Toon posts:

Nieuwe koel oplossing op GeforceDDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ello,

Het fannetje van m'n Creative Geforce Pro (DDR) is niet zo best meer. Loopt aan. maakt herrie. je kent het wel.
Heb er meerdere malen druppies olie ingedaan. Dan gaat het weer even goed maar het is steeds maar een lapmiddeltje.

Met wat voor heatsink/fan kan ik m'n geforce weer van een volstrekt geruisloze/stille koel oplossing voorzien.
Wat is een goed merk koeler en hoe krijg ik de huidige heatsink van de sjip af zonder em te verabbezakken ?

Alvast bedankt.

Verwijderd

geen garantie meer? Anders gewoon omruilen, geen gesjit!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 31 oktober 2001 01:21 schreef SaintNightmare het volgende:
.........Wat is een goed merk koeler en hoe krijg ik de huidige heatsink van de sjip af zonder em te verabbezakken ?

Alvast bedankt.
Het eraf krijgen is een kwestie van lef. Heb, na drie maal diep slikken, met een flinke ruk dat ding eraf gekregen. Toen een P1 koelertje erop gezet. Zelfs m'n case-temp daalde met 1 graad! :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
http://www.rage3d.com/radeon/cooling/

dit is de veiligste methode, niet zomaar wild die heatsink er af trekken zoals hier iemand zegt..

goede stille chipset koelers? zalman heeft een passieve chipset koeler, kweenie hoe die heet maar als je zoekt op zalman en chip set dan heb je al zat.

thermaltake heeft de blue en cristal orb die beter presteren maar ook wat herrie maken (zeker na een maand)