Toon posts:

MxStream zonder modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand dat al gezien op de gerevampte site van Mxstream?

Btw, ik weet niet wat KPN zeikt over m'n Mozilla:
U gebruikt een browser die mogelijk minder geschikt is om naar deze website te kijken. Wij raden u aan gebruik te maken van Netscape Navigator 4.05 t/m 4.7x of MS Explorer vanaf versie 4.01 of hoger. Als u daar niet over beschikt, kunt u ze hier direct downloaden.

Als u op [OK] klikt kunt u verder gaan, maar u moet zich realiseren dat mogelijk niet alle functies en/of de vormgeving goed zullen functioneren.
Lijkt MSN wel ;)

Enfin... ik was daar even geleden om iets op te zoeken, en vond in Service & Support het volgende:
Mxstream zonder modem Vanaf november 2001 is Mxstream leverbaar zonder modem.
Wat is Mxstream zonder modem? Mxstream zonder modem is een variant van Mxstream waarbij geen modem geleverd wordt. U heeft dan de mogelijkheid een ADSL modem te gebruiken die u reeds heeft, u kunt er een kopen bij uw ISP of u kunt elders een adsl modem kopen die aan uw wensen voldoet. Met deze Mxstream variant heeft u meer keuzemogelijkheden om te bepalen welke modem u wilt gaan gebruiken om te internetten met Mxstream.
Leuk, dus we zijn weer genaaid, om het zo maar te zeggen?
M'n foonrekening net binnen gehad en ik mag dus dat dure modem van KPN betalen, maar tegen november zou ik zelf met een eigen adsl modem aan de slag kunnen zijn gegaan?

Nu weten we alvast waarom er mogelijk 3000 man uitgaan bij KPN ;)

Jord.

Verwijderd

je koopt toch al die modem dus ik zie het verschil niet.