Schandalig of toch !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

Typisch geval van een simpele ziel die nog maar 1 mogelijkheid ziet om iemand belachelijk te maken: een homepage. Heel goedkoop en heel zielig. Sorry, ik vind het een sneu verhaal maar ik vind dit niet netjes van je.

• KSR
  • Niet online
Het is niet netjes van haar en hem.

Verwijderd

Ben ik met je eens. Maar ik vind het ook niet netjes om iemand openbaar aan de schandpaal te nagelen.

Logisch dat je dit sneu vindt voor je dochtertje. Maar waarom is zij dan ook te zien op de foto?

Ik wil hier maar 1 ding mee aangeven: denk er nog eens over na.

• KSR
  • Niet online
Ik begrijp best wel wat je bedoel. Maar ik weet dat zei dit niet leuk vind. En voor mij is dit een manier van afreageren.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 02:48 schreef KimSaRo het volgende:
Ik begrijp best wel wat je bedoel. Maar ik weet dat zei dit niet leuk vind. En voor mij is dit een manier van afreageren.
Maar sommige dingen moet je gewoon binnen houden. Op zo''n manier wordt het er echt niet beter op hoor.

Ik weet best hoe klote je je voelt, en daar heb je een jaar later ook nog last can, maar dit is niet de oplossing.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Vat dit niet persoonlijk op.

<voorbehoud>
MAAR:
We horen hier maar een kant van het verhaal.
Wellicht speelt er veel meer dan jij ons kan/wilt vertellen.
</voorbehoud>

I.i.g. klote voor je deze toestand.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Nee beetje stumperig dit, zal je docher leuk vinden als ze er later achterkomt!
Als je je wilt afreageren ga je naar de wortel van het probleem toe om daar eens flink huis te houden, snap je! Je moet spijkers met koppen slaan!

• KSR
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 03:22 schreef didaaf1 het volgende:
Nee beetje stumperig dit, zal je docher leuk vinden als ze er later achterkomt!
Als je je wilt afreageren ga je naar de wortel van het probleem toe om daar eens flink huis te houden, snap je! Je moet spijkers met koppen slaan!
Heb ik gedaan en kon toen 24 uur vast zitten op het bureau.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op woensdag 31 oktober 2001 03:26 schreef KimSaRo het volgende:

[..]

Heb ik gedaan en kon toen 24 uur vast zitten op het bureau.
Dat was dus niet slim...

Dit gaat tegen je gebruikt worden als je een omgangsregeling wilt met jouw kind. De moeder wint bijna altijd in dit soort zaken, de mannen maken weinig kans.

Edit: m'n Nederlands wordt krommer en krommer..

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 02:48 schreef KimSaRo het volgende:
'Oog om oog'
Iedereen blind ?

www.vredesplein.nl

• KSR
  • Niet online
Dat was dus niet slim...
Dit gaat tegen je gebruikt worden als je een omgangsregeling wilt met jouw kind. De moeder wint bijna altijd in dit soort zaken, de mannen maken weinig kans.

Dat weet ik, maar ik maak toch geen kans. En toen was ik behoorlijk kwaad. Zou jij niet kwaad zijn op dat moment ?. Nou ik ben ook maar een mens en ik was kwaad. Ze zit met MIJN dochter bij een vreemde, waar het nog een zooitje thuis is ook. En dat na 16 jaar samen geweest te zijn. Vind je het gek dat ik dan kwaad wordt (ben).

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat is knap lullig ja. Ken meer van dit sooirt gevallen.
Ik leerde via internet een meisje kennen, een keer langsgeweest en vlak daarna kwam haar vader in het ziekenhuis te liggen door een drankprobleem.
Hij werd langzamer steeds dementer en deed de raarste dingen en hij zou in een verpleeghuis terecht komen.
Die moeder van dat meisje ging toen chatten en kwam per toeval in aanraking met een vriend van vroeger, en die kregen toen wat... Die vent had zelf ook al 2 (strontvervelende) kinderen en wilde bij hun in gaan wonen.
Heel dat leven van dat meisje naar de klote. En toen begon haar vader te genezen. Lekker voor hem toen die erachter kwam.
Toen is meisje + moeder + nieuwe vriend + vervelende kinderen verhuisd naar een nieuw huis en vader van meisje ging op zichzelf wonen.
Nog geen maand later was die nieuwe vriend terug bij zijn oude vrouw, meisje ging bij vader wonen en moeder stond alleen en had niks.

Ja eigen schuld....

die waren trouwens al iets van 20 jaar bij elkaar denk ik ...dochter was 16

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• KSR
  • Niet online
Dit zijn allemaal lastige dingen in het leven die kunnen gebeuren. En vooral als er kinderen bij betrokken zijn. De kinderen zijn hier altijd de dupe van. Maar het ergste van dit is dat ze tegen mij zei dat ze in een blijf van me lijf huis zat en dat dus helemaal niet waar is. Ze zit gewoon bij een vreemde vent met mijn dochter. Ze kan hem dus via ICQ, en kan hem nog maar net. Als ze ook maar een beetje fatsoen had deed ze zulke dingen niet. Ze denkt ook helemaal niet aan mijn en haar dochter. Haar leven is belangrijker als die van de dochter. Ze zit nu in een smerig huis. (heb ik gezien) Ik wil mijn dochter dat niet aandoen. Mijn dochter verdient wel beter als dat. :(

Verwijderd

mja vaag... het is heel naar voor het kind
no offense maar er zijn een paar mogelijkheden..

1- als dit zomaar uit de lucht komt vallen, spoort je vrouw blijkbaar niet ( of is vrij recent haar verstand verloren , meno pauze ofzow ) en waarschijnlijk moet je dan blij zijn dat je van d'r af bent..

2- Jij bent zo erg geweest dat ze elke mogelijke manier om weg te komen aangreep en durfde ze het mischien niet eerder.. je kent haar al 16 jaar dus je zou ongeveer moeten weten wat er in haar omgaat, als je dat niet weet was de relatie al niet zo goed als je dacht

zoals bij elke verloren liefde / geschonden eergevoel duurt het lang om erover heen te komen en kan je weinig anders doen dan je erbij neer leggen en verder gaan met je eigen leven en daarbij je kind via de rechter opeisen

maar omdat wij maar 1 kant van het verhaal horen kunnen we er weinig over zeggen en is dit meer een jerry springer aangelegenheid ipv W&L

• KSR
  • Niet online
Ik denk dat ze inderdaad niet spoort. Ze heeft altijd veel van me gehouden, dat weet ik. Dit heb ik niet zien aankomen en NIEMAND had DIT van haar verwacht. We hadden natuurlijk wel eens mot met elkaar, maar dat komt in iedere familie voor. En ik vind dat als je echt van elkaar houd (zo als wij wel deden) dan vecht je er voor. Ookal heb je wel eens een meningsverschil. Ze is ineens omgeslagen. En ik ken haar goed, maar dit had ik en niemand (familie/vrienden) verwacht. En 16 jaar dat geef je toch ook niet zomaar op.En inderdaad jullie horen het verhaal maar van 1 kant, maar mijn verhaal zegt toch wel genoeg van hoe ze is. En ik heb haar nog nooit met 1 vinger met een verkeerde bedoeling aangeraakt, dus ze kon allang eerder weg als ze dat wilde. Ik zelf denk dat het met onze dochter te maken heeft. Toen we haar nog niet hadden gingen we elke week weg. Nu hebben we een verantwoording gekregen. Dat betekende dat we niet meer zoveel weg konden als toen. En ik denk dat ze dat miste en dat ze die druk niet meer aankon, en nu een avontuur zoekt?. Maar ik vind dat als je van elkaar houd je daar over moet kunnen praten, en dat heeft ze niet gedaan.
Dus is ze maar naar een vreemde vent in een smerig vies huis gegaan met mijn dochter. :(

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Van die pagina:
Daarbij ken Sandra hem nog niet zo lang. En ze woont nu al bij een vreemde vent in die ze niet ens kan.
Sja, een echte sjonnie ken niet zonder internet, tog? :)

Maar ff serieus, dit is een typisch gevalletje van "don't kill the messenger". ICQ, het Internet, was slechts het medium, niet de oorzaak. En een medium is inert - het kan niets goed of fout doen.

Lullig voor die vent. Maar ze zou hem vast niet verlaten als hij goed voor haar was. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel erg overhaast om zomaar bij die andere man te gaan wonen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik ben dan wel geen moddereter hier, maar dit lijkt me niet echt iets voor W&L... iemand in het openbaar aan de schandpaal nagelen...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik sluit me volledig aan bij Mystikal_Me

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.