Toon posts:

[ADSL Tweak] IP verwijzingen niet duidelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn moden getweak naar een pro.
nu zeggen ze dat je de poorten moet instellen
is dat zo of hoeft da niet.
wat bedoelen ze met eigen ip is dat 10.0.0.150
,, ,,,, , ,, externe ip is dat 10.0.0138
of anders om
waarom hrijg ik geen icoon meer in mijn balk waar ik de snelheid kan zien

gegoet

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Als je een server wil draaien achter je getweakte modem. Bijvoorbeeld een HTTP-server. Dan moet je wel instellen op welk computer deze HTTP-server in je interne netwerk daait. Dit doe je door het opgeven van het IP-adres.
Dit is dus alleen nodig als je een server wilt draaien achter je modem.

Over dat icoontje. Die kun je bij sommige windows versies wel krijgen door naar Network & Dial-up conections te gaan in het controlpanel. Daar kun je dan een vinkje zetten voor: "Show icon when connected"

/me HOUDT NIET ZO VAN SCHREEUWENDE TITELS

edit:
Wil je alsjeblieft ophouden met die "Schreeuwende titels". Ik zie dat je ook in je vorige topics de CAPSLOCK vergeten was uit te zetten. Het staat zo asociaal; en we zien je topic gewoon ook wel staan. Dank u

Verwijderd

Het is overigens wel zo, dat na het tweaken van je modem, als je dus een vaste verbinding hebt ingesteld, je idd geen verbindings-icoontje meer ziet, je hebt eigelijk ook geen verbing!! ;)

• _Menno_
Op woensdag 31 oktober 2001 16:02 schreef tha_big_j het volgende:
Het is overigens wel zo, dat na het tweaken van je modem, als je dus een vaste verbinding hebt ingesteld, je idd geen verbindings-icoontje meer ziet, je hebt eigelijk ook geen verbing!! ;)
Van een netwerkverbinding zie je in Windows standaard geen icoon, omdat ervanuit wordt gegaan dat deze verbinding constant aan is en in een normaal netwerk is het ook niet nodig zo'n icoon in de hoek te hebben. Maar als je wilt zien of er data verzonden of ontvangen wordt kan het wel handig zijn.
Wat bedoel je met geen verbinding. Je hebt gewoon verbinding.... :?

Verwijderd

Topicstarter
Nog even over die scheeuwen... daar had ik helemaal geen bedoeling mee sorry bij dezeOp woensdag 31 oktober 2001 15:43 schreef _Menno_ het volgende:[/b]
Als je een server wil draaien achter je getweakte modem. Bijvoorbeeld een HTTP-server. Dan moet je wel instellen op welk computer deze HTTP-server in je interne netwerk daait. Dit doe je door het opgeven van het IP-adres.
Dit is dus alleen nodig als je een server wilt draaien achter je modem.

Over dat icoontje. Die kun je bij sommige windows versies wel krijgen door naar Network & Dial-up conections te gaan in het controlpanel. Daar kun je dan een vinkje zetten voor: "Show icon when connected"

/me HOUDT NIET ZO VAN SCHREEUWENDE TITELS

edit:
Wil je alsjeblieft ophouden met die "Schreeuwende titels". Ik zie dat je ook in je vorige topics de CAPSLOCK vergeten was uit te zetten. Het staat zo asociaal; en we zien je topic gewoon ook wel staan. Dank u

[/quote]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Topictitle editted, graag aan denken voortaan :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• _Menno_
Nog even over die scheeuwen... daar had ik helemaal geen bedoeling mee sorry bij
Dan is goed. 8-)
Pagina: 1