Ik heb dus een IRC programma nodig voor op een iMac.
zijn daar toevallig free- danwel shareware programma's voor?
zijn daar toevallig free- danwel shareware programma's voor?
ircle voor dokken? Is dat niet zo als bij mIrc? Dan kun je het schermpje ook wegclicken zonder te hoeven betalen hoorOp woensdag 31 oktober 2001 13:44 schreef D@gobert het volgende:
heb ik al gedaan, kan eik alleen ircle vinden, maar daar meot je dus na dertig dagen voor dokken
ik had gehoopt op een gratis ding net asl mIRC voor Pc ofzo
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Op woensdag 31 oktober 2001 13:47 schreef janjanjansen het volgende:
mIRC is niet gratis. Je kunt mIRC nu wel goedkoop registreren trouwens.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
maar dan zit ik dus met om de haverklap dat schermpjeOp woensdag 31 oktober 2001 13:47 schreef nigelator het volgende:
[..]
ircle voor dokken? Is dat niet zo als bij mIrc? Dan kun je het schermpje ook wegclicken zonder te hoeven betalen hoor
Die vat ik even niet dus ga alsnog je gang..Op woensdag 31 oktober 2001 13:50 schreef WHiZZi het volgende:
ga direct ff kijkenOp woensdag 31 oktober 2001 13:55 schreef TripleM het volgende:
[..]
Die vat ik even niet dus ga alsnog je gang..
Ik heb mIRC trouwens ook geregistreerd.. Onder Windows gebruik ik het al zolang ik me kan herinneren en in oktober gingen alle opbrengsten naar het Red Cross.. En voor dat geld krijg je een mailtje van Khaled Mardam-Bey!
Terug on-topic: Op Tucows vind je genoeg Freeware IRC clients voor de Mac..
He watte?!?!Op woensdag 31 oktober 2001 14:10 schreef Remenic het volgende:
Ik heb zelf geen iMac, en ik heb er ook de balle verstand van.... maaar! Is een IRC client vragen voor de iMac niet zoiets als vragen voor een IRC client voor de PC?
Voor zover ik weet, kan een iMac MacOS 7/8/9/X, FreeBSD, Linux, etc. draaien.
Ik neem aan dat een niet-windows gebruiker toch wel beter weet....
No offense.
Kijk, hij snapt wat ik bedoelOp woensdag 31 oktober 2001 14:18 schreef TripleM het volgende:
[..]
He watte?!?!
Je draait bepaalde software, of dat nu een IRC client of iets anders is (een tekenprogramma of tekstverwerker) dat maakt niet uit.. Die software is geschreven om te draaien onder een OS.. Je hebt Windows software, DOS software, UN*X software maar ook Mac OS software..
Een IRC client vragen voor de Mac is dus niet hetzelfde als een IRC client vragen voor de PC, omdat op een PC geen Mac OS draait en op een Mac geen Windows (over Unices begin ik even niet)