Toon posts:

Roger Wilco en UT over kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik op mijn PC (met kabel, max 16K up) een UT server draaien voor zeg max 4 personen (3 moeten dus op mijn server inloggen) en dan ook nog Roger Wilco gebruiken? Gaat dat dus met die 16K upstream?

Verwijderd

Als je veel praat niet :P

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik zou een van de spelers RW laten Hosten. Isniet slim om voor zoiets bandbreedte van de server te pikken, de clients houden zat bandbreedte over om te kunnen hosten.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik zou het gewoon testen als ik jou was, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. Alleen die 3 spelers zonder lag inloggen zal al lastig worden. (je moet de toegewezen netspeed voor elke speler omlaag zetten, zodat ze geen bandbreedte van elkaar stelen)

Dan nog roger wilco erbij, mwoah. Suc6 ;)

Verwijderd

met Kabel van @Home of Chello lukt dat NO WAY met een 16k upload verbinding.. je mag blij zijn als je een 1vs1 kan spelen.. een game met 3 spelers ( jijzelf + 2 anderen gaat al geheid fout .. ) ze zullen MEGA -LAG krijgen,..

Maarjah je kan het proberen.. alleen ik heb je gewaarschuwd :+

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

UT hosten voor drie extra spelers zal niet gaan met 16k. Althans niet zonder lag. Nibbles heeft gelijk, je moet de clientrate in advanced settings naar beneden halen. Ik speel het wel eens over 16k in een spel met (totaal) vier en heb daarmee een hoop lag (mijn broer draait via chello). Met totaal drie spelers gaat het prima.

Roger wilco erbij via dezelfde upload gaat denk ik niet lukken. Kweet niet hoeveel bandbreedte dat neemt.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
jawel dat gaat wel, ik heb het eens getest en dit werkt zonder enige problemen. Het enige mindere is dat je ping in UT iets omhoog gaat, maar dat is logisch.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
UT met RW over chello... met 1 persoon gaat dat wel, maar met 2 wordt het al minder.. ;)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Lijkt me inderdaad niet echt iets. Jammer dat je bij de meeste providers een matige upstream hebt. Hier op de campus draaien wel een aantal servers en met een 100mbit verbinding lukt dat makkelijk. Met een 16 Kbit upstream verbinding kun je denk ik beter inloggen op een dedicated server.

En als voiceprog zou ik trouwens battlecom eens proberen (volledige naam was geloof ik Battlefield Communicator, freeware trouwens). Bij battlecom kun je namelijk veel meer instellen met betrekking tot de kwaliteit en latency.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
met zn allen met RW op een tactical ops server is wel leuk >:)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 31 oktober 2001 22:18 schreef RaVeNgEr het volgende:
jawel dat gaat wel, ik heb het eens getest en dit werkt zonder enige problemen. Het enige mindere is dat je ping in UT iets omhoog gaat, maar dat is logisch.
Ping omhoog zijn problemen als je het mij vraagt ;)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ga Teamspeak maar eens proberen

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 01 november 2001 12:19 schreef Maiar het volgende:
Ga Teamspeak maar eens proberen
Ik dacht dat RW zo'n beetje het minste aan bandbreedte gebruikt onder de voicecomm proggy's.

Verwijderd

Topicstarter
Welke gebruikt nou de minste bandbreedte, RW of Teamspeak?
Pagina: 1