Ik heb hier een server staan, 486 met 32 mb ram geheugen. Er loopt NT4 server op. Aan deze server hangen 4 NT clients. Nu krijg ik kabelinternet van @Home en deze wil ik aansluiten op de server en dan via de server delen naar andere clients. Is de server hier goed genoeg voor, wordt het internetten via de kabel hier niet door vertraagd?
Wat is je processorbelasting en je geheugenbelasting op het moment bij normaal gebruik?? als dit niet te hoog is kan je t erbij zetten, anders zou ik naar een andere oplossing gaan zoeken als ik jou was (denk zelf dat t niet gaat lukken trouwens....... Waarom zet je geen freesco op die 486 dan??)
Een 486 met 32 mb is wel een beetje aan de lage kant. Waar wordt de server op dit moment voor gebruikt ??
There is no art to find the minds construction in the face
Heb nu een Exchange server lopen en deze gebruikt veel geheugen. Dit kan ik overigens wel instellen en beperken op bijvoorbeeld 8 MB
Verder wordt de server alleen gebruikt voor profielen enzo. Ik zat eigenlijk te denken om gewoon winroute te installeren.
Verder wordt de server alleen gebruikt voor profielen enzo. Ik zat eigenlijk te denken om gewoon winroute te installeren.
Maar hoeveel processorbelasting heb je nu dan??? en hoeveel geheugen word er gebruikt...??
als dat allebei rond de 80% of hoger is zou ik er niets meer bij zetten
als dat allebei rond de 80% of hoger is zou ik er niets meer bij zetten