Hallo Vriendjes en vriendinnetjes!
Ik heb eindelijk een site gevonden waar ze de Athlon XP EN de MSI K7T 266 PRO 2 voor een aantrekkelijke prijs verkopen. Maar nu komt het volgende probleem ze bieden daar ook een aantal cpu koelers aan maar daar heb ik niet zoveel verstand van, ik heb de keuze uit de volgende:
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Dragon III 7K fl 62,83
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Mini Copper Orb fl 49,74
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Mini Super Orb fl 45,82
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Super Orb fl 45,82
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Volcano II fl 30,11
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Cooler Master DP5-6I31 fl 27,49
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Cooler Master EP5-6I11 fl 27,49
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Neng Tyi KA02 fl 37,96
Ik heb natuurlijk al met de search geprobeerd om er achter te komen welke koeler nu goed was. Maar het enigste waar ik tot nu toe achter ben gekomen is dat die Neng Tyi koeler niet echt goed is. voor de andere types heb ik niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
mijn eisen hij moet redelijk goed koelen natuurlijk (ivm een klein beetje overklokken) en hij moet niet al te veel lawaai maken maar das van minder belang. de prijs maakt me niet zoveel uit.
Is een van deze koelers geschikt?
of kan ik beter een andere koeler bij een andere site gaan kopen? maar dan moet ik weer 2x verzendkosten betalen.
alvast bedankt voort meedenken!
Ik heb eindelijk een site gevonden waar ze de Athlon XP EN de MSI K7T 266 PRO 2 voor een aantrekkelijke prijs verkopen. Maar nu komt het volgende probleem ze bieden daar ook een aantal cpu koelers aan maar daar heb ik niet zoveel verstand van, ik heb de keuze uit de volgende:
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Dragon III 7K fl 62,83
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Mini Copper Orb fl 49,74
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Mini Super Orb fl 45,82
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Super Orb fl 45,82
Athlon - MAX 1,5 GHz - Thermaltake Volcano II fl 30,11
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Cooler Master DP5-6I31 fl 27,49
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Cooler Master EP5-6I11 fl 27,49
Athlon/P3 - MAX 1,5 GHz - Neng Tyi KA02 fl 37,96
Ik heb natuurlijk al met de search geprobeerd om er achter te komen welke koeler nu goed was. Maar het enigste waar ik tot nu toe achter ben gekomen is dat die Neng Tyi koeler niet echt goed is. voor de andere types heb ik niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
mijn eisen hij moet redelijk goed koelen natuurlijk (ivm een klein beetje overklokken) en hij moet niet al te veel lawaai maken maar das van minder belang. de prijs maakt me niet zoveel uit.
Is een van deze koelers geschikt?
of kan ik beter een andere koeler bij een andere site gaan kopen? maar dan moet ik weer 2x verzendkosten betalen.
alvast bedankt voort meedenken!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer