :*

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Feature request for the not so near future ;)

frftnsnf :P

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
Naja, suggesties worden toch altijd afgebrand :? :P

Nouja, ik kwam er ook zomaar op, omdat ik voor de derde keer vandaag op een oud topic wilde reageren :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Pagina: 1