BELANGRIJK: Intel vs AMD discussies <- LEZEN !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Naar aanleiding van deze topic in LA:

GEK word ik van AMD vs Intel

In de FAQ die ik 3 maanden geleden heb gemaakt staat duidelijk geschreven:
Sinds een aantal jaren is AMD een merk van betekenis in de CPU-markt, en zodoende zijn Intel en AMD grote concurrenten geworden met een eigen schare voorstanders. In PMG lopen veel discussies uit op heilige oorlogen tussen AMD- en Intel-aanhangers. Dit soort flames helpen topics om zeep, en daarom gaan AMD vs Intel topics bijna altijd op slot. Een technisch onderbouwde discussie is prima, maar als mensen opvallen doordat ze regelmatig trolls en flames over een bepaald merk posten, dan kan dit leiden tot een waarschuwing. AMD en Intel zijn allebei fabrikanten met veel know-how, en om een merk af te kraken moet je met hele goeie argumenten kunnen komen.
Omdat mensen blijkbaar niet op een normale/volwassen manier met gefundeerde uitspraken kunnen komen, heb ik besloten om heel consequent naar de regels van de FAQ te gaan modden.

Jammer dat het nodig is, maar het is niet anders. Iedere flame of troll zal een waarschuwing (kunnen) opleveren.

Ik ben de eeuwige Intel-AMD rellen (die altijd op een slotje uitdraaien) spuugzat, en blijkbaar is deze maatregel noodzakelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Abbadon op 30-07-2002 21:00 . Reden: Link ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.