Sennheiser HD 535 kapot....

Pagina: 1
Acties:

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:58
Heb al een tijd deze koptelefoon maar van de rechter kant valt het geluid steeds weg, draadje los waarschijnlijk.
Heb ik dat ding losgemaakt is het een speciaal stekkertje/plugje. Het is 1 stuk , dus niet te maken.
Weet iemand of zo'n stekkertje/plugje log te koop is zodat ik die aan de kabel kan maken?
Alvast bedankt

GreeTz
The-Force

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02
Als het een plugje is: bekend probleem. Contactje raakt verweerd. ff schoonmaken met contactspray oid en hij kan er weer een tijdje tegen.

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Worden kant en klaar geleverd door sennheizer.
Kosten tussen de 25,- en 65,- afhankelijk van de uitvoering.

O.a. electra breda heeft ze..maar zullen vast in heel nederland te krijgen zijn bij een dealer van Sennheizer.

RedVox

Verwijderd

gewoon ff poetsen idd, moet ie het weer doen. heb ik met m'n 565 ook wel es last van.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:58
Poetsen heeft geen zin. Is echt de draad die los zit.
:(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02
Op dinsdag 30 oktober 2001 23:58 schreef The-Force het volgende:
Poetsen heeft geen zin. Is echt de draad die los zit.
:(
Geloof ik niet >:)

die stekkertjes van senn zijn gewoon knullig en het geluid wat je hoort lijkt idd erg sterk op een kapot draadje, maar is het stiekem toch niet. :o

Verwijderd

ff bij de lokale electronica boer of zo een busje Kontakt 60 of iets dergelijks halen (f6 voor een kleintje geloof ik), op spuiten, ff stekertje paar keer in de koptelefoon steken en er weer uit halen. ff afpoetsen (zal een beetje grijs spul op je doekje komen) en weer terug stoppen. als je zoiets nog niet eerder gedaan hebt en je heb tje koptelefoon al een maandje of zo, is dit waarschijnlijk het probleem. kun je in een vochtig land als NL gewoon niet omheen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Dat had ik ook! En dat lag bij mij niet aan het plugje.

Er was waarschijnlijk een draadje geknapt ergens, want toen ik mijn oorschelp (van dat ding dus :) aanduwde deed hij het weer. Hield ik mijn hand eraf, kreeg de linker speaker geen signaal meer.

Hoeft dus niet perse het plugje te zijn. En dat die echt zo vuil is....

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 21:09

Oceria

I've been in between....

Mijn ervaring met Sennheisser is dat ze na vele jaren nog steeds spullen hebben voor hun oude hoofdtelefoons. FF langs gaan bij een audioboer dus, die wil vast wel even voor je kijken en bellen. Succes! :)

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Op woensdag 31 oktober 2001 18:27 schreef Oceria het volgende:
Mijn ervaring met Sennheisser is dat ze na vele jaren nog steeds spullen hebben voor hun oude hoofdtelefoons. FF langs gaan bij een audioboer dus, die wil vast wel even voor je kijken en bellen. Succes! :)
Precies...Gewoon ff langs de sennheizer boer gaan.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Die is er nie :)
Pagina: 1