Ik gebruik WinME, een SB Live 1024 en heb een (memo)recorder gekregen van een vriend. Hier staat een gesprek op dat ik wil gaan gebruiken. Eerst moet ik het dan op mijn computer krijgen. Hoe doe ik dat. In die recorder zitten twee uitgangen. Een ear- en micuitgang. In de SB Live zitten dus vijf uitgangen. Van l naar r: Zwart, groen, roze, blauw, geel. Ik gebruik de groene om mijn geluid door te sluizen naar mijn boxen van de radio. Ik weet dus niet wat de Line-in ingang is, en hoe het moet. In WinME heb je een geluidsrecorder programma zitten. Ik heb de recorder van SB Live zelf. Hoe moet ik het nou doen... Iemand een idee.
Ten eerste is een Microfoon aansluiting een INgang. Blijft op je recorder de ear(phone) over. Die moet maar als Line Out dienen.
Op je Live heb je dus ws 2 spk, 1 mic, 1 line in en 1 line out. Om uit te vinden wat wat is ben ik bang dat je toch...
...je handleiding zal moeten raadplegen.
* Opa zoekt dekking in zijn loopgraaf.
Op je Live heb je dus ws 2 spk, 1 mic, 1 line in en 1 line out. Om uit te vinden wat wat is ben ik bang dat je toch...
...je handleiding zal moeten raadplegen.
* Opa zoekt dekking in zijn loopgraaf.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Sorry, ik begrijp je wel, maar als ik nou eens geen handleiding heb. Heb ik namelijk niet bij gekregen. Ik helf zelf de pc gebouwd en verder niks bij gekregen aan boekje en dergelijke.Ik heb wat rond gekeken in de hulp bij creative programma's maar helaas. Vandaar dat ik de vraag stelde.
Verwijderd
Zwart -> rear speakers
groen -> front speakers
Blauw -> Line In (!!!)
Roze -> Microfoon In
Geel -> Digital Out
Iig Je Line in zit naast je Digital out. (Geel dus) Het is dus de 2e van rechts.
Voor meer info zie www.soundblaster.com ga naar support dan naar manuals!
Suc6 verder
Tip: In het vervolg eerst eens kijken op het net of je niet een manual kunt vinden.
groen -> front speakers
Blauw -> Line In (!!!)
Roze -> Microfoon In
Geel -> Digital Out
Iig Je Line in zit naast je Digital out. (Geel dus) Het is dus de 2e van rechts.
Voor meer info zie www.soundblaster.com ga naar support dan naar manuals!
Suc6 verder
Tip: In het vervolg eerst eens kijken op het net of je niet een manual kunt vinden.