Toon posts:

k7v en v7700 pure probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb er nu al een tijdje last van dat als ik een spel speel (openGL-mode) dat ie na een tijdje vastloopt... Maakt niet uit welk spel dat is. Dan geeft ie een mooie dll fout en is het einde verhaal en kan ik rebooten. XP slaat niet vast maar gooit me wel uit het spel dan. Heeft iemand hier ervaring mee??

grtz
Beria

Verwijderd

Welke game??? Welke DLL fout???

Is het toevallig counter-strike met een NET_ERROR achtige fout? Want die krijg ik ook vanaf versie 1.3 van CS onder XP.

Verwijderd

Topicstarter
het is met cs ja aar ook met andere spellen... hij geeft een openGL error geloof ik..ik zal volgende keer de properties van die error wel ff noteren en hier posten. Maar ik had het dus niet toen ik nog m'n matrox g400 had. :(

Beria

Verwijderd

Topicstarter
ok hij liep weer vast en gaf een error bij deze dll: nvogl.dll

ik draai detonator drivers en ik heb al verschillende versies geprobeerd en uiteraard ook de asus drivers geprobeerd maar het probleem blijft :(.

Beria

Verwijderd

Dat is echt een vaag probleem, weet niet of je toevallig conflicten met drivers hebt, maar zo niet dan is er iets volgens mij echt niet goed. nvogl.dll is namelijk de NVidia OpenGL driver en ik kan ook niemand op internet vinden die hetzelfde probleem heeft.