Ik ben mijn p166 mhz server opnieuw aan het inrichten, dit ding stond co-located, ik moest de machine naar huis halen en ik heb er tijdelijk een dual p90 HP Vectra neergedumpt. Ik wist al dat deze niet erg stabiel was want het makeworlden in freebsd wou niet (zie andere topic) nu merk ik ook dat de website/ & de mail van de machine niet meer funtioneren na een paar dagen draaien (Weird) pingen kan nog wel!!!!
ik heb zo juist naar mijn hoster gebeld of hij mijn machine ff wou resetten maar dat kan ik ook niet 3 * per week gaan doen.
Aangezien ik nog wel kan pingen crashed de machine niet 100%na een aantal dagen en een reboot doet wonderen !
nu 2 vragen:
1- Wat kan de oorzaak van dit gezeik zijn (ik denk brakke hardware)
2- Moet een regel in mijn ROOT cron job hebben die iedere nacht om 24:00 uur de machine reset. Ik heb nooit gecron't hoe maak ik deze regel ????
ik heb zo juist naar mijn hoster gebeld of hij mijn machine ff wou resetten maar dat kan ik ook niet 3 * per week gaan doen.
Aangezien ik nog wel kan pingen crashed de machine niet 100%na een aantal dagen en een reboot doet wonderen !
nu 2 vragen:
1- Wat kan de oorzaak van dit gezeik zijn (ik denk brakke hardware)
2- Moet een regel in mijn ROOT cron job hebben die iedere nacht om 24:00 uur de machine reset. Ik heb nooit gecron't hoe maak ik deze regel ????
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad