Stuurtje is aan het flippen

Pagina: 1
Acties:

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:16

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Had gister van de thrustmaster site het progje thrustmapper gedownt voor m'n stuurtje (TM ferrari geval:)), maar beviel niet echt en heb het dus maar weer verwijderd. Nu heb ik er echter een heleboel problemen voor terug gekregen.
Eerst begon het configuratiescherm te zeuren over het bestand joy.cpl, maar das (met wat geluk) opgelost. Maar als ik nu naar het configscherm ga, en bij de eigenschappen van m'n stuurtje naar het het Force Feedback tabblad ga, begint ie te zeuren dat ie het bestand immwheel niet kan openen.
http://members.chello.nl/~p.melis1/stuurfout.jpg

ik snap er geen bal van want het bestand staat er wel gewoon :'(
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, want ik heb geen zin om weer te formateren (3 dagen geleden gedaan)

Xbox
Even the dark has a silver lining

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zo te zien draai je win98. Probeer eens scanreg/restore in de /windows/command directory

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
tnx man, werkt nu weer ok, op wat progjes na die ik moet re-installen, maar da neem ik wel op de koop toe.
Was eigenlijk zo simpel dat ik het zelf kon bedenken *D

Xbox

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej...
ik heb ook die thrustmapper geprobeerd op win xp...
was hgeen andere driver voor win xp en sjezus wat een bagger systeem kreeg ik toen...
blauwe schermen :( en ineens virtuele toetsenborden die hij ging aanmaken en virtuele muizen.... echt super vaag...
werkte dus bij mij ook niet!!!! :'(

Als je een oplossing weet voor windows xp en thrustmapper??
dan graag......

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
ik had thrustmapper geinstalleerd, een beetje met de bedoeling om verschillende configs voor m'n stuurtje op te slaan, maar ik kan kennelijk alleen nog maar in single axis rijden, wat ik ook probeerde :(
Oplossingen heb ik niet, anders had je ze gelijk gekregen (ja, ik KAN wel aardig zijn :9)

Xbox

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 10:45 schreef Lord_T het volgende:
hej...
ik heb ook die thrustmapper geprobeerd op win xp...
was hgeen andere driver voor win xp en sjezus wat een bagger systeem kreeg ik toen...
blauwe schermen :( en ineens virtuele toetsenborden die hij ging aanmaken en virtuele muizen.... echt super vaag...
werkte dus bij mij ook niet!!!! :'(

Als je een oplossing weet voor windows xp en thrustmapper??
dan graag......
Ik heb bij mij gewoon de 2K drivers geinstaleerd onder XP, doet het echt perfect :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
Op woensdag 31 oktober 2001 11:29 schreef jbalk het volgende:

[..]

Ik heb bij mij gewoon de 2K drivers geinstaleerd onder XP, doet het echt perfect :)
welke drivers zijn dat precies?
welke versie?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
als het goed is zijn DIT goede drivers voor win2k

Xbox

Pagina: 1