Ik heb mijn 2 harde schijven aan een ata 100 controller hangen, en nou draaide ik meestal windows 2000 (om voor de hand liggende redenen), maar die Promise TX2 doet een beetje moeilijk. Tijdens het booten van windows geeft ie een foutmelding dat ie de HD niet herkent, terwijl volgens mij wel alles goed moet zijn qua drivers en zo.
Nu vroeg ik me af of je onder XP geen rare dingen hoeft te gaan doen, net als onder 98 en ME. Als dat zo is gooi ik XP er nl. weer op, als het niet zo is zou ik waarschijnlijk windows 2000 eerst overnieuw moeten installeren, misschien dat het door het door het nieuwe moederbord komt.
Dus als iemand ervaring heeft met een ata 100 controller onder windows XP, let me know.
(mobo= jetway 663AS rev 1.0 ---> MSI K7T TURBO KT133)
Nu vroeg ik me af of je onder XP geen rare dingen hoeft te gaan doen, net als onder 98 en ME. Als dat zo is gooi ik XP er nl. weer op, als het niet zo is zou ik waarschijnlijk windows 2000 eerst overnieuw moeten installeren, misschien dat het door het door het nieuwe moederbord komt.
Dus als iemand ervaring heeft met een ata 100 controller onder windows XP, let me know.
(mobo= jetway 663AS rev 1.0 ---> MSI K7T TURBO KT133)