Toon posts:

quake3 server reservering script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die in bezit zijn van een script waarmee je een Q3 server kan boeken(met eigen server pass en speeltijd) over je browser? (liefst php/mysql)

Ik zoek namelijk zo'n script, zit een beetje met tentamens dus druk. ander schreef ik het zelf.

Ik wil graag zo snel mogelijk een server online brengen, voor quake3 clans .. maar dat kan ik alleen met dat script. Anders gaat de deal niet door :/

Help me out.

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
script request ? ....

dit zijn geen 'simpele' scripts ... (ik heb destijds geholpen/meegekeken toen gamepoint het maakte ... misschien kan je daar kijken :? )

Verwijderd

Topicstarter
hm ttja makkelijk zall het niet zijn .. maar een execute uitvoeren in php is easy .. server killen zal mischien lastiger zijn .. en servercgf herscrijven lijkt me ook niet al te lastig .. ik dacht dat de 3 grote problemen zouden zijn..

mischien zijn er andere factoren ..
maar gamepoint heeft inderdaad zo'n script ..
maar zulle ze die dan late zien ?? of zullen ze flink geld vragen .. of zeggen copyrighted .. get lost :PP

• Grum
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 10:57 schreef galanos het volgende:
hm ttja makkelijk zall het niet zijn .. maar een execute uitvoeren in php is easy .. server killen zal mischien lastiger zijn .. en servercgf herscrijven lijkt me ook niet al te lastig .. ik dacht dat de 3 grote problemen zouden zijn..

mischien zijn er andere factoren ..
maar gamepoint heeft inderdaad zo'n script ..
maar zulle ze die dan late zien ?? of zullen ze flink geld vragen .. of zeggen copyrighted .. get lost :PP
dus jij denkt dat je ff een quake3server vanuit je php kan starten ? .. o well .. veel plezier .. je komt de problemen zelf wel tegen :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 31 oktober 2001 11:15 schreef Grum_ het volgende:

[..]

dus jij denkt dat je ff een quake3server vanuit je php kan starten ? .. o well .. veel plezier .. je komt de problemen zelf wel tegen :P
En waarom zou het niet kunnen? De meeste games hebben een soort van hulp filetjes erbij waarbij je de server geparameteriseerd kan opstarten.

• Grum
  • Niet online
tis niet nodig dat ik mezelf ga herhalen toch ? ...

maar ok ... hij komt er zelf wel achter ;)

Verwijderd

Topicstarter
een execute starten en text bestand openen/schrijven kan ik.. anders heb ik een broer die er al ervaring mee heeft ..

dus alleen zo'n script die je execute killed word een probleem.. ander probleem is dat de server op linux draait

:(
Pagina: 1