Geloven jullie dit?.. althans kan ik dit geloven, zijn ze al te koop ik moet er 1500 gulden voor betalen, incl 4 spellen? is dit bedonderij of waarheid? graag jullie mening
Verwijderd
M.I.? Maakt niet uit. Gewoon niet doen. F 1500,00 kom op nou zeg, wacht gewoon ff lekker een paar maanden, zakt hij vanzelf wel in prijs...
Hij's nog niet eens uit joh
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
gemodificeerd playstation 2 ofzo?
of net zoals die ene pic een sony player met de logo's erop
Bij microsoft lekken wel eens dingen uit, maar een hele console? ik weet het niet hoor.
Lijkt me net zo'n actie als die GF 3's voor heel weinig op die veilingsites...
of net zoals die ene pic een sony player met de logo's erop
Bij microsoft lekken wel eens dingen uit, maar een hele console? ik weet het niet hoor.
Lijkt me net zo'n actie als die GF 3's voor heel weinig op die veilingsites...
Verwijderd
Misschien zo'n demo console die in de amerikaanse winkels staan?
Zometeen krijg je er net eentje die vastliep!
Zometeen krijg je er net eentje die vastliep!
1500 piek valt wel mee als er 4 spellen bij zitten...
tsja, je kan het proberen, vraag anders ff of je hem in werking kan zien ofzow, anders zou ik het doen
Hij gaat hier 1050 gulden kosten, en daz kaal, maar met 4 games van 150 gulden ben je nu nog goed koper uit dan over een half jaar
tsja, je kan het proberen, vraag anders ff of je hem in werking kan zien ofzow, anders zou ik het doen
Hij gaat hier 1050 gulden kosten, en daz kaal, maar met 4 games van 150 gulden ben je nu nog goed koper uit dan over een half jaar
ik denk dat je bedondert wordt! De xvox komt immmers pas november uit in de states. Ik denk ook niet dat er zomaar een xbox gejat kan worden uit de m$-magazijnen, want die zullen wel zwaar bewaakt worden (ze kampen immers al met een vet tekort aan xdoosjes)
En als het zo'n demo model is, dan is het zeer waarschijnlijk niet de final release.
En als het zo'n demo model is, dan is het zeer waarschijnlijk niet de final release.
Haha, zowiezo achterlijk om voor een spelcomputer 1500 piek te betalen.........
Verwijderd
Wat betreft de beveiliging van Microsoft... hehehe
Er zijn al wat boxen in omloop, als hij werkt kun je hem gewoon kopen, en final release tja.. ik zit al jaren op mijn pentium XX te wachtten.
En zo'n box kan je toch updaten?
Er zijn al wat boxen in omloop, als hij werkt kun je hem gewoon kopen, en final release tja.. ik zit al jaren op mijn pentium XX te wachtten.
En zo'n box kan je toch updaten?
+4 games is het wel redelijk volgens mij. Nog wel duur maar tog... hij is nog nie eens uit.Ik had ut nie gedaan alsi k jou was. FL1500 weggegooid volgens mij. Maar als kijken of het ding werkt en hij doet het dan zou ik het mischien wel gedaan als je wat rijker was dan ikOp woensdag 31 oktober 2001 14:27 schreef KillerAce_NL het volgende:
Haha, zowiezo achterlijk om voor een spelcomputer 1500 piek te betalen.........
Verwijderd
Die dingen worden nu al gemaakt ,dusse het zou best kunnen dat er een paar achtergehouden(gestolen) zijn ofzo samen met wat spellen
Ik zal er niet over nadenken : KOPEN
En dan bij mijn werk(intertoys) dat ding demo laten draaien ipv de ps2
Ik zal er niet over nadenken : KOPEN
En dan bij mijn werk(intertoys) dat ding demo laten draaien ipv de ps2
Je bent dan wel de eerste met een XboX.. maar ik zou ut niet geloven.. en dan nog es 1500 er voor neer moete tellen? Neeh..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Waar zijn ze te koop dan , heb er wel degelijk interesse naar.Op woensdag 31 oktober 2001 13:00 schreef Experience het volgende:
Geloven jullie dit?.. althans kan ik dit geloven, zijn ze al te koop ik moet er 1500 gulden voor betalen, incl 4 spellen? is dit bedonderij of waarheid? graag jullie mening
Ik mee dit
Verwijderd
Dit kan niet anders zijn dan:
- Show/demo modellen uit Amerikaanse winkels.
- Gejatte expemplaren uit het MS magazijn.
- Complete b*llshit, en je word belazerd waar je bij staat.
/me dubblejoe denkt het laatste, mede omdat de XBox met een aantal weekjes al gereleased word in de US
- Show/demo modellen uit Amerikaanse winkels.
- Gejatte expemplaren uit het MS magazijn.
- Complete b*llshit, en je word belazerd waar je bij staat.
/me dubblejoe denkt het laatste, mede omdat de XBox met een aantal weekjes al gereleased word in de US
Verwijderd
'T zal wel een pre-order zijn. Dat verklaart ook wel de prijs. Tja, je bent eerste of je bent het niet.
btw. wanneer zou je dat ding dan moeten krijgen?
btw. wanneer zou je dat ding dan moeten krijgen?
Verwijderd
Ik gok idd ook op een pre order, maar dan nog....
....met 4 spellen?
Ik denk dat dit zaakje een luchtje heeft, dus gewoon niet doen.
Desnoods importeer je 'm zelf met een paar weken.
....met 4 spellen?
Ik denk dat dit zaakje een luchtje heeft, dus gewoon niet doen.
Desnoods importeer je 'm zelf met een paar weken.
Moet zo'n iks doos 1050 piek kosten in de winkel? En games 150? Lol! Jullie zijn niet goed wijs, als je dat betaalt voor zoiets!
"van de vrachtwagen gevallen"
tampert, kriminalpolizei
Pagina: 1