Toon posts:

printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik hier goed zit!

ik heb een vraag over de Canon BJC1000
we hebben alle drivers geinstaleerd voor de printer, maar de testpagina kleurt alleen nog maar geel en niet zwart zoals het moet er zit een kleuren cartridge die helemaal nieuw is
en van 3 kleuren maakt hij zwart wat niet wil.

hoe moeten we dit aanpakken??

hij kleurt wel verschillend de ene keer rood de andere keer geel dan weer groen maar geen zwart

Verwijderd

En er moeten niet toevallig twee patronen in, een kleur en een zwarte :? :z

Verwijderd

Zou ik ook denken, 1 voor de 3 kleuren en 1 voor het zwart :? .

Verwijderd

Topicstarter
er kan maar 1 patroon in

de computer heb een reserver kopie gemaakt waardoor oude instellingen verloren zijn gegaan daarvoor kleurde hij met de zelfde patroon die net nieuw was zwart

dus er kunnen geen 2 patronen in

Verwijderd

vreemd hoor :7

Cartrigdes voor BJC-1000

BC-02 63,00
1 zwarte-inktcartridge BC-02 per doos

BC-05 77,50
1 kleurencartridge BC-05 per doos

Bron : http://www.canonshop.nl/

:P

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Lijkt me duidelijk........ daar moet dus nog een zwart cartridge in. Dat verklaart ook gelijk waarom ie van die drie kleuren zwart probeert te maken, dat doet de mijne ook als de zwarte inkt bijna op is! En zo werken de meeste printers bij mijn weten.......

"People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs"

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Verwijderd

Topicstarter
maar er kan maar 1 cartrige is en vroeger deed het ook echt goed met zwart en andere kleuren dus wat jullie aan praten klopt mijn inziens niet.
Pagina: 1