Ik heb de fokking search ge-used en blijkbaar zijn de problemen nog steeds niet opgelost. In bijna iedere nieuwthread kom ik wel weer een post tegen van iemand die dat nieuws (soms wel meer dan een week) eerder gesubmit had. Zet dan gewoon ZIJN naam erbij en niet de naam van degene die er een "leuk stukje" heeft bijgemaakt van 3 regels. Shit, kunnen jullie zelf niet schrijven, daar zijn jullie toch moderator voor...!
WTF maakt het trouwens nou uit wat iemand er voor stukje bijschrijft, als het om een simpele RAID driver gaat ofzo.
Mijn nieuws is nog nooit gepost en ik submit ook nix meer. Ik hoop dat de rest van de tweakers er net zo over denkt, er zijn wel andere sites waar ik voor m'n updates-overzichten ga kijken.
WTF maakt het trouwens nou uit wat iemand er voor stukje bijschrijft, als het om een simpele RAID driver gaat ofzo.
Mijn nieuws is nog nooit gepost en ik submit ook nix meer. Ik hoop dat de rest van de tweakers er net zo over denkt, er zijn wel andere sites waar ik voor m'n updates-overzichten ga kijken.