[SA] Password revealer: XS,EXE is freeware!!!

Pagina: 1
Acties:

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57
Dat proggie om passwords van het scherm te lezen

Ik had een progje geupload naar de webspace van een klant (en ook goede vriend) om passwords te revealen. En dan haalt bulldog de link weg en doet de topic op slot! :?

hier een screenshot van dat progje:
Afbeeldingslocatie: http://www.webtalent.nl/screeny.JPG

En als ik nu voor Config nog die link mag geven, graag.

Dat programmaatje is geen warez, maar freeware |:(

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Progje is mischien wel freeware, maar passwoorden achterhalen is ali iligalie.. ;)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57
Niet wanneer ze zijn ingevuld op je eigen beeldscherm!

Ik heb dit progje eens gedownload omdat ik het papiertje met m'n MxSTREAM log-in password kwijt was, maar hij stond wel al ingevuld bij Externe toegang. Handig toch :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 15:29 schreef Bulldog het volgende:
Dit topic blijft nog even open... maar laat ik aub. geen illegale linkjes meer zien |:(.
Uit voorzorg heb ik alle linkjes die er al _stonden_ weggehaald, ik weet niet of alles wat er stond wel /geen warez was. Mocht dat niet het geval zijn, plaats gerust nogmaals je link.

Excuus voor het ongemak, maar mensen begrijpen maar niet dat warez ongewenst is :(.

• Engineer

Engineer

Software

Je kan ook met zo'n progje naar iemand anders toe gaan, en een passwoord mbv autoaanvullen(van IE) achterhalen. :)

Valt onder hacken..

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wat is dat nou voor onzin!? passwords revealen illegaal... Je zit toch achter die pc als je eenmaal passwords wil tonen? en hoe kom je achter die pc!? Juist.. als ie van jou is, of als je remote access hebt. Wat is er mis met je eigen slot lockpicken of je eigen deur openbreken met een breekijzer!? Breekijzers en lockpicks mag je toch ook gewoon hebben? doe niet zo hypocriet joh.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
Ik kan ook iemand's portemonnaie jatten en met zijn creditcard aan de gang gaan. Dat valt onder diefstal en fraude... so?!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Engineer

Engineer

Software

Op woensdag 31 oktober 2001 15:36 schreef axis het volgende:
Wat is dat nou voor onzin!? passwords revealen illegaal... Je zit toch achter die pc als je eenmaal passwords wil tonen? en hoe kom je achter die pc!? Juist.. als ie van jou is, of als je remote access hebt. Wat is er mis met je eigen slot lockpicken of je eigen deur openbreken met een breekijzer!? Breekijzers en lockpicks mag je toch ook gewoon hebben? doe niet zo hypocriet joh.
:? Ik zit echt niet alleen maar achter m'n eigen pc hoor..

• Engineer

Engineer

Software

Op woensdag 31 oktober 2001 15:37 schreef axis het volgende:
Ik kan ook iemand's portemonnaie jatten en met zijn creditcard aan de gang gaan. Dat valt onder diefstal en fraude... so?!
Iligaal, mag niet.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ikzelf moet heel eerlijk zeggen dat ik vrijwel geen probleem heb met dit soort vragen /topics in principe (mits geen *illegale* programma's /links naar warez site's ed).

Wat de policy op got wat betreft dit 'soort' software is weet ik niet precies, zal eens in het crew forum een topic opgooien ;).

• axis
Ik zit ook niet altijd thuis, ik zit ook wel eens bij anderen.. Ga ik dan in huis op zoek naar waardepapieren, sieraden of zilveren bestek!?

Waarom zou je er vanuit gaan dat iemand zo'n tooltje gebruikt voor criminele activiteiten?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb toen op mijn school met zown proggie login/pass achterhaald van hun internetverbinding (Cistron). Dat was nog in het tijdperk vóórdat alle 'gratis' providers kwamen. School betaalde dus vrij veel voor zo'n verbinding, en ja het was natuurlijk slecht beveiligd van ze enzo (maarja we praten nog over windows 95), maar ik kon toen vrij eenvoudig gebruik maken van een stabiele en goede verbinding thuis (en dus gratis).

Dit is dus niet te laten zien hoe 1337 of juist 14m3 ik was, alleen maar om te laten zien dat zoiets dus best wel erg illegaal is kan zijn...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• axis
Dat geef ik ook toe... je gebruikt een legale tool voor illegale doeleinden.. Maar ik vind dat je dan het tooltje niet de schuld kan geven.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 31 oktober 2001 15:47 schreef axis het volgende:
Dat geef ik ook toe... je gebruikt een legale tool voor illegale doeleinden.. Maar ik vind dat je dan het tooltje niet de schuld kan geven.
Maar zo kun je dat wel verder trekken natuurlijk... zo zou je bv Subseven of Back Orifice natuurlijk ook alleen maar kunnen bedoelen om een vriend op afstand te helpen...

of met Webcracker je eigen page op veiligheid te testen...

maar of dat echt het hoofddoel is :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Engineer

Engineer

Software

idd, als je je password thuis kwijt bent,
dan ga je toch niet op zoek naar een crack prog :? :P

• axis
Ik gebruik Eeye Retina (portscanner) veelvuldig om mijn eigen poorten te scannen, en ik heb zo'n passwordrevealer erg veel gebruikt omdat ik een geheugen als een zeef heb...

Heb een keer stad en land afgezocht naar een crack om access97 passwords te revealen.. ik had een database waar twee maanden werk in zat, password vergeten.. ja, dan wil je wel...

ach ja, misschien ben ik wel gewoon te goed van vertrouwen..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 31 oktober 2001 15:54 schreef axis het volgende:
Ik gebruik Eeye Retina (portscanner) veelvuldig om mijn eigen poorten te scannen, en ik heb zo'n passwordrevealer erg veel gebruikt omdat ik een geheugen als een zeef heb...

Heb een keer stad en land afgezocht naar een crack om access97 passwords te revealen.. ik had een database waar twee maanden werk in zat, password vergeten.. ja, dan wil je wel...

ach ja, misschien ben ik wel gewoon te goed van vertrouwen..
dat zal het zijn :P

• Engineer

Engineer

Software

Dit is niet dat ik er problemen mee heb hoor, maar GoT kan er problemen mee krijgen met de BSA. ;)

• axis
BSA treedt alleen op tegen warez

BSA site:
Warez is een codenaam voor illegale software die over het internet beschikbaar wordt gemaakt zonder toestemming van de eigenaren van de intellectuele eigendomsrechten van de software.
Is hier niet van toepassing.. we kunnen wel blijven discussieren, maar jij vindt dit proggie illegaal als ik het goed begrijp, en ik niet.. Dus we komen er toch niet uit.. I rest my case.

Pagina: 1