Toon posts:

active-x voor vb voor het omzetten van avi codec.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een active-x voor het omzetten van de codec van een avi (komt binnen met codec MS H.263 van webcam Philips 2U Pro) om te zetten naar uncompressed.

Ik krijg met geen mogelijkheid de codec uit de webcam.
Dus omzetten in de app lijkt de enige oplossing.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:42

Gerco

Professional Newbie

VirtualDub?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
virtualdub is een app, deze kan ik niet in de applicatie die we bouwen inbouwen.
Ik heb de sourcecode wel gedownload ben er nu mee bezig, maar dit is een zware omweg die ik eigenlijk niet gebruiken kan.

• tus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2012

tus

Je kunt virtualdub toch ook opstarten via de commandline? en volgens mij dan dus ook meteen een job starten.

Verwijderd

Je dat komt binnen in een avi? Dus je webcam applicatie schrijft een avi voor je weg, en die wil je in je eigen applicatie weer gaan verwerken? of wil je de data van je webcam in je vb app laten zien? of wat is de bedoeling eigenlijk precies?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 16:07 schreef Yarvieh het volgende:
Je dat komt binnen in een avi? Dus je webcam applicatie schrijft een avi voor je weg, en die wil je in je eigen applicatie weer gaan verwerken? of wil je de data van je webcam in je vb app laten zien? of wat is de bedoeling eigenlijk precies?
de app captured de avi, splits de videostream en de audiostream van elkaar, de videostream wordt omgezet naar bitmaps, doet hier wat leuke dingen mee, zet alles weer terug tot 1 avi en deze wordt dan opgeslagen en verstuurd.
Alleen doordat de Philips WebCam een rare Codec gebruikte kon dit niet meer, elke andere cam wel.

Beste oplossing gebruikt: andere cam gebruikt.

Bedankt in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
nog even wat grappige info:

Philips melden ons dat de codec er niet uit te halen was :?
Beetje vreemd philips!
Pagina: 1