Chello heeft het begeven

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dus tijdelijk geen energy.keyserver.org,

chello kennende gaat dit nog een week of 4 duren (al 2 keer eerder 1 maand eruit gelegen :( :( :()

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

damn das zeer kut voor je, ik lag der gister 1 dag uit (sinds 1 jaar) en da vonk al veels te lang :(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Altijd fijn |:(

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Hoe heb je het nu opgelost dan? Ik zag namelijk dat ik wel net WU's kon ophalen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hij doet het weer min of meer, [eNeRGy] zal zelf zo replyen als alles weer werkt neem ik aan, maar hij is weer online :)

• [eNeRGy]
Yup, moest ook nog ff 80km naar mijn werk afleggen :)

Ik sprak vanochtend een vriend van me die vertelde dat als de stroom van zijn COM21 kabelmodem af was geweest hij deze alleen aan de praat kreeg als hij zijn pc en modem allebei uitzette, en dan tegelijk aanzette.

Dit werkte dus voor mij ook ! :? :? :?

Ik probeer maar niet te snappen waarom dit zo werkt :P

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 11:18

[NUT]

Heppiedepeppie

Op woensdag 31 oktober 2001 09:14 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ik sprak vanochtend een vriend van me die vertelde dat als de stroom van zijn COM21 kabelmodem af was geweest hij deze alleen aan de praat kreeg als hij zijn pc en modem allebei uitzette, en dan tegelijk aanzette.

Dit werkte dus voor mij ook ! :? :? :?

Ik probeer maar niet te snappen waarom dit zo werkt :P
huh... dat is idd vaag... ik kan gewoon de Com21 'resetten' als ik dat wil, hoef ik m'n linux bak niet voor down te gooien... vreeeeeeeemd... zit je com21 direct op een netwerk kaart of via een hub?
ik heb 'em nl direct op een netwerk kaart zitten... 8-)

Verwijderd

dat zijn chello methodes. moet je verder niet naar vragen zo moet het bij chello. Hoe onhandiger hoe mooier hun het vinden

• [eNeRGy]
Op woensdag 31 oktober 2001 09:47 schreef nutie het volgende:

[..]

huh... dat is idd vaag... ik kan gewoon de Com21 'resetten' als ik dat wil, hoef ik m'n linux bak niet voor down te gooien... vreeeeeeeemd... zit je com21 direct op een netwerk kaart of via een hub?
ik heb 'em nl direct op een netwerk kaart zitten... 8-)
Direct op netwerkkaart, maar het probleem speelt bij mij alleen op als ik meer dan 3 maanden de stroom niet van mijn modem heb gehad.
Op woensdag 31 oktober 2001 09:58 schreef BaseFreak het volgende:
dat zijn chello methodes. moet je verder niet naar vragen zo moet het bij chello. Hoe onhandiger hoe mooier hun het vinden
idd |:(

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 31 oktober 2001 10:56 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Direct op netwerkkaart, maar het probleem speelt bij mij alleen op als ik meer dan 3 maanden de stroom niet van mijn modem heb gehad.
[..]

idd |:(
Grote kans dat je com21 aan het kapotgaan is, als ie zich niet meer kan aanmelden. Had ik ook, vorige week eindelijk een nieuwe gekregen. Als de stroom eraf ging, dan duurde het soms een dag totdat ik weer online was.

• gp500
  • Niet online
ik heb er ook wel last van

is alles op alarm

reset je de pc en werkt weer
alleen de modem werkt meestal niet (zolang)

:( :( :( :( |:( |:( |:(

UPC: Uw Pruts Company ;)

Verwijderd

Hum, mijn ADSL verbinding via xs4all is bijna nooit down!
(alleen als de klok een uur terug gaat :? )

ik heb dan wel niet de snelheid van sommige kabelaars maar het is wel een goede verbinding :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28
Op woensdag 31 oktober 2001 17:49 schreef Mo-Bees het volgende:
Hum, mijn ADSL verbinding via xs4all is bijna nooit down!
(alleen als de klok een uur terug gaat :? )

ik heb dan wel niet de snelheid van sommige kabelaars maar het is wel een goede verbinding :)
Mijn Chello verbinding is de laatste half jaar ook maar een keer er echt ff uitgeweest, en toen was de splitter kaduuk gegaan :? Toen een nieuwe tussen gezet en alles werkte weer :) Voor de rest de laatste tijd dus ook geen problemen gehad. Ach, bij Chello is het heel simpel, als het werkt werkt het ook goed, maar op het moment dat je problemen hebt ben je wel een tijdje bezig voordat het opgelost is :(

edit:
Ik zit net als DJ in Eindhoven :)

[removed]

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:21

DJ

Ik heb nu sinds oktober vorig jaar Chello, en hij heeft er maar 1 keer uit gelegen . . .

In Eindhoven doet Chello het dus goed.

Btw, ik het een Terayon modem.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Die terayon modems zijn de snelste. Ik ben nu sins mei 2000 bij chello, en de verbinding is sindsdien alleen maar sneller geworden. Bovendien valt Chello steeds minder vaak uit. En inderdaad, als hij eruit is, dan is dat vaak ook voor een langere periode.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn verbinding wordt absoluut niet sneller, maar ik heb de laatste 4 maanden wel veel minder storingen dan de 3 jaar daarvoor.
Ik ben blij dat ik een com21 heb met vast IP-adres btw... (staat nog in mijn oude telekabel-contract dat UPC over heeft genomen)

• redwing
Ach, mijn IP adres is in de afgelopen 3 jaar ook pas een keertje verandert, aangezien hij een keertje 2 maanden uit heeft gestaan ivm een vakantie. Dus zo variabel zijn die adressen van Chello toch al niet :)

[removed]

Verwijderd

maar het is mooi ruk als ti veranderd, moet ik weer een nieuwe uit mijn hoofd leren :(

volgens mij is met ADSL het ip-adres vast voor altijd :) (correct me if i'm wrong !)
een keertje 2 maanden uit heeft gestaan ivm een vakantie
hoezo uit, waarom dan?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Yep, ik heb adsl via xs4all en ik heb idd een vast ip.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:21

DJ

Ik heb al sinds dat ik Chello heb een vast ip (gewoon nooit je Linux router plat gooien, en als je dat wel doet dan maar voor even . . . uurtje of twee voor herinstallatie).

:7

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Heeft ook nog iemand buiten mij ook nog z'n mooie tweakbare lancity modem? Loopt al 2+ jaar als een speer up en down stream te blazen >:)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• redwing
Op donderdag 01 november 2001 09:46 schreef Mo-Bees het volgende:
maar het is mooi ruk als ti veranderd, moet ik weer een nieuwe uit mijn hoofd leren :(

volgens mij is met ADSL het ip-adres vast voor altijd :) (correct me if i'm wrong !)
[..]

hoezo uit, waarom dan?
Stoppen zijn er toen met een onweersbui uitgegaan. Aangezien degene die toen de planten water kwam geven niet wist hoe dat werkte, en ik verder toch niets aan had staan (procje werd ivm slechte koeler toen veel te warm, en stond dus al uit), heb ik dat toen maar zo gelaten.

[removed]

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 15:15 schreef redwing het volgende:

[..]

Stoppen zijn er toen met een onweersbui uitgegaan. Aangezien degene die toen de planten water kwam geven niet wist hoe dat werkte, en ik verder toch niets aan had staan (procje werd ivm slechte koeler toen veel te warm, en stond dus al uit), heb ik dat toen maar zo gelaten.
aha nou snap ik het :)
Pagina: 1