"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
oops,
je hebt helemaal gelijk
je hebt helemaal gelijk
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Nee, want ik mis een goede video kaart en een CDRW/DVD combo drive, en de HD is ook wat krap.er zit werkelijk alles op en aan:
Die is gek.. 20 gig .. das echt superOp woensdag 31 oktober 2001 08:54 schreef Sovereign het volgende:
[..]
en de HD is ook wat krap.
Nee man, mijn notebook heeft 30 gig en da's al weinig vind ik. Paar Divx-jes en het zit vol.Die is gek.. 20 gig .. das echt super
maar ik wil geen divx op mijn notebook en ik vind 20gb makkelijk genoeg voor een notebookje (appdevOp woensdag 31 oktober 2001 10:00 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Nee man, mijn notebook heeft 30 gig en da's al weinig vind ik. Paar Divx-jes en het zit vol.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik zelf heb 6 gig.. wel een beetje weinig, maar zo'n 2 jaar geleden was dat toch ook veel 
ach je kan niet alles hebben ...
ach je kan niet alles hebben ...
Mijn oude compaq notebook heeft 6 gig, afschuwelijk weinig. 
Anyway, zelfs al gebruik je alleen maar dev apps, de HD raakt toch gauw voller dan je denkt en elke extra gig is welkom.
Anyway, zelfs al gebruik je alleen maar dev apps, de HD raakt toch gauw voller dan je denkt en elke extra gig is welkom.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()