ik heb nu een amd athlon 1 ghz maar die is dus door gefikt.en nu ben ik van plan om xp of een thunderbird te halen.maar past dit wel??en is dit slim?..
Verwijderd
En waar moet het oppassen dan ? lekker handig dat je ff vermeld wat voor een MoBo je hebt
ja weet ik ut...kben geen computer gek..moet alleen weten of een amd xp/thunderbird past in dat zelfde ding als waar nu de athlon zit
Is die Athlon 1 Ghz een SLOT A versie (zo'n cassette) dan past daar geen AthlonXP (of de nu verkocht Thunderbirds) in.
Heb je een SocketA Athlon, dan zou het fysiek passen, maar hangt het verder van je moederbord af.
Welk moederbord heb je ?
Heb je een SocketA Athlon, dan zou het fysiek passen, maar hangt het verder van je moederbord af.
Welk moederbord heb je ?
Om te weten of het zaakje past, moeten we juist weten wat voor mobo je hebt.Op woensdag 31 oktober 2001 13:13 schreef Berrie het volgende:
ja weet ik ut...kben geen computer gek..moet alleen weten of een amd xp/thunderbird past in dat zelfde ding als waar nu de athlon zit
Want niet in elke mobo die wel duron's, athlon's (classics) ondersteunen passen XP's
39
Passen doet het altijd. Al is het met een hamer of met een voet maar passen doet het altijd hier op tweakers.net
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Download dit programma eens: SiSoft Sandra 2001 2,5 MB
Na de install + reboot moet je eens dubbelklik doen op het pictogram Mainboard Information.
Vervolgens naar beneden scrollen tot je uitkomt bij System Mainboard -> de info die daar staat hebben wij nodig als het ff zou kunnen
Edit:
Extended Mainbord data (staat iets onder Mainbord Information) mag je ook overnemen ipv de eerder genoemde tip -> is wat makkelijker
Na de install + reboot moet je eens dubbelklik doen op het pictogram Mainboard Information.
Vervolgens naar beneden scrollen tot je uitkomt bij System Mainboard -> de info die daar staat hebben wij nodig als het ff zou kunnen
Edit:
Extended Mainbord data (staat iets onder Mainbord Information) mag je ook overnemen ipv de eerder genoemde tip -> is wat makkelijker
ja slimme hoe ken da nouw weer...die processor is doorgefikt dus start die pc niet op he..ik zit nu op een gammel pentium 166 te i-netten...ik kijk vanaaf wel ff
Inter is erg benieuw hoe jij je proc hebt door laten branden
.
Misschien heel misschien staat er op een van de boekjes die je kreeg toen je je pc kocht heel groot MAINBOARD. Daar even inkijken is misschien de oplossing voor het : "Ik weet niet welk mobo ik heb probleem"
LOLZ
greets iNTERSTICE
Misschien heel misschien staat er op een van de boekjes die je kreeg toen je je pc kocht heel groot MAINBOARD. Daar even inkijken is misschien de oplossing voor het : "Ik weet niet welk mobo ik heb probleem"
LOLZ
greets iNTERSTICE
Proud member of Tacopsclan [CLS]
ja, hoe is ie doorgefikt... ik lees "geen computergek" dus na een jaartje kladblokken begonnen anderen om je heen sneller te kladblokken omdat ze snellere pc's kochten. daarom wilde je hem overklokken omdat kladblok nog wel sneller zou kunnen starten en besloot zodra je weer geld had, ergens over twee weken, een andere koeler erop te zetten
en toen liep het kladblok vast en kreeg je zwart scherm en wilde de pc niet meer opstarten.. toen je de kast opentrok en op de geur afging zag je dat je koeler over de koelribben heen was gesmolten
zeg me dat ik gelijk heb
en toen liep het kladblok vast en kreeg je zwart scherm en wilde de pc niet meer opstarten.. toen je de kast opentrok en op de geur afging zag je dat je koeler over de koelribben heen was gesmolten
zeg me dat ik gelijk heb
Pagina: 1