Nog nooit van gehoord ik zal em es downen.
Mmmh, die ga ik ook eens checken, ziet er allemaal erg leuk uit...
tää on taas niin tätä
Ik heb em wel een tijdje gespeeld, vooral als armorer turrets gaan bouwen vond ik altijd erg gaaf.
Het nadeel van die UT mods is meestal dat ze zo groot zijn, m'n UT dir is nu al iets van 2.5gig, en dat is best veel op een 15gig schijfje
Het nadeel van die UT mods is meestal dat ze zo groot zijn, m'n UT dir is nu al iets van 2.5gig, en dat is best veel op een 15gig schijfje
turrets bouwen
tää on taas niin tätä
Sentry guns, de armourer kan ergens een gun neerzetten en naar keuze twee guns (Minigun/rocketlauncher/flamethrower)er op zettenOp woensdag 31 oktober 2001 21:10 schreef ThePartyBorg het volgende:
turrets bouwen
flamethrower wordt waarschijnlijk een soort flak-cannon in de volgende versie
en voor degene die het willen downloaden, zeker doen, er zitten al aardig wat nederlanders in de community en een paar weekjes geleden hebben we bijv. gewonnen van Uk/Ierland in de UnF-worldcup
als iemand nog iets wil weten over unf
ik ben een groot fan dus mn icq# 51826518 of msn: de_erik@hotmail.com
hmmmm kheb al een jaar geen UT-CTF meer gedaan, maar i'm always willing to try something new
¯\_(ツ)_/¯
het is de moeite waard, en het is niet alleen ctf, er is ook een one-flag en commandpoint(soort DOM) optie
volgende versie heeft waarsch. ook assault
volgende versie heeft waarsch. ook assault
Wordt er nog een beetje coop gespeeld, of ist echt weer veel knallen weinig afspraken??
(in dat laatste geval ben ik em voor niets aan et downloaden met 7kb/sec)
(in dat laatste geval ben ik em voor niets aan et downloaden met 7kb/sec)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
clanplay is ECHT teamwork, we maken van tevoren plannen wie wat doet enzo
pubs zijn iets minder, maar als je aan iemand aan je team vraagt voor een upgrade voor je Sentrygun dan kun je die wel krijgen
in pubs moet je er iets meer om vragen maar er zijn bijna nooit Llama's dus das mooi mee genomen
p.s. als de servers leeg zijn, gewoon ergens inloggen en anderen joinen wel, 's avonds zijn er altijd gevulde servers (gevulde servers zijn het enige unf-probleem dat ik ken)
pubs zijn iets minder, maar als je aan iemand aan je team vraagt voor een upgrade voor je Sentrygun dan kun je die wel krijgen
in pubs moet je er iets meer om vragen maar er zijn bijna nooit Llama's dus das mooi mee genomen
p.s. als de servers leeg zijn, gewoon ergens inloggen en anderen joinen wel, 's avonds zijn er altijd gevulde servers (gevulde servers zijn het enige unf-probleem dat ik ken)
Het is net als HL TeamFortress, maar dan alleen voor UT
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Idd, ik heb het ook een tijdje gespeelt, maar ik moet zeggen dat ik het personlijk in het niets vindt vallen bij HL TF. Net zo trouwens als bij UT TO, ik ben van mening dat CS gewoon overall beter is.Op vrijdag 02 november 2001 15:28 schreef ReseT het volgende:
Het is net als HL TeamFortress, maar dan alleen voor UT
Maar... Unreal Tournament sluit ik nog altijd in mijn hart, het enige spel dat ik origineel gekocht heb in de afgelopen 1,5 jaar.
niet te positief hehOp vrijdag 02 november 2001 17:37 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Mwoah, kheb ut ge-installed en effkes gespeeld.
Tis best aardug
Dat scheelt al weer toch maar ff door gaan nog. 'k vind et namelijk niet geweldig als iedereen maar wat doet jij loopt dus bijvoorbeeld te roepen om backup, maar niemand komt helpen of reageerd dr op...Op vrijdag 02 november 2001 14:49 schreef Karp het volgende:
If you didn't win today, you can always win tomorrow
je moet wel duidelijk zijn tegen je teamies op een pub, ze doen bijna nooit iets vanzelf
maar dat werkt verder wel goed, en bij een clan is het natuurlijk nog gezelliger
misschien wel handig voor de mensen die het proberen, mn naam is (HW)<*)_><
maar dat werkt verder wel goed, en bij een clan is het natuurlijk nog gezelliger
misschien wel handig voor de mensen die het proberen, mn naam is (HW)<*)_><
Ik zit jammer genoeg (
) niet in een clan dus kweenie of da gezelliger is, maar dat zal dan wel
C:\>_
beetje redelijk spelen en je zit zo bij een clan
allemaal reuze makkelijk
allemaal reuze makkelijk
ik zie het wel als je online komt
je moet er alleen goed op letten hoe je je toetsen instelt
je moet er alleen goed op letten hoe je je toetsen instelt
Pagina: 1