Toon posts:

[t.net] Nog maar eens: Ongeplaatste nieuwssubmits.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de fokking search ge-used en blijkbaar zijn de problemen nog steeds niet opgelost. In bijna iedere nieuwthread kom ik wel weer een post tegen van iemand die dat nieuws (soms wel meer dan een week) eerder gesubmit had. Zet dan gewoon ZIJN naam erbij en niet de naam van degene die er een "leuk stukje" heeft bijgemaakt van 3 regels. Shit, kunnen jullie zelf niet schrijven, daar zijn jullie toch moderator voor...!
WTF maakt het trouwens nou uit wat iemand er voor stukje bijschrijft, als het om een simpele RAID driver gaat ofzo.
Mijn nieuws is nog nooit gepost en ik submit ook nix meer. Ik hoop dat de rest van de tweakers er net zo over denkt, er zijn wel andere sites waar ik voor m'n updates-overzichten ga kijken. :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
:X :X

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
ok

Verwijderd

Ik vraag me af waarom ik nog geen slotje zie op dit topic :?

Dit is al tot in den treuren besproken |:(

Het is gewoon zo dat er meerdere newsposters zitten, de ene vindt een submit niet intressant en gooit hem weg. Een ander krijgt een week later dezelfde submit binnen van iemand anders en post hem wel. Maar die persoon weet natuurlijk niet dat hij een week eerder al gesubmit was...

Oja: je newsitem wordt misschien eerder gepost als je er een stukje bijschrijft, maar degene die het eerst submit (op dezelfde dag ongeveer) krijgt een eervolle vermelding. Ik heb vaak genoeg alleen een linkje gesubmit, die worden gewoon gepost hoor. /me snap trouwens niet waarom iedereen zo zit te zeuren dat je naam erbij moet, egotrippers... :P

Verwijderd

Toch jammer van PSV hé?

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:44 schreef RenevdVeen het volgende:
Toch jammer van PSV hé?
:7 :Y)

:D

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ja dat had ik ook nog doorgeven van PSV :)
Waarom staat dat nog niet op de FP >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:53 schreef gellie het volgende:
Ja dat had ik ook nog doorgeven van PSV :)
Waarom staat dat nog niet op de FP >:)
Moet je nog even een week wachten dan staat het erop, maar wel met een andere naam eronder natuurlijk. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze UEFA spelen? Mwah.. F en A heb ik weinig championsleague wedstrijden zien winnen dit seizoen.
Hou 't trouwens wel ff on-topic. >:)

Verwijderd

Antwoord op je vraag vindt je hier:

[topic=207177/1/50]

Dat het een keer gebeurt dat een andere naam onder het bericht wordt gezet, of dat de melding pas later behandeld wordt kunnen we niets aan doen.

In een queue met 100+ meldingen kan dat wel eens voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Jaja 't is al goed.. ik submit toch nix meer. Door dat trage gesubmit op t.net heb ik die drivers die daar komen te staan toch al lang meestal.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op woensdag 31 oktober 2001 14:04 was RenevdVeen blijkbaar wakker:

Kan iemand me wakkker maken wanneer het weekend is?
:P

Ga slapen joh :+ het nog geen weekend

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 14:07 schreef xoploosx het volgende:
Jaja 't is al goed.. ik submit toch nix meer. Door dat trage gesubmit op t.net heb ik die drivers die daar komen te staan toch al lang meestal.
Grr, open dit draadje dan niet.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 14:11 schreef gellie het volgende:

[..]

:P

Ga slapen joh :+ het nog geen weekend
Whehehe, komt zo vreemd over op mijn werk :)

Verwijderd

Topicstarter
Slotjuh!

(Altijd al eens willen roepen.. :) )
Pagina: 1