Hoe kan ik die irritante firewall in xp uitzetten? me irc doet het niet meer en ik denk dat het daardoor komt!! help
rechtermuisklik op je verbinding, ik dacht 3e tablad en dan firewel uitschakelen
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Verwijderd
Ergens in de eigenschappen van Netwerk Neighbourhood.
Of [f1] en zoeken op firewall......
Of [f1] en zoeken op firewall......
Verwijderd
RMB op My Computer > Manage > Services and Applications > Services.
In lijst zoek je Internet Connection Firewall (ICF)/Internet Connection Sharing (ICS) op, dubbelklik hierop. Zet Startup Type op Manual > Ok.
Nu staat hij op manual ingesteld en zal hij in het vervolg niet meer automatisch opstarten, echter hij draait nu nog wel. Doe RMB op Internet Connection Firewall (ICF)/Internet Connection Sharing (ICS) in Services en kies Stop als je hem stop wil zetten gedurende je huidige sessie.
Ik zelf hem hem uitgezet omdat hij behoorlijk vertragend werkte op internet en ik niet meer een identd server kon draaien zonder ingewikkeld te doen, het uitzetten deed wonderen voor de performance.
In lijst zoek je Internet Connection Firewall (ICF)/Internet Connection Sharing (ICS) op, dubbelklik hierop. Zet Startup Type op Manual > Ok.
Nu staat hij op manual ingesteld en zal hij in het vervolg niet meer automatisch opstarten, echter hij draait nu nog wel. Doe RMB op Internet Connection Firewall (ICF)/Internet Connection Sharing (ICS) in Services en kies Stop als je hem stop wil zetten gedurende je huidige sessie.
Ik zelf hem hem uitgezet omdat hij behoorlijk vertragend werkte op internet en ik niet meer een identd server kon draaien zonder ingewikkeld te doen, het uitzetten deed wonderen voor de performance.
Verwijderd
De firewall in XP staat toch default uitgeschakelt, dus waarom weet je dan niet hoe je 'm uit moet zetten. (je hebt 'm blijkbaar ook aangezet, ...toch?)
Bij mij stond de firewall uit, behalve nadat ik het netwerk had ingesteld (interne netwerk dus).Op donderdag 01 november 2001 12:29 schreef DMaarten het volgende:
Nou, hier stond ie default aan hoor
Hij staat standaard aan hier build 2600 (wie niet)
maar meteen uitgeflikkert
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Dan zou ik winxp op de server moete zetten wil ik die firewall krijgen
oftewijl ik zit gewoon achter het netwerk waardooor ik niet een firewall geïnstalleerd krijg. (lijkt me best wel geinig hoe ut werkt..
)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Weet iemand hier nog een andere manier dan die hierboven word genoemd om de firewall uit te schakelen? Want dit werkt niet bij mij. Bij geavanceerd staat er bij mij dat de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven kan worden. De WMI informatie is mogelijk beschadigd.
Ik wil dit graag veranderen want mijn internet verbinding valt vaak weg en dat komt mogelijk hier door.
Ik wil dit graag veranderen want mijn internet verbinding valt vaak weg en dat komt mogelijk hier door.
Always Look On The Bright Side Of Life!
Niemand die dit weet?
Always Look On The Bright Side Of Life!
heb ik ook eens gehad dikke probleemJohannn schreef op 30 november 2003 @ 20:41:
Weet iemand hier nog een andere manier dan die hierboven word genoemd om de firewall uit te schakelen? Want dit werkt niet bij mij. Bij geavanceerd staat er bij mij dat de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven kan worden. De WMI informatie is mogelijk beschadigd.
formater of systeem herstelde hielp toen bij mij.
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
je internet verbinding valt niet weg door de xp firewall. xp firewall staat van binnenuit alles toe en blokt alleen "non-established" verkeer van buitenaf.Johannn schreef op 30 november 2003 @ 20:41:
Pagina: 1