© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Inclusief jezelf zekerOp woensdag 31 oktober 2001 01:22 schreef OiSyN het volgende:
maar als ze er zijn, wil je als vrouw dan riskeren dat, als je hier post, je ineens 10.000 geile gamers aan je broek hebt hangen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Dat kut CS ook, kan je niet met mij spelen."
Spelen met mijn meisje, dus het lost zich wel op.
Maar ze is er niet blij mee.
Verwijderd
Ik ben een vrouwelijke gamer. Maar het valt mee hoor, met die geile gamers aan mijn broekOp woensdag 31 oktober 2001 01:22 schreef OiSyN het volgende:
maar als ze er zijn, wil je als vrouw dan riskeren dat, als je hier post, je ineens 10.000 geile gamers aan je broek hebt hangen
Ik ken wel situaties bij anderen waar de vriendin heel claimend is en zichzelf niet lijkt te kunnen vermaken. Daar moet alles samen (en daar passen games dan niet in). Dat vind ik eerlijk gezegd wel triest.
Verwijderd
en ze had het goed naar der zin..... maar waar ze ziek van werd af en toe was de vraag "heb je het nog wel een beetje naar je zin?"
Ze speelde UT, HL CS en met een van de gozers die daar ook kwam .... Worms World Party (waar ze hem finaal mee inmaakt
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
en toen dacht ze echt dat ik op mijn achterhoofd gevallen was
Ik ben inmiddels ruim anderhalf jaar getrouwd en in de gelukkige omstandigheid dat mijn vrouw ook wel van games houdt, hoewel niet zoveel als ikzelf. Zij speelt nu hoofdzakelijk Diablo II met mij, maar heeft in het verleden ook veel plezier beleefd met DF3 Landwarrior. Zolang het maar cooperative spelen met mij is en niet te ingewikkeld, dan vindt ze het leuk. Ze erkent ook dat gamen voor mij een uitlaatklep is, en zolang ik haar ook tijd en aandacht geef heeft ze er geen probleem mee.Op woensdag 31 oktober 2001 01:18 schreef ocf81 het volgende:
nu is mijn vraag hoe wordt er gereageerd op het spelen van games door de andere zijde (om het zo maar ff te noemen)
Het enige waar zij zich nog wel eens aan stoort is dat ik echt doof ben voor haar gebabbel als ik me op een game concentreer, en dus echt NIET registreer wat ze aan het vertellen is of wat ze me vraagt.
Verwijderd
Zo'n Ex heb ik nou gehadOp woensdag 31 oktober 2001 13:14 schreef UnDnYaBLe het volgende:
mijn vriendin vind gamen allemaal maar errug kinderachtig, en nou kwam ik gisteren met het verhaal aan dat ik weer eens naar een lan-party wil gaan.
en toen dacht ze echt dat ik op mijn achterhoofd gevallen was
En jij maar wel begrip op moeten brengen voor een van haar "hobby's" is ze een soap liefhebber?
Verwijderd
Dit ken ikOp woensdag 31 oktober 2001 13:59 schreef Haay het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ruim anderhalf jaar getrouwd en in de gelukkige omstandigheid dat mijn vrouw ook wel van games houdt, hoewel niet zoveel als ikzelf. Zij speelt nu hoofdzakelijk Diablo II met mij, maar heeft in het verleden ook veel plezier beleefd met DF3 Landwarrior. Zolang het maar cooperative spelen met mij is en niet te ingewikkeld, dan vindt ze het leuk. Ze erkent ook dat gamen voor mij een uitlaatklep is, en zolang ik haar ook tijd en aandacht geef heeft ze er geen probleem mee.
Het enige waar zij zich nog wel eens aan stoort is dat ik echt doof ben voor haar gebabbel als ik me op een game concentreer, en dus echt NIET registreer wat ze aan het vertellen is of wat ze me vraagt.Ze heeft nu geleerd dat als ze me wat wil vragen of vertellen ze eerst m'n aandacht moet krijgen (ik zet de game op pauze) en dan pas zeggen wat ze wil zeggen
Dat ken ik ja, zeer vervelend.Op woensdag 31 oktober 2001 10:05 schreef broes_willems het volgende:
Ik ken wel situaties bij anderen waar de vriendin heel claimend is en zichzelf niet lijkt te kunnen vermaken. Daar moet alles samen (en daar passen games dan niet in). Dat vind ik eerlijk gezegd wel triest.
Verwijderd
hehehe ze houd idd van soaps...;)Op woensdag 31 oktober 2001 14:03 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
Zo'n Ex heb ik nou gehad
En jij maar wel begrip op moeten brengen voor een van haar "hobby's" is ze een soap liefhebber?
maar ach.....ze laat me mijn gang gaan, en zolang ze zich niet met mijn games bemoeit vind ik het prima wat ze denkt
Verwijderd
Mooiste zijn natuurlijk zijn om een Gamer-es als vriendin te hebben...oig iemand met begrip voor je hobbies!
Verwijderd
hehee nee joh, das niks dan heb je continu ruzie over wie er mag spelenMooiste zijn natuurlijk zijn om een Gamer-es als vriendin te hebben...oig iemand met begrip voor je hobbies!
mijn vriendin duikt vrijdag en zaterdag avond lekker om 11 uur haar bed in, en ik zit te gamen tot in de vroege ochtend
Goh, dat spel spelen wij ook vaakGeorge-dubbeljoe-Bush :
Mijn vriendin wil soms wat spelletjes in bed (of ergens anders) doen, terwijl ik soms nog zit te gamen, maar ik kan haar "dirty language" meestal niet weerstaan, dus ze wint het meestal v/d spelconsole.(en da's nie slegte)
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
Verwijderd
dan ken je mijn vriendin nog nieteen vriendin is (meestal) lekkerder dan een game.
oei oei, ik hoop dat ze dit niet leest
Sinds ik mijn vriendin heb zit ik vrij weinig nog op internet. Ook dankzij Chello natuurlijk...
...Make every cut count, even if it is one frame...
We hebben je aanmelding bij het 87th VFW nog niet ontvangen btw..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
doordeweeks raak ik me kompjoeter eigenlijk amper aan (behalve als ze een soap gaat kijken
Verwijderd
Das geen probleem, nog genoeg reserve onderdelen strax om er nog 1 in elkaar te zetten. En trouwens om beurten kan toch ook goed? Dan heb ik het nog niet eens over GBA-en (in bedOp woensdag 31 oktober 2001 14:27 schreef UnDnYaBLe het volgende:
[..]
hehee nee joh, das niks dan heb je continu ruzie over wie er mag spelen
mijn vriendin duikt vrijdag en zaterdag avond lekker om 11 uur haar bed in, en ik zit te gamen tot in de vroege ochtend
Op woensdag 31 oktober 2001 14:30 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Mensjes die geen vriendin hebben omdat ze teveel gamen cq computeren moeten eens wat frisse lucht inademen en uit gaan, een vriendin is (meestal) lekkerder dan een game.
Verwijderd
Ik speel maandag, dinsdag en woensdag wars en voor de rest wil ik ook weleens op m'n PS2 spelen. Waar het eigenlijk om ging (de ruzie lol) was dat ik te weinig aandacht aan haar besteedde, helemaal als ze dan op die maandag/dinsdag/woensdag langskwam. Daar zat ik dan echt niet op te wachten.
Ik heb gemerkt dat ik echt af en toe m'n tijd alleen nodig heb (gamen dus), net als dat ik af en toe gewoon lekker wil mountainbiken met m'n maatjes. Dit heb ik heel duidelijk gemaakt en ze accepteert het.
Ze vind CS ook wel leuk en met GTA3 kon ze zich ook een tijdje (eventjes) prima vermaken
Ik snap precies wat je bedoelt! Ik zit dan niet thuis te programmeren (doe ik al zat op m'n werk) maar als ze er bij zit dan zit ze overal mee te kijken (naar wat ik schijf op forums, icq en irc) en lastige vragen te stellenBij mij moet me vriendin altijd alles weten wat ik nou op de computer aan het doen ben. Erg lastig uitleggen als je net een programmaatje aan het programmeren ben, waar jij alleen het fijne van weet . Gelukkig is ze behoorlijk goed met CS dus dan doen we dat maar
hmm hoe denkt ze hier dan over?Op woensdag 31 oktober 2001 16:14 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt! Ik zit dan niet thuis te programmeren (doe ik al zat op m'n werk) maar als ze er bij zit dan zit ze overal mee te kijken (naar wat ik schijf op forums, icq en irc) en lastige vragen te stellen
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ja inderdaad ik heb mijn vriendin aan de SEGA 16-bit geholpenOp donderdag 01 november 2001 14:07 schreef ViNcE het volgende:
Het makkelijkste is gewoon om je vriendin iets te laten spelen wat zij ook leuk vindt. Momenteel is mijn vriendin weer verslaafd aan een puzzlespel op de GBA (Denki Blocks). Of ze speelt Crash Bandicoot of Spyro of zo. Games die veel meiden leuk vinden. Dan heb je er geen last van...
Verwijderd
Ik heb een PCtje voor haar geregeld (P200 MMX, 128 mb, voodoo2), en daar heb ik half life voor haar opgezet, en heb er keihard ingehamerd dat dat de grondslag is van gaming en dat ze daar moet beginnen. Ze is al best ver, en ze vind het best leuk
Het grote probleem is dat je niet EN kan gamen EN aandacht aan je meisje besteden, en het is allebei leuk
Als ik met rust gelaten wil worden vergrijp ik me aan het gamen en dan vind ze dat ze te weinig aandacht krijgt. Het is de kunst om een goede balans te vinden
Verwijderd
Ik denk dat dit de echte 'bottom line' is (woordspeling bedoeld)!Op vrijdag 02 november 2001 09:56 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
....
Het is de kunst om een goede balans te vinden
En dan niet alleen met games, maar met hobbies en partners in het algemeen!
Toen werd ik een beetje bang, ze speelt het nu nog en ik hoor heel de tijd: "Die motherfu#@er!!" enzo vanachter de computer komen......
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Exactly!Ik denk dat dit de echte 'bottom line' is (woordspeling bedoeld)!
En dan niet alleen met games, maar met hobbies en partners in het algemeen!
Het zijn dan wel meer puzzel spellen en spellel ala civ enzo dat ze speelt, maar toch.
Hehe, ik heb geen vriendin, en heb hier dus geen last van, maar als ik iemand ontmoet, ergens, toevallig (ben er niet naar op zoek), dan zal ik zeker minder aandacht aan me pc geven (ik denk dat dat dan automatisch gaat)
Ze zal wel moeten respecteren dat werken met de pc een van mijn grootste Hobby's is (het is me opleiding)...
BF1: Don-Panio
Mwa, dat geldt ook wel voor mijn zusjes. Ze zijn geen hardcore gamers maar ff tetrissen of mario land spelen vinden ze wel leuk (vooral in de schoolvakanties als we eens een spelletje huurden).
Op zich moet het allemaal best te regelen zijn. Als zij niet van computers houdt en jij niet van soaps/vrouwenfilms dan is de deal al snel gemaakt. alleen moet je niet de hele avond gaan computeren als zij er is, da's vrij ongezellig.
Maar goed, nog een vraagje zijn er/kennen jullie ook dames die behalve van gamen ook van sport (bijv. voetbal) kijken houden?
Mijn huisgenoot zei van de week (toen ie op mijn kamer voetbal mee zat te kijken) dat een jongen blij mag zijn met mij.
En ik speel nu ook wel minder hoor ....
btw leuke topic
hoi