MCO is gereleased. Het spel kost $ 39,95 en per maand moet je vervolgens $ 9,95 betalen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een groot succes gaat worden... Ik pas in ieder geval. Stelletje malloten daar bij EA...
Stelletje eikels inderdaad. Tis een goed spel, maar ga er niet iedere maand voor dokken.
Verwijderd
iedere maand 25 piek???
voor WOW kan ik dat wel begrijpen maar voor een racespel??
damn das echt veel te veel
voor WOW kan ik dat wel begrijpen maar voor een racespel??
damn das echt veel te veel
Dat is wel jammer, ja.
Ik keek al een tijdje uit naar motorcity online, maar ik ga er niet zoveel geld betalen.
Ik keek al een tijdje uit naar motorcity online, maar ik ga er niet zoveel geld betalen.
Als ze er teveel voor vragen, merken ze dat wel 
Maarja. In tegenstelling tot MMORPG's heeft motorcity nog niet echt veel concurrentie.
Maarja. In tegenstelling tot MMORPG's heeft motorcity nog niet echt veel concurrentie.
)
Mwah lijkt me niet echt de moeite waard. Beta een weekje gespeeld (tot level 6), toen had ik 't wel gezien..
Verwijderd
25 gulden per maand is wel erg duur en dan moet je ook nog is voor het spel zelf betalen.
Als het spel zelf nu graties kopen veel mensen het nog wel. Alleen denk dat er niet veel mensen eerst 100 gulden betalen en dan nog is 25 gulden per maand
Wel jammer het lijk me een super cool spel alleen 25 gulden per maand is gewoon VEEL te duur
Wel jammer het lijk me een super cool spel alleen 25 gulden per maand is gewoon VEEL te duur
Verwijderd
Tja, het spel zelf viel mij eigenlijk ook zwaar tegen...
En dan nog zoveel poen dr voor betalen, d8 t niet...
En dan nog zoveel poen dr voor betalen, d8 t niet...
Whahahaha, wat een idioten daar zeg. Kan het nog zo'n goed spel zijn, dit gaat dus echt niet verkopen...
Als ze het gewoon 100 piek hadden gelaten en dan gratis over internet te spelen zou zijn, konden ze echt 20x zo veel verdienen...
Maarja, ik heb btw wel gehoord dat er een opvolger komt voor NFS Hot Pursuit, dan wordt het daar maar op wachten.
Als ze het gewoon 100 piek hadden gelaten en dan gratis over internet te spelen zou zijn, konden ze echt 20x zo veel verdienen...
Maarja, ik heb btw wel gehoord dat er een opvolger komt voor NFS Hot Pursuit, dan wordt het daar maar op wachten.
Nou vraag ik:
WHY THE FUCK MOET JE DOKKEN OM EEN GAME ONLINE TE SPELEN? DAT HOEFT TOCH OOK NIET BIJ UNREAL TOURNAMENT OF QUAKE III ARENA ! ! ! ! ! ! !
Wat een stelletje lijers daar bij Motor City.
WHY THE FUCK MOET JE DOKKEN OM EEN GAME ONLINE TE SPELEN? DAT HOEFT TOCH OOK NIET BIJ UNREAL TOURNAMENT OF QUAKE III ARENA ! ! ! ! ! ! !
Wat een stelletje lijers daar bij Motor City.
* stok vondt de bèta enorm cool
Maar fl 25,- per maand?? NOT
Stelletje achterlijke apen daar
Ik wil MCO maar dan wel tegen een redelijke prijs
Maar fl 25,- per maand?? NOT
Stelletje achterlijke apen daar
Ik wil MCO maar dan wel tegen een redelijke prijs
je vraagt niks, maar ik zal toch maar antwoord geven.Op woensdag 31 oktober 2001 20:33 schreef SilverZeven het volgende:
Nou vraag ik:
je argument is kull. bij ut en q3 is er een multiplayer optie ingebouwd, maar ook niet meer dan dat.
dwz dat er ontwikkelkosten zijn, maar er geen kosten meer zijn nadat het spel af is (wel moeten er nog updates enz.. uitkomen maar dat terzijde)
maar bij motorcity beginnen de kosten voor de ontwikkelaar pas als je het spel gekocht hebben. er moet een groot serverpark zijn om alle spelers met wagens op te slaan, door de nature van het spel zul je die op meerde plaatsen moeten hebben staan ivm ping. er moet personeel zijn om dat serverpark te onderhouden, en belangrijkste er moet gigantisch veel dataverkeer betaald worden
dat geld zal toch ergens vandaan moeten komen.
bij zo'n beetje elke mprpg gaat hetzelde op, enige uitzondering die ik ken is diabloII en ik snap nog steeds niet hoe die dat kunnen betalen ..
al vind ik 25 piek wel veels te hoog
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ah bedankt voor de info nu snap ik het...Op woensdag 31 oktober 2001 20:58 schreef heuveltje het volgende:
[..]
je vraagt niks, maar ik zal toch maar antwoord geven.
je argument is kull. bij ut en q3 is er een multiplayer optie ingebouwd, maar ook niet meer dan dat.
dwz dat er ontwikkelkosten zijn, maar er geen kosten meer zijn nadat het spel af is (wel moeten er nog updates enz.. uitkomen maar dat terzijde)
maar bij motorcity beginnen de kosten voor de ontwikkelaar pas als je het spel gekocht hebben. er moet een groot serverpark zijn om alle spelers met wagens op te slaan, door de nature van het spel zul je die op meerde plaatsen moeten hebben staan ivm ping. er moet personeel zijn om dat serverpark te onderhouden, en belangrijkste er moet gigantisch veel dataverkeer betaald worden
bij zo'n beetje elke mprpg gaat hetzelde op, enige uitzondering die ik ken is diabloII en ik snap nog steeds niet hoe die dat kunnen betalen ..
Maar ik ook vind het wel heel duur...
Een crack? Waarvoor? Voor de wachtwoordverificatie of zo? Je kunt alleen maar racen via de server van EA. Die lui bij EA zullen heus wel een leuk systeem bedacht hebben om 'valse' racers tegen te houden. Weinig kans, dus, denk ik.Op woensdag 31 oktober 2001 20:51 schreef mrdeb87 het volgende:
zal vast wel crack voor komen
Voor mij is de limiet 10 piek p/maand.
Online gamen is super, maar het moet niet in de paieren gaan lopen, m'n computer onderhouden is al duur genoeg.
Online gamen is super, maar het moet niet in de paieren gaan lopen, m'n computer onderhouden is al duur genoeg.
10 piek per maand zat ik ook aan te denken.Op donderdag 01 november 2001 14:01 schreef -= MaZe =- het volgende:
Voor mij is de limiet 10 piek p/maand.
25 is echt way too much.
Tis hopen dat de verkopen tegenvallen en het maandelijkse bedrag naar beneden wordt gehaaldt
als je weinig lag wilt hebben en toch met tig man op een server wilt spelen zul je wel moeten betalen aan ounderhoudskosten en ontwikkelings kosten.
check everquest maar. $10 per maan. wereld game, weinig lag, 5000 man op een server. 1 keer per jaar een add-on of een nieuwe ras..... maarja de meesten hier zijn echt "gierig nederlands" zoals de belgen zeggen (ik ben geen belg).
wel 90 of 100 piek permaand betalen voor kabel internet, maar geen 25 permaand voor een supergame met echt goede support. pfffff.
check everquest maar. $10 per maan. wereld game, weinig lag, 5000 man op een server. 1 keer per jaar een add-on of een nieuwe ras..... maarja de meesten hier zijn echt "gierig nederlands" zoals de belgen zeggen (ik ben geen belg).
wel 90 of 100 piek permaand betalen voor kabel internet, maar geen 25 permaand voor een supergame met echt goede support. pfffff.
Verwijderd
Ik ben een casual gamer. Ik kan goed wekenlang m'n Win98 niet zien. En als ik dan eens online game dan is het meestal IP-based met wat kennissen. Ik vind het achterlijk om een game ta maken waar je eigenlijk alleen maar online wat aan hebt. Singleplayer vind ik veel belangrijker.
Verwijderd
Nou, sta zelf in tweestrijd, vind motorcity nl ergg leuk.
Maar er zaten wel redelijk wat bugs en lag in, laat ze ons eerst nog maar een paar maanden gratis kijken als je het spel koopt, (dus koop het spel voor 100 piek, en mag dan 3 maanden racen of zo).
Maar er zaten wel redelijk wat bugs en lag in, laat ze ons eerst nog maar een paar maanden gratis kijken als je het spel koopt, (dus koop het spel voor 100 piek, en mag dan 3 maanden racen of zo).
Ik vond motorcity gratis al lelijk, dus ga echt niet 25 gulden per maand betalen..
tja, dat gaat echt floppen ja. Maarja, ze proberen het weer us anders hè dan normaale cd-rom's te verkopen, dat is nooit slecht!
tja, dat gaat echt floppen ja. Maarja, ze proberen het weer us anders hè dan normaale cd-rom's te verkopen, dat is nooit slecht!
🌞🍃
het is nog zo kut ook dat er helemaal geen onffline functie bijzit
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Precies. Alsof heel de wereld al online gamed.Op donderdag 01 november 2001 16:55 schreef Evilernie het volgende:
het is nog zo kut ook dat er helemaal geen onffline functie bijzit
25 per maand + mijn ISDN kosten. Ik geloof dat ik dan voor een jaar MCO spelen zo'n beetje een ECHTE race licentie kan gaan halen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Uhmm de servers runnen in Q3 en UT kost ook zwaar veel geld. Ik heb zelf een lange tijd in de hoge cirkels van Jolt meegelopen er komt veel bij kijken en veel geld je wilt niet weten hoeveel hun per maand moeten betalen. Het enige verschil met een FPS is dat EA zelf de servers heeft en bij een FPS maken bedrijven dat vaak.Op woensdag 31 oktober 2001 20:58 schreef heuveltje het volgende:
[..]
je vraagt niks, maar ik zal toch maar antwoord geven.
Mystic zal nooit Maandelijks gaan betalen voor een online game
A great thought in a small mind is a dangerous thing
damn, schiet je toch niks mee op? alleen voor wat online gaming? Zonde van je geld.. dat ideetje gaat niet slagen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Pagina: 1