Gamers IRC channel

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 19:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ik had het vreemde idee om een IRC channel op te richten en daar zoveel mogelijk gamers, met of zonder clan in te stoppen zodat ze daar kunnen lullen, uitdagen, members zoeken, etc..

Slecht idee of goed idee?

(info, http://www.clanmeeting.nl op de frontpage, newspost)

Verwijderd

Goed idee als je ook werkelijk veel mensen kunt benaderen...

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Ja het idee is goed ja, maar allemaal verschillende Gamers die allemaal verschillende spellen spelen en dus verschillende mensen zoeken... als je een eigen server zou kunnen hosten met veel verschillende kanalen, zou het een perfect idee zijn.. maar er is ook gamespy e.d.

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
goed idee, als er meerdere spellen zijn die geondersteund worden

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Mjah, ik heb niet een eigen server, maar ik zit wel op een hele nieuwe (snelle) server, en de eigenaar daarvan, is wel partner van onze website. We sponsoren mekaar zegmaar :)

Dus ik heb de mogelijkheid om gratis channels aan te maken enzo, en binnenkort maak ik er denk ik ook irc.clanmeeting.nl van.

Het is dus wel mogelijk om verschillende gamers te trekken denk ik. :)

Alleen een van de grote problemen is de gamers er naar toe te krijgen. Een lege server/channel trekt weinig mensen :)

• PsyFlash
Nee, klopt Rancor. Als je zelf dus zon channel op die server kunt maken, met verschillende kamers voor verschillende games, lijkt het me zeker de moeite waard.

Als je em hebt opgericht is het misschien even moeilijk mensen te vinden, maar dat moet lukken, als je het overal verspreid.

ik wens je i.i.g. veel succes!
btw. voor mijn opleiding doe ik veel met webdesign, ook flash e.d, als ik misschien ergens mee kan helpen....

Verwijderd

goede idee. Alleen ik denk dat de meeste games allemaal al op irc.quakenet.eu.org zitten.
Mischien moet je daar een paar channels maken.

Verwijderd

goed

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:43
jah idd, Quakenet.org is toch wel de drukst bezochte.

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Quakenet is inderdaad gigantisch druk bezocht, dus een grote concurent zou je kunnen zeggen :)

Ik wil liever niet op Quakenet zitten, ik heb er slechte ervaringen mee, en ook voor mijn eigen clan zitten we al 2 maand te worstelen om een Q te krijgen.

Wat ik net begreep van onze 'partners' van de server, iedereen kan daar heel gemakkelijk gratis channels + Q krijgen... Dus misschien dat we daar een sterker punt hebben dan Quakenet :)

Maar goed, voor de mensen die het wel grappig lijkt, jullie kunnen me natuurlijk altijd helpen een beetje volk in het channel te krijgen ;) irc.realityut.org (binnenkort hopelijk irc.clanmeeting.nl, die word geforward.) #clanmeeting.

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 16:01 schreef PsyFlash het volgende:
Nee, klopt Rancor. Als je zelf dus zon channel op die server kunt maken, met verschillende kamers voor verschillende games, lijkt het me zeker de moeite waard.

Als je em hebt opgericht is het misschien even moeilijk mensen te vinden, maar dat moet lukken, als je het overal verspreid.

ik wens je i.i.g. veel succes!
btw. voor mijn opleiding doe ik veel met webdesign, ook flash e.d, als ik misschien ergens mee kan helpen....
Tof, heb je een MSN-adres ofzo? Kan ik je ff contacten :)

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Kee, dit ga ik wel ff doorzetten.. Nog vrijwilligers-operators?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Die Q hadden wij in een dag?

Maar volgens mij zit elke gamer op Quakenet, en ik ben er persoonlijk geen fan van op 2 servers te zitten.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

zeer goed idee jah! als ie er is post het ff dan heb je vast een hoop bezoekers!! :9~

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 10:48 schreef TAG_Speedy het volgende:

Maar volgens mij zit elke gamer op Quakenet, en ik ben er persoonlijk geen fan van op 2 servers te zitten.
Ja, dat is nog zo'n nadeel dat ik vaak hoor.. Maar goed, ik blijf hier. Om meerdere redenen :)

Dus, als er iemand is die wel zin heeft om te helpen/operator te zijn, kom langs in irc.realityut.org (binnenkort dus irc.clanmeeting.nl) op channel #clanmeeting

:)

Iedereen die gewoon zin heeft om ff een kijkje te nemen is natuurlijk ook welkom :) Schrik niet van hoe leeg de server/channel op het moment is :P

Ik ben er trouwens vanmiddag pas een keer, zit nu op school.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op donderdag 01 november 2001 10:48 schreef TAG_Speedy het volgende:

ben ik het mee eens. iedereen die gamed zit op Quakenet, en 2 servers dat werkt niet, dan moet je weer allemaal plugins installeren, veel te veel moeite, en wat levert het op?

En wat denk je eigenlijk dat zo'n channel toevoegt aan wat we nu hebben.

Ooit wel eens zo'n bouw je eerste site boek gelezen?? staat altijd dat je moet bedenken wie er wat aan heeft, en volgens mij heb je er niet zo veel aan. Ik kraak nix af, alleen anders doe je veel moeite voor iets wat geen zin heeft, maarja, ik zal je channel wel ff als topic in m'n clanchannel zetten (quakenet) misschien komen er wat kijken.

• PsyFlash
Het spijt me van de late reply.
Ja ik heb MSN
psyflash@home.nl

Ik ben vaak online, maar icq vind ik fijner.
Pagina: 1