Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Actie tegen blokking sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We moeten met zijn allen toch wel wat kunnen doen??? ideen?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Ben bang van niet, bij UPC is het niet gelukt, bij Casema is het niet gelukt, waarom bij KPN, Libertel en Dutchtone (toch ook?) wel?
Gewoon je abbo opzeggen en naar Ben gaan, doe ik ook, en bij de brief (naar in mijn geval libertel) zeggen waarom, als ze genoeg van die brieven krijgen met die reden worden ze vanzelf wakker. Ik ben bang dat dit de enige manier is om die bedrijven wakker te schudden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 15:41 schreef SLaSH! het volgende:
Ben bang van niet, bij UPC is het niet gelukt, bij Casema is het niet gelukt, waarom bij KPN, Libertel en Dutchtone (toch ook?) wel?
Gewoon je abbo opzeggen en naar Ben gaan, doe ik ook, en bij de brief (naar in mijn geval libertel) zeggen waarom, als ze genoeg van die brieven krijgen met die reden worden ze vanzelf wakker. Ik ben bang dat dit de enige manier is om die bedrijven wakker te schudden.
idd je kunt er heel weinig aan doen.. hun maakt het niet uit 1 klant meer of minder.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 16:26 schreef mafiasven het volgende:

[..]

idd je kunt er heel weinig aan doen.. hun maakt het niet uit 1 klant meer of minder.
Lijkt mij ook

Verwijderd

Kunnen we geen handtekeningen inzamelen?
Internetcampagne erbij en misschien halen we de 10.000 wel!