Toon posts:

Mp3 Speler kopen via internet?? Waar & Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zo snel mogelijk een mp3 speler kopen (Creative Nomad IIc) Ik heb al bij mp3man.nl gekeken en mp3cdspelers.nl maar ik zou graag wat tips willen hebben over hoe ik dat het beste moet aanpakken. En of dit uberhaupt wel betrouwbaar is.

Dus als iemad ervaringen hier me heeft (levertijd, andere dingen) kunnen die mij dat dan vertellen.

Bvd.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

miekol

erm

Ik zou wachten op nieuwste generatie HD spelers (ipod mabie?) maaruh je bestelt toch gewoon en dan krijg je em via rembours thuis gestuurd?

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
www.mp3cdspelers.nl heeft em ook en www.mp3shopper.nl ook wel :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja ok wist ik ook wel *D maaruh, iets weerhoud mij om iets op internet te kopen, kga toch liever naar de winkel gewoon maarja, daarom de vraag of dit betrouwbaar is??

kortom: zal ik het doen ofnie??

/me voelt zich net een klein kind wat straks een powerrangers pop mag kopen >:) !!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20

Christiano007

Ich bin der champion

Dat ligt puur aan de internet shop he, als ik iets bestel voor de pc bijv. dan doe ik dat bij www.informatique.nl daar is het namelijk geen probleem.

Dus mijn tip

Zoek een goede , betrouwbare site. en hoe je die vind? check reacties van mensen zoals je nu doet over een site :)(daar heb je veel aan |:( )

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Topicstarter
hehe lol, ok dan, heb al bij shop servey gekeken, en men is goed te spreken over mp3cdspeler.nl dus heb hem daarmaar besteld.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb al zo veel op internet gekocht. Alleen bij zaken waarvan ik zeker weet dat ze te vertrouwen zijn maak ik het geld van te voren over. Bij andere zaken werk ik dan gewoon met rembours, dan loop je iig geen risico :)

• Maverick
  • Laatst online: 22:27
ik heb de mijne besteld op www.mp3man.nl ging allemaal perfect!

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 15:22 schreef Squeak het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk een mp3 speler kopen (Creative Nomad IIc) Ik heb al bij mp3man.nl gekeken en mp3cdspelers.nl maar ik zou graag wat tips willen hebben over hoe ik dat het beste moet aanpakken. En of dit uberhaupt wel betrouwbaar is.

Dus als iemad ervaringen hier me heeft (levertijd, andere dingen) kunnen die mij dat dan vertellen.

Bvd.
mp3 sucks :(

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 22:12 schreef Gelsmurf het volgende:

[..]

mp3 sucks :(
sure!!

Verwijderd

Topicstarter
oh leuk om te weten gellsmurf, hehe post van hoog niveau!!

Waarom zuigt het dan?????

Verwijderd

Mijn buurman heeft een Philips Expanion.
Deze speelt gewone cd's af maar ook mp3 cd's.
Deze ga ikzelf ook kopen, echt geweldig geen geklooi met
allerlei kabels, geheugen uitbreiding of wat dan ook. Gewoon je cd erin en klaar.
Volgend mij het beste wat er op dit moment te krijgen is.

Gr. Benjamin >:)

• funrider
  • Laatst online: 02-02 12:08
8cm mp3 cd player nog leuker.. past makkelijker in jaszak kan alleen "maar" 4 a 5 uur muziek op zo'n klein cd'tje 185 mb of 200 mb voorlopig alleen beschikbaar.. 300mb cd's in de maak.. :)

meer info 8cm cd players check my site.. funriders.net/players.. :P

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

miekol

erm

Op donderdag 01 november 2001 18:59 schreef Benjamin_Sisko het volgende:
allerlei kabels, geheugen uitbreiding of wat dan ook. Gewoon je cd erin en klaar.

Koop dan wel een fatsoenlijke, iriver 1 (riovolt) ofzo tenzij je ut beste wilt moet je maar een iriver 2 importen :D

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:09

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op vrijdag 02 november 2001 14:58 schreef miekol het volgende:

[..]

Koop dan wel een fatsoenlijke, iriver 1 (riovolt) ofzo tenzij je ut beste wilt moet je maar een iriver 2 importen :D
Net een Soul DMP-01 aangeschaft...

www.avpnews.com

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 18:59 schreef Benjamin_Sisko het volgende:

iedereen zeikt expanion af, hij is wel goed maar verouderd.. voor zelfde geld koop je een iRiver 2

www.mp3spelers.nl .. Met 1,5x meer speeltijd en betere geluidjes, leuke features zoals Led op remote control.
Pagina: 1