Toon posts:

Videokaart mening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu wil ik even weten wat de beste keuze is in mijn geval.

Ik heb een abit ka7-100 mobo, 750 amd

Nu is mijn vraag;

Welke videokaart is het meest geschikt en/of welke is beter ?

1) Asus V3800Pro
2) Leadtek GF2 Mx200

Beiden hebben TV out

ps; graag toelichting

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met de V3800pro maar ik weet dat de MX200 bagger is :)

They made me do it.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

De Asus V3800 Pro is een TNT2? Dan denk ik dat een GF2 Mx beter is, omdat ie nieuwer/sneller is. Exacte specs weet ik nu ff niet, maar er zat iig een hele tijd tussen die twee kaartjes.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ze zijn beiden bagger, koop toch iig een Geforce 2 MX (dus niet 200, 400 is wel goed, zelfs beter :) )

zal een paar tientjes schelen...

Verwijderd

De V3800 Pro is toch een TNT2 Ultra? In dat geval zou ik zeker voor de GF2MX200 gaan, die is een stuk sneller.

Of voor 50 piek meer heb je een GF2MX400, die nog wat sneller is, maar dat moet je er dan natuurlijk wel voor over hebben.

edit:

De Leadtek GF2 MX200 heb je al voor 169,-.
De Abit Siluro T400 (een GF2 MX400) heb je voor 209,-.

Verwijderd

Topicstarter
Het feit is dat ze al beiden in mijn bezit zijn en ik weet ff niet welke ik weg ga geven.
Daarom wil ik een juiste keuze maken.

de asus id idd tnt2 pro

• Speed24
  • Niet online
Dan draai 3dmark2001 een keer , en dan weet je zeker dat je de MX200 wilt houden en de TNT2 per direct wil verkopen :)

By the way: Als je iets wilt weggeven met TV-out, dan geef maar hier ... ik kom het zelfs ophalen als je dat wil ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:33
Ik denk dat ze elkaar niet zoveel ontlopen. Een TNT2Pro is toch een van de snellere TNT2 kaarten, terwijl de GF2MX200 een dubbel afgeknepen Geforce2 is.

• Speed24
  • Niet online
Een groot verschil is dat de Geforce 2 wel echt T&L heeft, kan best veel schelen bij nieuwere spellen.

Ook is de TNT2 is al 2 generaties ouder dan de Gf2 , dat lijkt me dan toch wel een verschil in snelheid te geven (pro is ook geen ultra, dus niet de snelste tnt2)

Verwijderd

Topicstarter
Na wat reacties te hebben gelezen ga ik de asus-v3800 maar weggeven aan mijn vader...voor zijn verjaardag.

Bedankt voor jullie reacties.

Hier mag een slotje op.

:)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op woensdag 31 oktober 2001 15:09 schreef _JGC_ het volgende:
Ik denk dat ze elkaar niet zoveel ontlopen. Een TNT2Pro is toch een van de snellere TNT2 kaarten, terwijl de GF2MX200 een dubbel afgeknepen Geforce2 is.
Absoluut wel, er zit immers ook nog de GeForce 256 (GF1) tussen? De GF2MX200 kan aardig zoniet heel goed meekomen met de GF256, en de TNT2Pro haalt echt de GF256 niet in...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1