Be Stronger Than Your Excuses
Verwijderd
Verwijderd
Logisch dat je dit sneu vindt voor je dochtertje. Maar waarom is zij dan ook te zien op de foto?
Ik wil hier maar 1 ding mee aangeven: denk er nog eens over na.
Verwijderd
Maar sommige dingen moet je gewoon binnen houden. Op zo''n manier wordt het er echt niet beter op hoor.Op woensdag 31 oktober 2001 02:48 schreef KimSaRo het volgende:
Ik begrijp best wel wat je bedoel. Maar ik weet dat zei dit niet leuk vind. En voor mij is dit een manier van afreageren.
Ik weet best hoe klote je je voelt, en daar heb je een jaar later ook nog last can, maar dit is niet de oplossing.
<voorbehoud>
MAAR:
We horen hier maar een kant van het verhaal.
Wellicht speelt er veel meer dan jij ons kan/wilt vertellen.
</voorbehoud>
I.i.g. klote voor je deze toestand.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Verwijderd
Als je je wilt afreageren ga je naar de wortel van het probleem toe om daar eens flink huis te houden, snap je! Je moet spijkers met koppen slaan!
Heb ik gedaan en kon toen 24 uur vast zitten op het bureau.Op woensdag 31 oktober 2001 03:22 schreef didaaf1 het volgende:
Nee beetje stumperig dit, zal je docher leuk vinden als ze er later achterkomt!
Als je je wilt afreageren ga je naar de wortel van het probleem toe om daar eens flink huis te houden, snap je! Je moet spijkers met koppen slaan!
Dat was dus niet slim...Op woensdag 31 oktober 2001 03:26 schreef KimSaRo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en kon toen 24 uur vast zitten op het bureau.
Dit gaat tegen je gebruikt worden als je een omgangsregeling wilt met jouw kind. De moeder wint bijna altijd in dit soort zaken, de mannen maken weinig kans.
Edit: m'n Nederlands wordt krommer en krommer..
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Verwijderd
'Oog om oog'Op woensdag 31 oktober 2001 02:48 schreef KimSaRo het volgende:
Ik begrijp best wel wat je bedoel. Maar ik weet dat zei dit niet leuk vind. En voor mij is dit een manier van afreageren.
Iedereen blind ?
www.vredesplein.nl
Dit gaat tegen je gebruikt worden als je een omgangsregeling wilt met jouw kind. De moeder wint bijna altijd in dit soort zaken, de mannen maken weinig kans.
Dat weet ik, maar ik maak toch geen kans. En toen was ik behoorlijk kwaad. Zou jij niet kwaad zijn op dat moment ?. Nou ik ben ook maar een mens en ik was kwaad. Ze zit met MIJN dochter bij een vreemde, waar het nog een zooitje thuis is ook. En dat na 16 jaar samen geweest te zijn. Vind je het gek dat ik dan kwaad wordt (ben).
Ik leerde via internet een meisje kennen, een keer langsgeweest en vlak daarna kwam haar vader in het ziekenhuis te liggen door een drankprobleem.
Hij werd langzamer steeds dementer en deed de raarste dingen en hij zou in een verpleeghuis terecht komen.
Die moeder van dat meisje ging toen chatten en kwam per toeval in aanraking met een vriend van vroeger, en die kregen toen wat... Die vent had zelf ook al 2 (strontvervelende) kinderen en wilde bij hun in gaan wonen.
Heel dat leven van dat meisje naar de klote. En toen begon haar vader te genezen. Lekker voor hem toen die erachter kwam.
Toen is meisje + moeder + nieuwe vriend + vervelende kinderen verhuisd naar een nieuw huis en vader van meisje ging op zichzelf wonen.
Nog geen maand later was die nieuwe vriend terug bij zijn oude vrouw, meisje ging bij vader wonen en moeder stond alleen en had niks.
Ja eigen schuld....
die waren trouwens al iets van 20 jaar bij elkaar denk ik ...dochter was 16
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
no offense maar er zijn een paar mogelijkheden..
1- als dit zomaar uit de lucht komt vallen, spoort je vrouw blijkbaar niet ( of is vrij recent haar verstand verloren , meno pauze ofzow ) en waarschijnlijk moet je dan blij zijn dat je van d'r af bent..
2- Jij bent zo erg geweest dat ze elke mogelijke manier om weg te komen aangreep en durfde ze het mischien niet eerder.. je kent haar al 16 jaar dus je zou ongeveer moeten weten wat er in haar omgaat, als je dat niet weet was de relatie al niet zo goed als je dacht
zoals bij elke verloren liefde / geschonden eergevoel duurt het lang om erover heen te komen en kan je weinig anders doen dan je erbij neer leggen en verder gaan met je eigen leven en daarbij je kind via de rechter opeisen
maar omdat wij maar 1 kant van het verhaal horen kunnen we er weinig over zeggen en is dit meer een jerry springer aangelegenheid ipv W&L
Dus is ze maar naar een vreemde vent in een smerig vies huis gegaan met mijn dochter.
Sja, een echte sjonnie ken niet zonder internet, tog?Daarbij ken Sandra hem nog niet zo lang. En ze woont nu al bij een vreemde vent in die ze niet ens kan.
Maar ff serieus, dit is een typisch gevalletje van "don't kill the messenger". ICQ, het Internet, was slechts het medium, niet de oorzaak. En een medium is inert - het kan niets goed of fout doen.
Lullig voor die vent. Maar ze zou hem vast niet verlaten als hij goed voor haar was. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel erg overhaast om zomaar bij die andere man te gaan wonen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()