Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Buiten dat, ik krijg het idee dat bijna alle leuke mods zijn inmiddels standaard aan het worden zijn
Ik ben al een tijdje bezig met mijn case, maar het raampje CCFL lampjes, Grote ventilatoren en de schakelaars zijn allemaal tig keer al uitgevoerd :`(
Maar goed ik ben nog lang niet klaar
Het leukste vind ik nog altijd dat ik alles zelf in elkaar knutsel, ook al wordt het dan wat minder mooi
AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB
Zwerven hier tig handleidingen over verven, baybussen en andere dingen rond hier. Gewoon goed zoeken.
En voor materiaal (oa spuitbussen,(fake-)Dremel,plexiglas, schuurpapier) voor een casemod kan je meestal al bij de doehetzelfzaak op de hoek terecht. (behalve dan voor de meeste electronica shit).
Voor de rest heb je maar 3 elementen nodig voor een casemod:
creativiteit, tijd, en een gevulde knip
edit: Ik woon al 21 jaar in Nederland en heb nog wat moeite met de taal. Begrip AUB
Waar vind ik die???
* ZuchtOp woensdag 31 oktober 2001 10:09 schreef muldereric het volgende:
De Dremel en schuurpapier enzo weet ik wel te vinden in de winkels, het gaat mij meer om die spullen die je bij andere zaken niet tegen komt zoals complete setjes om een raam in je case te maken etc.
Waar vind ik die???
Links naar OC en CM's gerelateerde sites
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Electra op de Haagdijk,
De Radiobeurs op de Karnemelkstraat (tegenover de Mac)
In de Boschstraat zit er nog 1. Daar weer ik de naam niet van, maar ze hebben daar zowieso ccfl's en zo.
Voor de rest.. ehh.. Praxis, Halfords??
Succes!
Waar woon jij in Breda. Ik in boeimeer, vlakbij het Baronie ziekenhuis
Maar wat zou ik bij Praxis of Halfords moeten halen?
Halfords: een dooiehoekspiegel (handig voor die sneaky levels in Counterstrike)
Nej ff serieus: bij de Praxis of iedere andere doehetzelfzaak zijn vaak prima goedkope materialen te vinden voor je casemod, zoals ruitjes, alu-profielen, tochtstrips, verf, tools etc. Bij de Halfords kun je goed terecht voor temperatuurmeters, lak en verder alles wat met zuignoppen en plakstrips werkt
I reject your reality, and substitute my own.
Be creatife! Omdat in Emmen nu eenmaal ook nie zo veel zit heb ik bv mn raampjes met hout afgewerkt, en mn fan control zat eerst in n walkman
wel kleine waarschuwing: hier gaat enorm veel extra tijd inzitten
En zoals _sNaRs_ al zei:
bij de Praxis kun je dremels shoppen en zo.. en je kunt daar ook bevestigingsmateriaal voor je fans krijgen (incl rubberen isolatieringetjes om het geweld toch iets te dempen).
De Halfords is tha place2be for paint. Daar komt ook mijn mooie metallic-blauw vandaan (http://supercars.ifn.cx/case
Misschien kunnen we eens bij elkaar langs komen of in de vakantie samen gaan modden en een supervette mod maken.:p
Wat kost zo'n Dremel geval eigenlijk. Heb er nog eentje nodig. Is echt een must als je wilt modden en slopen.